چهار مرده از جمله دو کودک پس از غرق شدن قایق مهاجر در کانال | فرانسه

[ad_1] مقامات فرانسه تایید کردند که چهار نفر ، از جمله دو کودک پنج و هشت ساله ، در تلاش برای رسیدن به انگلیس

توسط ABTINNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

مقامات فرانسه تایید کردند که چهار نفر ، از جمله دو کودک پنج و هشت ساله ، در تلاش برای رسیدن به انگلیس با قایق از طریق کانال ، جان خود را از دست داده اند.

این مقام از بخش نورد گفت ، یک نفر هنگام غرق شدن قایق مهاجر غرق شد و سه نفر پس از اینکه آنها با 15 نفر زنده از آب بیرون کشیده شدند ، جان خود را از دست دادند. فرد دیگری ، احتمالاً کودک ، هنوز مفقود است.

برخی از نجات یافتگان دچار ایست قلبی شده اند و برخی دیگر دچار هیپوترمی شده اند.

قایق کوچک ماهیگیری این گروه حدود ساعت 9.30 صبح در کانال کانال واژگون شد. این مقام مسئول ، هرو تورمنته ، زودتر به خبرنگاران در لون-پلاژ ، نزدیک دانکرک گفت.

تورمنته با اشاره به اینکه شرایط طوفانی تلاش برای عبور از این کشور را به ویژه خطرناک کرده است ، گفت: "به نظر می رسد که یک نفر که ممکن است یک نوزاد باشد هنوز مفقود شده است."

منابع نظامی و همچنین قایق های غیرنظامی پس از اینکه کشتی در نزدیکی دانکرک به مشکل برخورد کرد ، در عملیات نجات شرکت داشتند.

گزارش شده است که یک قایقران دریایی انگلیسی زنگ هشدار را به صدا درآورده و یک عملیات بزرگ جستجو و نجات از سواحل فرانسه را درگیر کرده است که شامل 6 قایق و سه هواپیما بوده و تا ظهر ادامه یافت.

قایق های گشتی فرانسوی و یک هلی کوپتر از نیروی هوایی بلژیک و همچنین یک قایق ماهیگیری نیز اعزام شدند. تحقیقات توسط دادستان عمومی دانکرک آغاز شده است.

تورمنته گفت این قایق حامل مهاجران ایرانی شامل مردان ، زنان و کودکان بود. وی گفت که هدف "بهبود هرچه بیشتر افراد" بود.

وزیر کشور انگلستان ، پریتی پاتل ، گفت: "من واقعاً ناراحت شدم که امروز از تلفات غم انگیز زندگی در آبهای فرانسه مطلع شدم. فکر و دعای من در این زمان با خانواده و عزیزانشان است. "

پاتل گفت: انگلیس با همتایان فرانسوی خود ، که در پاسخگویی پیشرو بودند ، در تماس است و پشتیبانی را ارائه داده است.

وی افزود: "این خبر غم انگیز خطرات ناشی از عبور از کانال را برجسته می کند و من همه تلاش خود را برای جلوگیری از سوitingاستفاده مجرمان بی عفو از افراد آسیب پذیر انجام خواهم داد."

بوریس جانسون همچنین با کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند ابراز همدردی کرد. نخست وزیر در توئیتر خود نوشت: "ما در هنگام تحقیق در مورد این حادثه وحشتناک از هر گونه حمایت مقامات فرانسوی استفاده کرده ایم."

طبق تجزیه و تحلیل PA Media ، بیش از 7،400 نفر در سال جاری با قایق های کوچک به انگلیس رسیده اند ، تقریبا چهار برابر سال 2019 ، با ثبت 416 رکورد در یک روز در 2 سپتامبر.

داده های رسمی نشان می دهد که در سال منتهی به ژوئن 2020 ، 3402 درخواست پناهندگی از کودکان 17 ساله یا زیر سال وجود داشته است که از این تعداد 2،789 از کودکان پناهجوی بدون همراه بوده است.

دولت هفته گذشته اصلاحی در لایحه مهاجرت خود را رد کرد که هدف آن تضمین باز نگه داشتن یکی از معدود راه های امن و قانونی برای سفر کودکان به انگلستان برای درخواست پناهندگی است.

این بند توسط لرد دوبس پناهنده کودک پیشین ارائه شده است ، هدف این است که تضمین کند که حقوق تحت قانون انگلستان برای پیوستن به خانواده ، در حال حاضر تحت پوشش قوانین اتحادیه اروپا معروف به پیمان دوبلین III ، پس از دوره گذار Brexit ادامه خواهد یافت.

مسیر دیگری که پس از پذیرش اصلاحیه قبلی توسط دوبس توسط دولت پذیرفته شد و وزارت کشور را ملزم به پذیرش تعداد نامشخصی از کودکان پناهنده بی سرپرست از اروپا برای اسکان مجدد در انگلستان کرد ، عملاً توسط وزرا بسته شد روی اعداد کلاه بگذارید.

الن آکروید ، مدیر میدانی سازمان کمک به پناهندگان / عشق را انتخاب کنید ، واقع در کاله ، گفت: "در کاله ، این افراد هر روز با اخراج خشونت آمیز از پناهگاه های موقت خود روبرو می شوند و اطلاعات کافی در مورد حقوق قانونی آنها وجود ندارد.

"در همان زمان ، افرادی که به دنبال حفاظت در انگلیس هستند فقط یک بار می توانند در خاک انگلیس این کار را انجام دهند اما هیچ راه قانونی و قانونی برای این منظور در دسترس نیست.

"تا زمانی که رفتار خصمانه و استثنایی با افرادی که به دنبال محافظت هستند ادامه یابد ، مردم همچنان به این سفرهای خطرناک ادامه خواهند داد ، که هیچ کس مجبور به انجام آنها نیست."

بت گاردینر-اسمیت ، مدیر اجرایی Safe Passage ، یکی از تعدادی از گروه های بشردوستانه که مدتهاست خواستار راه های امن و قانونی برای پناهجویان هستند ، گفت: "هیچ کس برای رسیدن به امنیت مجبور نیست زندگی خود را به خطر بیندازد و خبرهای غم انگیز امروز نتیجه مستقیم فقدان گزینه های ایمن برای کسانی که به دنبال پناهگاه هستند.

وی گفت: "همین امسال ، دولت مسیر Dubs را كه برای عبور امن بچه ها به انگلستان طراحی شده بود ، بست. و اکنون تنها راه قانونی که در اختیار فرزندان قرار گرفته است - اجتماع خانواده - در کمتر از 10 هفته به پایان می رسد مگر اینکه دولت اکنون اقدام کند.

"به جای گمانه زنی در مورد روش های غیرانسانی بیشتر برای عقب راندن و جلوگیری از پناهجویانی که پناهنده می شوند ، دولت باید اکنون برای محافظت از اجتماع خانواده و گسترش مسیرهای امن و قانونی برای پناهندگان اقدام کند."

ماریام کمپل هاردی ، مسئول کارزارهای اقدام پناهندگان ، گفت: "هیچ کس نمی خواهد مردم را از گذرگاه های خطرناک ببیند اما سخنان خصمانه دولت هیچ کمکی نمی کند. این باید تلاش برای سخت به نظر رسیدن را متوقف کند و فوراً راه های امن تر و قانونی تری را برای افراد برای جستجوی پناهگاه در انگلستان ایجاد کند. "


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب