VBHS دانش آموز چاقو بازداشت, کاهش یافته است, مورد, خار سوال در مورد ایمنی عدالت | نظر

نظرلورنس Reisman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:05 AM EDT Jul 2, 2020Feb. 11 به نظر می رسد برای همیشه پیش.

توسط ABTINNEWS در 12 تیر 1399

نظر

Feb. 11 به نظر می رسد برای همیشه پیش. آن روز من زده شد توسط یک TCPalm داستان در مورد دستگیری یک جوان 19 ساله ارشد ناشی از جستجوی وسیله نقلیه خود را در ورو بیچ ،

در زمینه اخبار ملی ما دیده ایم چند هفته گذشته اندرو Villars دستگیر شد —و پس از آن اخراج از اتهامات عنوان شده علیه — به نظر می رسد بی اهمیت.

چگونه در مورد او به کار گرفته شد اما افزایش عمده سوالات در مورد مسائل مختلف از مدرسه ایمنی چگونه جوانان در حال درمان در حال حاضر.

Villars' مورد شروع Jan. 15 هنگامی که با توجه به دستگیری او استشهاد یک "ناشناس پدر و مادر" گزارش نوجوان دریافت کرده بود .308-کالیبر تفنگ برای کریسمس و "دیده شده است در وسیله نقلیه خود را چند بار."

"آن ناشناخته است اگر Villars تا به حال سلاح در محوطه مدرسه اما گزارش حزب نگران است او ممکن است آن را به دانشگاه" Indian River County Sheriff معاون مایک Snowhill یک VBHS مدرسه افسر منابع نوشت.

Snowhill گفت که او فرستاده اسنپ چت تصویری از "بازوی یک قفقازی موضوع که نمی تواند شناسایی شود و ... که به تصویر کشیده سیاه بزرگ کالیبر تفنگ با یک سلاح نصب شده در محدوده" اخراج یک زمان.

این ناشناس پدر و مادر نیز گفت: معاون مهمات دیده می شد در Villars' جعبه دستکش و تا به حال "شناخته شده است به نشت."

صبح روز بعد پس از Snowhill دیدم سه کارتریج روده در Villars' تخت کامیون و مشورت با گرگ stewart oates, دستیار اصلی او تصمیم گرفت به جستجو خودرو با توجه به استشهاد. Snowhill به نام دانش آموز پدر ریچارد یک افسر ایمنی در سواحل رودخانه که مرتب برای همسرش جولی به سازمان دیده بان را برای جستجو.

بیشتر: آیا Indian River County باید در صفحه اصلی به صورت زمینه برای افراد معلول ؟

بیشتر: دانشجو پس از دستگیری چاقو در بر داشت در ماشین خود را در ورو بیچ دبیرستان

بیشتر: Indian River County معاون معلق از تیم SWAT تا 2021

Snowhill یافت 8.25-اینچ "سبک بقا چاقو" در یک سیاه غلاف در جبهه حق پوشش صندلی محفظه. پنج unfired .270-کالیبر کارتریج نیز جمع آوری شد.

Snowhill ساخت یک ادعای دانش آموز و مادر خود را انکار کند گفت: Villars در ابتدا گفت: او را فراموش کرده و چاقو را در کامیون خود را. Villars کاهش یافته است به ایجاد یک بیانیه رسمی.

روز بعد ریچارد Villars به نام به توضیح او می خواهم قرار دادن چاقو و اسلحه دیگر در خواب و کامیون و اندرو تا به حال هیچ دانش آنها وجود دارد Snowhill گفت.

جولی Sharkey-Villars به من گفت mixup مربوط به خانواده دستکاری اتومبیل و شکار دنده ناشی از پدر خود را در مرگ چند روز قبل از. او گفت که پسر او بود به حالت تعلیق به مدت سه روز توسط مدرسه برای داشتن یک سلاح در پردیس و گفت: او نمی بود دستگیر شد.

اما بیش از دو هفته بعد Feb. 3 شهرستان قاضی نیکول Menz در Snowhill را درخواست حکم صادر شده برای اندرو Villars' بازداشت یک جنایت به اتهام در اختیار داشتن سلاح در اموال مدرسه. او مجموعه ای از اوراق قرضه در $10,000.

"پس از پارک در هر زمان ما دریافت اطلاعات در مورد یک سلاح تفنگ و چاقو و هر آنچه در آن است که ما در حال رفتن به دنبال از طریق با آن بررسی است. هر چه در آن است" مسلح ، اریک گل کلانتر سخنگوی گفت TCPalm کوری Arwood.

صرف روده "واقعا باعث(d) نگرانی" گل ادامه داد. "شما هرگز نمی دانید نیت هر کسی."

که begs سوال: اگر یک گزارش ممکن است اسلحه در پردیس یک تهدید خواسته جولی Sharkey-Villars چرا نبود پسرش کامیون و قفل جستجو دقیقه او وارد دانشگاه ؟

"من در مورد مراقبت از دانش آموزان در حال امن در مدرسه و من می خواهم به می دانم که همه پدر و مادر می تواند اعتماد (دانشکده منابع افسران) برای محافظت از تمام دانش آموزان و کارکنان" Sharkey-Villars نوشت: در یک ایمیل به کلانتر مسلح ، Milo تورنتون که مسئول نظارت بر منابع مدرسه برنامه.

یکی دیگر از سوال: با توجه به آنچه جست و روشن نیست تا چه معتبر بود ناشناس شکایت در وهله اول ؟

"به نظر می رسید مانند درد نمیخورد" گفت: اندرو Metcalf Villars' وکیل اشاره کرد که در خارج از دانشگاه وجود دارد می تواند هیچ دلیلی برای جستجو کامیون.

خبر خوب Metcalf گفت: اتهامات بودند کاهش یافته است توسط دادستانی Feb. 27.

که چه اتفاقی می افتد زمانی که وجود دارد متناقض شهادت و دولت آن را می داند نمی تواند اثبات آن مورد beyond a reasonable doubt.

که باعث می شود من تعجب می کنم که چرا اتهامات را دنبال شد در وهله اول. چه اتفاقی می افتاد اگر اندرو Villars' پدر و مادر نمی توانست فراهم شده به صرف هزاران دلار بر روی یک وکیل ؟

خواهد Villars داده شده است یک مدافع عمومی و تشویق به درخواست معامله ؟ پس از آن که او تا به حال به زندگی با یک سابقه کیفری?

به عنوان آن می ایستد Villars را به دنبال داشته باشد, مورد حذف و اضافه کردن به هزینه. او امیدوار است که برای ادامه تحصیل خود را و یک تخته سنگ پاک است و بهترین راه برای انجام این کار است.

"شما رو به تماشای هر مرحله شما را" گفت: Villars با اشاره به او آموخته است که بسیاری از تجربه در حال رزرو در زندان شهرستان و انتظار چند ساعت منتشر خواهد شد. "من همیشه فکر می کردم دو بار در مورد چیزهایی که در حال حاضر من فکر می کنم سه بار. کامیون من را خالی کن."

Sharkey-Villars اما همچنان نگران است.

"من درخواست که در این منطقه راه اندازی دستورالعمل به عنوان زمانی که اجرای قانون باید از درگیر شدن با مسائل مربوط به دانش آموزان گفت: Sharkey-Villars شده است که کار را به ویژه نیاز به زمین بازی به Indian River County است. "نه هر معلمان و دانش آموزان و درگیری باید منجر به بازداشت برای حمله."

او پرسید: برای Snowhill به reassigned .

او به Thornton یک ویدئو او گفت: نشان داد Snowhill در پارکینگ سکس پسر انجام یک "سوختن" در وسیله نقلیه خود را و خواسته برای امور داخلی بررسی است.

منطقه مدرسه پرسنل اجازه می دهد چنین عمل خواهد بود منظم جان Teske منطقه دستیار سرپرست ایمنی و عملیات گفت: در امور داخلی محققان.

در حالی که Snowhill پاک شد در امور داخلی پروب سرپرست او گفت که قرار دادن یک نماد در Snowhill فایل مورد "سوزاند."

این تحقیقات منجر به سوال از Teske شده است که ارتش افسر پلیس است. او گفت که او شنیده ام Snowhill تا به حال کار انجام شده بر روی وسیله نقلیه خود را توسط خودرو دانش آموزان مانند Villars. او از محققان گفت: او تعجب که آیا چنین کاری یک "سوء استفاده از قدرت" و یا "در عوض."

نمی خواهید به دست یکی دیگر از ستون مانند این? در اینجا ما آخرین عضویت معامله

Cristen Maddux مدرسه منطقه سخنگو گفت: هیچ سیاست نوشته شده در مورد کار انجام شده توسط دانش آموزان در وسایل نقلیه از معلمان, کارکنان و یا دیگران. او گفت: وجود 25 دلار هزینه را به یک ماشین به VBHS فروشگاه.

که به اندازه کافی خوب نیست. باید وجود داشته باشد یک منطقه گسترده سیاست های طراحی شده برای جلوگیری از برداشت از تضاد منافع است.

این مورد نشان می دهد قطع ارتباط بین مدرسه منابع افسران و مدیران منطقه. شاید حتی بیشتر نگران کننده است راه شکایت اولیه — اگر آن را به عنوان جدی گل پیشنهاد — به کار گرفته شد.

این پرسش ها و بیشتر باید بررسی توسط مدرسه و کلانتر مقامات. باید وجود داشته باشد بدون شک روش های مناسب هستند به دنبال داشت. ایمنی دانش آموزان میباشد اما درمان آنها نسبتا ضروری است بیش از حد.

این ستون نشان دهنده نظر لورنس Reisman. حمایت از کار خود را با اشتراک TCPalm. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در larry.reisman@tcpalm.com تلفن در 772-978-2223, Facebook.com/larryreisman و یا در توییتر @LaurenceReisman



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن