پاسخ های عزیز Anyhooo: معضل بزرگ خانواده - چقدر زود است که یک بیوه ازدواج مجدد کند؟

[ad_1] خانم Anyhooo عزیز ما یک معضل بزرگ خانوادگی داریم. خواهرم جنین بیش از 40 سال است که با گرگ ازدواج ک

توسط ABTINNEWS در 11 دی 1400
[ad_1]

خانم Anyhooo عزیز

ما یک معضل بزرگ خانوادگی داریم.

خواهرم جنین بیش از 40 سال است که با گرگ ازدواج کرده است. آنها چهار فرزند و ده نوه داشتند. به طرز غم انگیزی، گرگ شش ماه پیش در یک تصادف شکار کشته شد و جانین به سادگی از هم پاشید. او به رختخواب رفت و هفته ها ماند. هیچ کس نتوانست او را از ناامیدی و ماتم بیرون بیاورد.

تا زمانی که والت، استاد ماشین ظرفشویی ظاهر شد.

در عرض یک هفته، ژانین از رختخواب بلند شد، خانه و سالن زیبایی را در کام ترک کرد و به مرکز خرید رفت تا به دنبال کمد لباسی جدید بگردد. همه ما بسیار خوشحال بودیم که جانین متوجه شد که مرحله حاد عزاداری او تقریباً به پایان رسیده است. یکی گفت: «فکر می‌کردم خاله جانین هیچوقت از این ماجرا بیرون نمی‌آید.» بعد یکی گفت: «مامان، چطور اینقدر ناگهانی از فانک خارج شدی؟»
جانین نیشخندی زد: «ماشین ظرفشویی خراب شد و والت آمد تا آن را تعمیر کند.» سپس مدام به ما می‌گفت: «من و والت قصد داریم بقیه عمرمان را با هم بگذرانیم. دختر کوچک جانین فریاد زد: «مامان، بابا همین الان مرد. چطور تونستی این کار رو با ما بکنی؟"

خانم Anyhooo، اکثر ما در این مورد سردرگم هستیم. آیا 6 ماه زمان کمی برای برنامه ریزی زندگی با شخص دیگری نیست؟ خانواده چه کنیم؟ بعضی ها قبلاً می گویند که به عروسی نمی روند یا به جنین و والت هدیه عروسی نمی دهند.

متشکرم.

امضای "Upset" در دلاور.


خانم Anyhooo

دیوانگان عزیز در دلاور،

خوب، این اشتباه را شکست نمی دهد ...

من برای از دست دادن جانین و خانواده اش بسیار متاسفم. من مطمئن هستم که گرگ برای همه تنگ خواهد شد. عزیزم، پردازش مرگ همیشه سخت است، اما وقتی در چنین حادثه ای به طور غیرمنتظره رخ می دهد، دو برابر بزرگتر است. خواهرت چهل سال است که ازدواج کرده است و شوک باید بسیار زیاد باشد. خانم Anyhooo سعی می کند خود را جدی تر و تلخ تر در بشقاب قرار دهد.

بنابراین اکنون من آن را اینگونه می بینم - هیچ راه درست یا غلطی برای غمگین شدن وجود ندارد.

به عنوان یک خانواده، ممکن است بخواهید به چند جنبه نگاه کنید تا بهتر بفهمید در مورد جنین چه می گذرد. طبیعی است که فردی در موقعیت خود در حالت بی اعتمادی و شوک قرار بگیرد، تقریباً بی حس شود. این واکنش‌ها در واقع ما را از چندپارگی ذهنی به روش‌های بسیار خطرناک محافظت می‌کنند. وقتی متوجه شدیم که عزیزمان رفته و برنمی‌گردد، بی‌حسی می‌تواند جای خود را به احساس گناه و پشیمانی بدهد. احساس گناه بازماندگان و وسواس نسبت به آنچه که ممکن است وجود داشته باشد می تواند طاقت فرسا باشد. در زیر به شرح مختصری از مراحل پنج گانه غم و اندوه می پردازیم:

پنج مرحله غم و اندوه - انتخاب درمان

شکر، من واقعاً فکر می‌کنم این به احساس خانوادگی مربوط می‌شود که جانین ممکن است مراحل بالا را طی نکرده باشد و انتقال گرگ را به طور کامل انجام نداده باشد. اما آیا این بدان معنا نیست که برای غلبه بر این چیزها مدتی زمان لازم است؟ خوب، این ممکن است درست نباشد، زیرا هر یک از ما به روش های مختلف درد را تجربه می کنیم.

بیایید به یکی از نشانه های غم و اندوه نگاه کنیم - پذیرش. راه هایی که شخص نشان می دهد که به شیوه ای سالم سازگار است به شرح زیر است:

  • بازسازی زندگی بدون انسان
  • تمیز کردن وسایل شخصی عزیزانتان
  • روی مسائل مالی و اجتماعی کار کنید
  • روابط قدیمی و سیستم های پشتیبانی را جستجو کنید یا روابط جدید را شروع و ایجاد کنید.
  • شروع پروژه ها یا سرگرمی های جدید

پذیرش مساوی با شادی آنی نیست. در عوض، پذیرش مرحله ای است که در آن فرد سوگوار تصمیمی آگاهانه برای حرکت به جلو و تلاش مجدد برای احساس عادی بودن می گیرد. بیشتر اوقات، علاوه بر تمایل به بازگرداندن شخصی که دوستشان دارند، آرزوی احساس عادی بودن و کنترل دارند. احساس امید به اینکه می توان دوباره شاد بود، نشانه خوبی برای درمان و کنار آمدن است.

حالا با تمام این حرف ها…
خانواده باید از آسیب پذیری عاطفی یک بیوه یا بیوه هنگام شروع زندگی آگاه باشد، زیرا افرادی هستند که می توانند از آنها سود ببرند. آیا می ترسید که والت این کار را انجام دهد؟ هیچ دلیلی وجود ندارد که با جانین در مورد حفظ مالی خود و مواردی از این دست گفتگوی آزاد و صادقانه نداشته باشید. تعیین حد و مرز با والت می تواند باعث شود خانواده شما احساس راحتی بیشتری کنند، زیرا بخشی از زندگی خواهران شماست.

جینین چهار دهه را صرف عشق ورزیدن به یک مرد و بچه دادن به او کرد و خوب است که او دیگر مرغ بهاری نیست. او مشتاقانه منتظر سال های محدودی است که از او باقی مانده است و آرزویش برای صرف نکردن آنها به تنهایی. تنهایی می تواند دردناک تر از آن چیزی باشد که خانواده نشان می دهد. جامعه نیاز مهمی است و به خصوص اگر ازدواج نزدیکی داشته باشد، طبیعی است که این خلأ را پر کند زیرا احساس آمادگی می کند.

چند نکته دیگر که باید در نظر داشته باشید: غم و اندوه با خسارات ثانویه ای که ممکن است در نظر نگرفته اید پیچیده شود، به عنوان مثال، برخی از ضررهای ثانویه که ممکن است فرد تجربه کند عبارتند از:

  • شرکت
  • صمیمیت
  • هویت
  • دوستی ها
  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

اگر خانواده فکر می کنند که زن و شوهر به زمان بیشتری قبل از عروسی نیاز دارند، بنشینند و از او بپرسند که آیا می تواند چند ماه دیگر قبل از تعیین تاریخ عروسی ملاقات کند یا خیر. به او نگویید که چند ماه دیگر به او اجازه دهد تا این شماره را بیاورد اگر پذیرای پیشنهاد است. اما مطمئن شوید که توجیهی را که از او می‌خواهید با احترام و نگرانی برای رسیدگی به او توضیح دهید و غم و اندوه خود را پنهان نکنید و رابطه‌اش را خراب نکنید. اگر او آماده ادامه کار است و والت فرد خوبی است، هر دو باید بتوانند چند ماه به خانواده فرصت دهند تا به عقب برسند... درست است؟ رویکرد در اینجا چیزی است که برای موفقیت مهم است.

اوه، و متأسفانه، گاهی اوقات درست زمانی که فکر می‌کنید دوباره عشق را پیدا کرده‌اید، غم و اندوه شما می‌تواند شما را بدون هیچ دلیل آشکاری عمیقاً افسرده کند. بنابراین امواج احساسات طبیعی است. تشویق جانین به صحبت کردن در مورد احساساتش بسیار مهم است، اما اگر او احساس کند که شما از انتخاب او حمایت نمی کنید، می تواند منجر به بالا رفتن او از زیر پوشش شود.

زیرا فرزندان او به آنها کمک می کنند تا به یاد داشته باشند که گرامیداشت یاد پدرشان یعنی زندگی کردن، نه خواب زمستانی زیر ملافه. هرگز نباید کاری کنید که او احساس کند که دیگری را دوست دارد، یعنی او گرگ را دوست ندارد. عشق و ارادت او به گرگ داده شده است - چهل سال ارزش دارد! به آنها کمک کنید بفهمند که انگ زدن دوباره به یک مادر اشتباه است. عشق هدیه گرانبهایی است که همه ما سزاوار آن هستیم و بدون شک گرگ می خواهد که جانین دوباره احساس امنیت کند و دوستش داشته باشد.

بنابراین برای خلاصه کردن Anyhooo در اینجا:

  • هیچ جدول زمانی برای ادامه زندگی و عشق دوباره وجود ندارد.
  • ما مقدر شده ایم که دوست داشته باشیم و دوست داشته باشیم.
  • عشق جدید شفا می دهد.
  • همه نگرانی‌ها باید علناً به شیوه‌ای محترمانه مطرح شود.
  • دوست داشتن چیزهای جدید به این معنی نیست که شما هنوز شوهر متوفی خود را دوست ندارید.

نتیجه این است که زندگی جانین به طرز چشمگیری تغییر کرده است. هیچ پاسخ ساده ای برای این سوال وجود ندارد. این به او بستگی دارد که تصمیم بگیرد چه چیزی درست است!

با بهترین آرزوها و برکت، دریچه کوچک،

خانم Anyhooo


خانم Anyhooo برای گزارش در مورد سیم راستکه پاسخ های جامع عقل سلیم در مورد روابط شخصی شما در مورد عشق، زندگی و همه چیز در این بین ارائه می دهد. پیچ خورده از قلب سمت کوهستانی تنسی، آن را با هشتگ #DearAnyhoooAnswers دنبال کنید (این پیوند را در نشانک های مورد علاقه خود ذخیره کنید). اگر سؤالی دارید که خانم Anywhooo پاسخ دهد، لطفاً آنها را به anyhooo@rightwirereport.com ارسال کنید یا با ما تماس بگیرید.

اگر این مقاله را آموزنده می دانید، لطفاً کمک مالی کوچکی برای ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار - یا برای گسترش این خبر. متشکرم.

منبعی برای انتشار یک مقاله اصلی RWR.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن