"به فرزندانم بگویید من آنها را دوست دارم": قربانیان حمله نیس | فرانسه

[ad_1] از قربانیان حمله تروریستی نیس می توان به پدر دو فرزند اشاره کرد که در کلیسای نوتردام با استقبال از نما

توسط ABTINNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]

از قربانیان حمله تروریستی نیس می توان به پدر دو فرزند اشاره کرد که در کلیسای نوتردام با استقبال از نمازگزاران کار کرده و مادر سه فرزند از برزیل که دهه ها در فرانسه زندگی کرده بود.

وینسنت لوکه، 55 ساله ، توسط مهاجم ادعا شده گلویش بریده شد - به نام براهیم آویسائوی 21 ساله - و جسد وی در داخل کلیسا پیدا شد.

لوکه یک کاتولیک معتقد بود و در باسیلیکای سکستون بود که در آن او به مدت 10 سال مقدسات و محراب را برای این دسته آماده می کرد. نقش وی همچنین استقبال از بازدید کنندگان و نمازگزاران به بازیلیکا بود که در ساعت 8.30 صبح باز شد.

لورا مال ، یک کلیسای کلیسای نوتردام ، گفت: "من خیلی شوکه شده ام. من هنوز او را تصور می کنم ، هنوز می بینم که راه می رود و شمع ها را روشن می کند. و حالا دارم فکر می کنم: "او دیگر آنجا نیست". "

خواهرش ، لورا ، افزود: "ما همیشه با او هستیم. او همیشه آنجاست ، او روز را آنجا می گذراند. او زندگی خود را در اینجا تقسیم می کند. او کسی نیست که بیاید و برود. این خانه اوست ، او تمام روز اینجا است. "

وینسنت لوکه
وینسنت لوکه

رسانه های برزیل قربانی دیگر را مادر سه سیمونه بارتو سیلوا نامیدند. سیلوا چند بار در داخل باسیلیکا مورد اصابت چاقو قرار گرفت.

وی که به شدت زخمی شده بود ، توانست قبل از سقوط در یک بار در نزدیکی ساختمان ، از ساختمان فرار کند. او به کسانی که تحت معالجه او بودند گفت: قبل از مرگ در صحنه ، "به فرزندانم بگویید من آنها را دوست دارم".

سیلوا ، اصالتاً از سالوادور در سواحل اقیانوس اطلس برزیل ، 30 سال در پاریس زندگی می کرد.

در بیانیه وزارت خارجه آمده است: "دولت برزیل با کمال تاسف اعلام کرد که یکی از این افراد کشته شده مادر 44 ساله مادر 3 فرزند برزیلی است که در فرانسه زندگی می کند."

تأیید نکرد که آیا او تابعیت فرانسوی نیز داشته است.

قربانی سوم نامگذاری نشده است. او زنی 60 ساله بود که صبح زود پنجشنبه به کلیسای نوتردام رفته بود تا نماز بخواند که در داخل کلیسا مورد حمله وحشیانه قرار گرفت. منابع پلیس گفتند که گلوی او عمیقاً بریده شده و قاتل "مصمم است که سرش را قطع کند".


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب