بررسی موقعیت و دسترسی به پروژه خرازی چگونه است؟

امروز قرار است به بررسی موقعیت و دسترسی به پروژه خرازی بپردازیم. لازم به ذکر است که این پروژه به قوری بزرگ است

توسط ABTINNEWS در 3 دی 1400

امروز قرار است به بررسی موقعیت و دسترسی به پروژه خرازی بپردازیم. لازم به ذکر است که این پروژه به قوری بزرگ است که می توان اسم شهرک را بر روی آن گذاشت. این شهرک در منطقه ۲۲ تهران احداث شده است. این پروژه در یک منطقه ی بسیار خوش آب و هوا است و همین امر موجب شده تا افرادی که از آلودگی بیش از حد مرکز شهر خسته شده اند بیش تر به سمت این شهرک روی آورند.  لازم به ذکر است که این برج ها به حدی بلند است که شما تمام شهر زیر پایتان قرار می گیرد. موقعیت و دسترسی پروژه خرازی به این گونه است که از سمت شمالی آن به اتوبان خرازی وصل می شود و از طرف جنوبی آن نیز به اتوبان همدانی متصل می شود. بهتر است اضافه کنیم که این شهرک از سمت غربی نیز به بلوار اردستانی ختم‌ می شود.  اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که همیشه سراغ مراکز تجاری می گردید باید به شما مژده بدهیم که این پروژه در نزدیکی مراکزی هم چون طوبی و ایران مال است.

از تفریح خود غافل نشوید

هر فردی برای ساکن شدن در هر خانه ای یک سری ملاک برای خود دارد که قطعا یکی از آن ها موقعیت و دسترسی آن خانه است. این پروژه در نزدیکی مترو چیتگر است و همین امر در راحت تر کردن رفت و آمد ساکنین این پروژه خیلی تاثیر گذار است.  علاوه بر این پروژه در نزدیکی دانشگاه صنعتی شریف است. شایان به ذکر است که این پروژه دسترسی راحتی به پارک جنگلی چیتگر، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی لتمان و باغ گیاه شناسی ملی است.  بهتر است اضافه کنیم که در نزدیکی این پروژه یک روستای فوق العاده با طبیعت بکر وجود دارد که شما می توانید ساعات خوشی را در آن بگذرانید و بعد از تمام شدن تعطیلات دوباره زندگی روتین خود را شروع کنید. 

نقشه ی این شهرک چگونه است

پروژه خرازی در زمین ۳۸ هکتاری احداث شده است  و شامل ۴۴ بلوک می باشد. برج های این پروژه در ۵ ردیف قرار دارند که هر کدام از آن ها تحت نظر چندین تعاونی مسکن است‌.

  • تعاونی مسکن ستاد کل
  • تعاونی مسکن هوا فضا
  • تعاونی مسکن آماده و پشتیبانی
  • تعاونی مسکن نیروی زمینی
  • تعاونی مسکن لشکر

 

تعداد طبقه ها و واحد ها در ردیف با دیگری متفاوت است مثلا یک ردیف ۳۲ طبقه است و ردیف دیگر ۲۵ طبقه می باشد.  شما می توانید به چندین روش با ما ارتباط برقرار کنید.  شما می توانید از طریق همین سایت با کارشناس های ما ارتباط برقرار کنید و سوال های خود را بپرسید و یا این که به صورت حضوری به دفتر پروژه مراجعه کنید‌.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن