معیارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید. موردی که شاید به آن فکر نکنید قیمت نهایی می باشد.
آنها می توانند بینش خوبی در مورد بازدید رفتار مخاطبان در وب سایت شما ارائه دهند و به شما نکاتی در مورد چگونگی بهینه سازی وب سایت برای تقویت تبدیل های شما ارائه دهند.
در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که قیمت نهایی چیست ، چه تفاوتی با نرخ اغراق گویی شما دارد و همچنین چگونه می توانید برای افزایش تعامل و تبدیل ها آن را کاهش دهید.
آیا نرخ نهایی شما همان نرخ اغراق گویی شما است؟
در یک کلام ، آنها مرتبط و معیارهای یکسانی ندارند. هر دو درصد را پس از مشاهده از صفحه خارج می کنند، اما تفاوت آنها در این موارد است:
میزان خروج به درصد بازدید از صفحه است که به طور کلی آخرین جلسه در وب سایت شما بوده است
[ادامه مطلب](http://)https://naser-rasouli.ir/blog/blog-reduce-exit-rate
.
نرخ گزاف گویی درصد بازدید صفحه در یک جلسه است .
به بیان ساده تر ، میزان خروج به چند مرتبه خروج افراد پس از مشاهده تعداد صفحات در وب سایت شما گفته می شود و نرخ پرش درصد بازدیدکنندگانی را که با صفحه وب شما تعامل ندارند اندازه گیری می کند (مانند نظر دادن ، رفتن به صفحه دیگری یا کلیک روی پیوند) ) و از سایت خارج شوید.
به نظر می رسد که اینها همان چیزهای مشابه هستند ، اما شما باید به اقدام بعدی بازدید کننده نگاه کنید تا تصمیم بگیرید که آیا این یک گزاف گویی است یا یک خروج.
بنابراین ، برای اینکه آنها را مستقیم نگه دارید ، به یاد داشته باشید که خروجی آخرین تعامل بازدید کننده با وب سایت شما در یک جلسه است و گزاف گویی آخرین تعامل با یک صفحه در طول جلسه است. همانطور که CXLispower توضیح می دهد ، "همه پرش ها خروجی هستند ، اما همه خروج ها قابل برگشت نیستند."
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Coronavirus به روز رسانی: آنچه ما می دانیم دوشنبه در مورد COVID-19 در شمال کالیفرنیا
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- لیست هدایای کریسمس برای سال 2021: بیست بهترین هدیه فنی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- از دست رفته شناگر عنوان ورو بیچ دبیرستان ارشد; های متعدد آژانس ادامه جستجو
- کولر و خنک کننده 24000
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- دوم ذغال سنگ منشی دادگاه کارکنان اداری آزمایش مثبت برای coronavirus
- COVID-19 و باد و باران نمی جلوگیری از دریاچه شستا کمپ