دلایل محبوبیت پروژه آفتاب مهتاب در منطقه 22  بر اساس سایت تابناک

دلایل زیادی وجود دارد که این پروژه در بین افراد گوناگون محبوب شود . ما امروز قرار است دلایل محبوبیت پروژه آفتا

توسط ABTINNEWS در 3 دی 1400

دلایل زیادی وجود دارد که این پروژه در بین افراد گوناگون محبوب شود . ما امروز قرار است دلایل محبوبیت پروژه آفتاب مهتاب در منطقه 22 را بررسی کنیم. در این مقاله به چندین مورد کلی و مهم می پردازیم و بعد از آن می توانید با مشاور های ما تماس بگیرید و سایر امکانات و ویژگی های پروژه را از آن ها بپرسید.

  • منطقه ی بسیار عالی با آب و هوای فوق العاده
  • واحد های فول امکانات
  • قیمت عالی و مقرون به صرفه
  • پرداخت قسطی

پروژه ی آفتاب مهتاب در یک منطقه عالی راه اندازی شده است

اولین نکته ی مهم در خرید هر ملکی موقعیت ملکی و اجتماعی آن است. این پروژه در یکی از بهترین مناطق تهران است و شما می توانید از لحاظ مکان مطمئن باشید.  این پروژه در منطقه ۲۲ تهران شهرک گلستان بلوار کوهک بلوار علوم و فنون است. لازم به ذکر است که این پروژه در منطقه ی خوش آب و هوای چیتگر است. علت محبوبیت این ملک دسترسی راحت به دریاچه چیتگر و پارک است.  قطعا این موقعیت نظر هر فردی را به خود جلب می کند. باید اضافه کنیم که این پروژه در نزدیکی مترو چیتگر و هم چنین مراکز خرید مختلفی است. علاوه بر این موارد این برج دسترسی خیلی راحتی به بزرگراه دارد. این‌ تازه یکی از دلایل محبوبیت پروژه آفتاب مهتاب است.

از امکانات این پروژه غافل نشوید

بعد از این که از موقعیت یک خانه مطمئن شدید قطعا به داخل خانه می رویم. ای پروژه دو بلوک دارد و این برج ۲۵ طبقه است که ۲۰ طبقه از آن واحد مسکونی است. هر کدام از این واحد ها با بیش ترین و جدید ترین امکانات هستند. این واحد ها از ۹۰ متر شروع شده و تا ۱۴۵ متر ادامه دارد.  لازم به ذکر است که در هر طبقه حدود ۱۴ واحد وجود دارد که در مجموع ۲۷۳ واحد مسکونی دارد. چهار طبقه از این برج شامل پارکینگ و انباری اختصاصی می شود و یک طبقه ی باقی مانده لابی است. سیستم اعلام حریق و دوربین مدار بسته از دیگر لوازم ضروری هر ساختمان مسکونی و تجاری است که این برج نیز دارد.  باید این نکته را اضافه کنیم که این پروژه مسکونی تجاری است و شما می توانید علاوه بر واحد مسکونی مغازه نیز خرید کنید. دقت کنید ورودی و خروجی واحد تجاری و مسکونی این پروژه مجزا است و به هیچ عنوان رفت و آمد های ساختمان تجاری با رفت و آمد ساکنین تداخلی ندارد و یک مسئله ی مهم دیگری که وجود دارد این است که هر واحد قدر سهم از واحد های تجاری دارد.

قسطی صاحب خانه می شوید

یکی دیگر از دلایل محبوبیت پروژه آفتاب مهتاب این است که قرار نیست سال ها پول جمع کنید تا صاحب خانه شوید. شاید در گذشته ی نه چندان دور شرایط این گونه بود که افراد با جمع کردن پس انداز خود صاحب خانه می شدند اما همان گونه که می دانید با توجه به شرایط اقتصادی و بی ثباتی قیمت ها شما هر چه قدر که پول جمع کنید باز قیمت ملک بالا تر می رود و شما نمی توانید خانه بخرید. ما به شما این مژده را می دهیم که با وام ۴۸ ماهه این پروژه شما به راحتی صاحب خانه می شوید. سما می توانید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و بعد از آن در سر رسید های مشخص اقساط خود را بپردازید و صاحب خانه شوید.  لازم به ذکر است که این وام بدون بهره است و لازم نیست بابت سود چند برابری آن نگران باشید. همکاران ما همه روزه از ساعت ۱۰‌صبح تا ۸ شب در دفاتر پروژه حضور دارند و شما می توانید با مراجعه به آن ها از شرایط قرار داد بیش تر مطلع شوید و در صورت تمایل قرار داد را امضا کنید و چند وقت بعد صاحب خانه شوید.

قیمت این واحد ها کاملا مقرون به صرفه هستند

اگر می خواهید بدانید که قیمت هر واحد از این برج چه قدر می شود باید به چندین سوال پاسخ بدهید.‌ شایان به ذکر است که این قیمت از چندین عامل تاثیر می گیرد.‌ این که واحد چند متری بخواهید اولین گزینه موثر در تعیین قیمت است و دومین عامل این جهت و بعد از طبقه ای است که قصد سکونت در آن را دارید‌. قطع به یقین قیمت واحدی که مشرف به دریاچه است با واحد های دیگر متفاوت است. برای پاسخ دهی به سوالات این چنینی مشاور های ما به صورت بیست و چهار ساعته پاسخ گوی شما هستند شما می توانید متراژ واحد مورد نظر خود را و طبقه ای که قصد سکونت در آن را دارید به آن ها بگوئید تا آن ها قیمت نهایی را خدمتتان عرض کنند. همان گونه که در قسمت آخر این مطالب می بینید شما را تماس و مشخصات این افراد هست و شما می توانید به راحتی با این عزیزان ارتباط برقرار کنید .

کلام آخر

 

تا به این جای این مقاله با یک دیگر خواندیم که دلایل محبوبیت پروژه آفتاب مهتاب و چندین مورد را توضیح دادیم اما یکی دیگر از این دلایل که جا مانده بود و می توان جز مهم ترین دلایل نیز حسابش کرد شرکتی است که این پروژه تحت نظرش کار می کند. این تعاونی جز معتبر ترین شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت می کند.  زمانی که چندین شرکت حرفه ای و کار بلد با یک دیگر همکاری می کنند به منظور حفظ اعتباری که دارند تمام تلاش خود را می کنند تا این کار را با بهترین مصالح و با کار بلد ترین مهندس ها به پایان برسانند. تمام این عوامل دست به دست یک دیگر می دهند تا این پروژه در بین افراد مختلف محبوب شود و با خیال راحت با این پروژه چه در زمینه خرید واحد های مسکونی و یا سرمایه گذاری همکاری می کنند اگر شما هم می خواهید جز این افراد باشید همین حالا با مشاور های ما تماس بگیرید و از شرایط  خرید پروژه آفتاب مهتاب مطلع شوید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن