افکار یکشنبه: صلح آمیز، اگر بتوانیم، اجبار، در صورت نیاز، اما ما از همه مسلمانان می خواهیم که الزامات قرآن را رد کنند.

[ad_1] آخرین مقاله عضو / مشارکت کننده / شریک ما در Right Wire Report به یکی از آرشیوهای Sunday Thoughts م

توسط ABTINNEWS در 19 دی 1400
[ad_1]

آخرین مقاله عضو / مشارکت کننده / شریک ما در Right Wire Report به یکی از آرشیوهای Sunday Thoughts ما تبدیل شده است.

زمان زیادی است که رهبران سیاسی آمریکا با واقعیت روبرو شوند: اسلام واقعی خشن، شریر، پست و مبتذل است. نه، نه آن مسلمانان بدبین که خود را با آزادی آمریکا وفق داده اند و به پیتزا، همبرگر، فیلم، تلویزیون و شلوار جین آبی علاقه نشان داده اند. افراد مورد نظر مسلمانان در قرآن هستند که افرادی فداکار، خطرناک و کشنده در میان ما زندگی می کنند.

و با وجود صدها هزار دروازه بان آزمایش نشده، ناخواسته و نالایق در مرزهای جنوبی ما در ماه های اخیر، فقط یک احمق، یک متعصب یا یک جاعل می گوید هیچ تروریستی در میان آنها وجود ندارد.

ملت غرش می کند که فیوز می سوزد.

اول، بیایید فرض کنیم من یک متنفر، یک متعصب هستم، من هیچ چیز باپتیست نمی دانم. از آنجایی که این امر دور از ذهن است، این واقعیت های فوق را تغییر نمی دهد. ممکن است من متهم شوم، اما حقایق من غیرقابل انکار است. اگرچه من با تساهل موافقم، اما هرگز نمی توان آن را به حقیقت اعمال کرد. حقیقت بی امان، ناخوشایند و نافرمان است. حقیقت نه به این دلیل که شما آن را دوست ندارید تغییر نمی کند و نه به دلیل اینکه راوی حقیقت ناخوشایند، نامهربان، ناخوشایند، ناعادلانه یا زشت است.

مسلمانان باید در آیینه حق بنگرند و به خاطر تصویر زشت در آینه عصبانی نشوند و تقصیر آینه نیست.

از نظر تاریخی، مسلمانان همیشه اعداد را به نفع خود بازی می کردند. وقتی تعدادشان کم باشد، ساکت می‌شوند، اما وقتی به حدود 12 درصد جمعیت می‌رسند، فعال، احمق و مقتدر می‌شوند.

در 7 نوامبر 2021 مطبوعات آزاد دیترویت شورای شهر شش نفره همترام گفت: «از ژانویه از تمام مسلمانان تشکیل خواهد شد، اولین اولین تاریخی دیگر برای دیترویت، که به دلیل جمعیت قابل توجه مهاجرش شناخته شده است». علاوه بر این، هر کس منتخب شهر در اختیار یک مسلمان است!

همترامک، میشیگان، با 22000 نفر، اولین شهر با اکثریت مسلمان در آمریکا است. زمانی این شهر کارخانه‌ای پر رونق بود که اکنون با یکی از بالاترین سطوح فقر میشیگان دست و پنجه نرم می‌کند. شهروندان هر روز ساعت 6:00 با اذان (و چهار نوبت دیگر) از چهار مسجد بیدار می شوند. بسیاری از تابلوهای تجاری به زبان عربی یا بنگالی هستند. جمعیت کاتولیک لهستانی شهر از 90 درصد در سال 1970 به حدود 11 درصد امروز کاهش یافته است. فرهنگ لهستانی در راه است و شریعت در حال آمدن است

دیربورن، مانند Hamtramk، در منطقه شهری دیترویت است و 44٪ مسلمان است که بیش از 100000 نفر را کنترل می کند. شهرهای دیگر آمریکا به شدت مسلمان هستند. به اذان عادت کن. آنها در آینده شما هستند، و اگر فکر می کردید که ناقوس های کلیسا آزاردهنده هستند، مشتاق شنیدن دوباره آنها خواهید بود. صبر کن تا بشنوی این هر روز.

تعداد کمی پیشنهاد می کنند که طالبان یا القاعده کنترل هر یک از شهرها را دارند. با این حال، فقط یک احمق می گوید که هجوم مردم از مذاهب، نژادها، زبان ها، عادات، عقاید و غیره مختلف منطقه را تغییر نداده است. هنگ های لهستانی با پنج اذان برای نماز مسلمانان هر روز خاموش می شوند.

3.5 میلیون مسلمان در آمریکا زندگی می کنند که بیش از 300 نفر در مناصب دولتی کار می کنند. و برای جذب سایر مسلمانان به ادارات تلاش می کنند. البته این غیرقانونی نیست و اکثر گروه ها انجام می دهند. سیاه پوستان این کار را می کنند. همجنس گرایان این کار را می کنند. لیبرال ها این کار را می کنند. تعداد کمی از مسیحیان محافظه کار این کار را انجام می دهند. می دانید، شما نمی خواهید خیلی زورگو به نظر برسید، بنابراین وقتی محافظه کاران انتخاب می شوند، "دست به سوی طرف مقابل دراز می کنند." هیچ کس هرگز به من نگفت که چرا این کار انجام می شود. این یک حرکت تقریباً اجباری توسط محافظه کاران است. محافظه کاران باید همه مشاغل را بپذیرند، حتی سیاه پوستان.

من یک لیبرال را برای راه رفتن سگم انتخاب نمی کنم.

در سال 2020، 2769 مسجد در ایالات متحده وجود داشت که بسیاری از آنها کانون های رادیکالیسم بودند که تروریسم را در اینجا و خارج از کشور تأمین مالی می کردند. بسیاری از آنها با اخوان المسلمین مرتبط هستند که شعار آنها این است: «الله هدف ماست. قرآن قانون اساسی است; پیامبر راهنمای ماست; جهاد راه ماست مرگ به نام خدا آرزوی ماست. «من با آخرین بند به عنوان مطلوب همه تروریست ها موافقم.

همه مسلمانان آمریکا باید موظف باشند که شعار اخوان را کنار بگذارند. در صورت امتناع، آنها باید به نزدیکترین فرودگاه بین المللی اسکورت شوند و به نزدیکترین صحرا در خاورمیانه برده شوند. یا، ارزانتر، آنها را باید در یک کشتی باری کند به یکی از 18 بندر عربستان سعودی بارگیری کرد.

کتاب‌های هر مسجد باید بازنگری شود و هرگونه تأمین مالی تروریسم، دولت آمریکا را ملزم می‌کند که تمام بودجه‌های مساجد را مسدود کرده و آن مساجد را ببندد. همه رهبران دخیل در تامین مالی زندانی خواهند شد. برخی معتقدند که چنین اقدامی می‌تواند به آزار و اذیت کلیساها منجر شود، اما آزادی مذهب مستلزم گرفتن قدرت از دولت ایالات متحده برای تأسیس نیست. شریعت قانون

اف‌بی‌آی یا واحد ویژه باید فوراً با هر مسجدی در ایالات متحده تماس بگیرد و از هر رهبر (به دنبال هر عضو) بخواهد در وهله اول در آمریکا سوگند یاد کند. فکر نمی‌کنم بتوانیم از آنها بخواهیم سوگند یاد کنند که "آنها به بزرگ شدن دوباره آمریکا کمک می‌کنند."

هی، این یک فکر منطقی است.

هر مسلمان در آمریکا باید موظف باشد که قسم بخورد که قوانین ایالات متحده اولویت دارد شریعت قانون و آنها تابع قوانین ایالات متحده هستند. ملت متفرقه نمی تواند ایستادگی کند.

هر مسلمانی باید آن را انکار کند جهاد همانطور که در قرآن آموزش داده شده است. اولین نمونه از جهاد در سوره 2: 191 قرآن من چاپ شده در مدینه آمده است. یک یادداشت توضیحی در زیر خط وجود دارد تا مطمئن شوید که حتی احمق ترین مسلمان هم معنای این قطعه را می داند. این قطعه هر مسلمانی را به جهاد (جهاد) فرمان می دهد: «جهاد (جنگ مقدس) ... در اسلام بیشترین اهمیت را دارد و یکی از ارکان آن است (که بر آن ایستاده است). جهاد اسلام را تثبیت می کند... جهاد در اسلام واجب است هر کس مسلمان.» متکلمان مسلمان می خواستند برای پایان دادن به این اختلاف در پاورقی بر این پیام تأکید کنند. جهادجنگ مقدس.

تنها مسلمانی که مطمئن باشد وارد بهشت ​​می شود، کسی است که در جنگ مقدس جان خود را از دست بدهد. جهاد تلاش نکردن برای کاهش وزن، کنار آمدن با خواهر و برادر، کار روی ازدواج، غلبه بر اعصاب و غیره. این یک "مبارزه مقدس" است برای اینکه همه ملت های روی زمین یک ملت مسلمان شوند.

رهبران جهان از تصدیق این واقعیت امتناع می ورزند، اما نمی توانند آنقدر احمق باشند که ندانند. آنها به سادگی شجاعت، فداکاری و شخصیت لازم برای انجام کار درست را ندارند، زیرا چیز "بیدار" از قبل محبوب است.

ما هزاران مسلمان در آمریکا داریم که به موارد فوق متعهد هستند، و سیاستمداران بی‌قلب به زودی مورد لعن و نفرین شهروندان شجاعی قرار می‌گیرند که برای پاسخگویی مسئولانه به حملات اسلامی به آمریکا احمق‌تر از آن بودند.

هر مسلمانی باید بپذیرد که ختنه کردن دختران کوچک خونین، وحشیانه و وحشیانه است و همه کسانی که آن را تشویق می کنند، حتی پزشکان مسلمان، باید دهه ها را در زندان بگذرانند. من اضافه می کنم از کار سخت، اما احتمالاً برخی از قلب‌های متورم ممکن است از من انتقاد کنند. من نمی توانم آن را داشته باشم.

هر مسلمانی باید با آن موافقت کند شریعت مجازات اعدام برای ترک اسلام و گرویدن به مسیح اشتباه، جنون آمیز و قرون وسطایی است. آمریکا مبتنی بر آزادی مذهب است و دینی که متکی به قدرت است به آزادی اعتقاد ندارد. مسلمانان دوست دارند با جارو کردن چادرهای صحرای خود برای فتح کل خاورمیانه، حتی در اروپا چند سال پس از مرگ محمد، به خود ببالند. باید به آنها یادآوری کرد که آنها این کار را با شمشیر محمد انجام دادند، در حالی که مسیحیان جهان را با شمشیر خداوند، معروف به کتاب مقدس، متمدن کردند.

هر مسلمانی باید قبول کند که قتل‌های ناموسی آشکارا قتل‌های خانوادگی هستند، و هر پدر و مادری که کودکی "محرم" را بکشد از گردن آویزان می‌شود یا در قدیمی اسپارکی می‌نشیند. والدین اغلب یک دختر را به دلیل تجاوز به او می کشند، گاهی اوقات توسط یک برادر، و چنین والدینی قاتلان ضعیفی هستند. ممکن است اضافه کنم که این قاتلان باید با یک نوار بیکن آویزان به هر گوش اعدام شوند. می دانید، به عنوان لمس پایانی کلاس.

هر مسلمانی باید با موضع آمریکا موافق باشد که اسرائیل حق دارد مانند هر کشور دیگری در مرزهای امن زندگی کند. این هنوز هم فضایی را برای حمایت از یک کشور فلسطینی باقی می‌گذارد، جایی که افراد متعصب می‌توانند به فرزندان خود بیاموزند که بمب‌گذار انتحاری باشند.

هر مسلمانی باید بمب گذاری های انتحاری را تحریف شده، وحشیانه و جنون آمیز بدون توجیه انکار کند. علاوه بر این، آمریکا باید از حمایت از "فلسطینی ها" دست بردارد زیرا آنها به والدین پول می دهند تا فرزندانشان به قاتلان دردناک تبدیل شوند.

هر مسلمانی باید بپذیرد که زنان خاص هستند و باید با مهربانی، مهربانی، مهربانی و ملایمت با حقوق برابر با هر مردی رفتار شود. باید در دادگاه جایگاهی مشابه با هر مردی داشته باشد و شاهدان زن بیشتری را برای اثبات دعوی بخواهد، در حالی که یک مرد کافی است غیرقانونی است. هر طلاق بر اساس معیارهای یکسان برای زن و مرد تصمیم گیری می شود.

هر مسلمانی که از پذیرفتن شرایط جزئی فوق امتناع کند، از شکم کهکشان لاکهید سی-5 روی دسر عربی پرتاب خواهد شد. البته با چتر نجات.

به هر حال، آمریکایی‌ها اخیراً خارج از صحرا در خاورمیانه وحشی نبوده‌اند.

در ادامه این سری از افکار یکشنبه - اینجا را کلیک کنید.

لینک انتشار اصلی مقاله و مقالات بیشتر از Don Boys, Ph.D.

دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات این نشریه نیست.

منبعی برای انتشار یک مقاله اصلی RWR.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب