چه موانعی برای خرید یوسی برای ایرانیان وجود دارد؟

ارز اختصاصی و انحصاری یوسی نیز مانند تمام ارز های موجود در بازی های دیجیتال برای قدرتمند کردن کاراکتر و شخصیت

توسط ABTINNEWS در 21 تیر 1400

ارز اختصاصی و انحصاری یوسی نیز مانند تمام ارز های موجود در بازی های دیجیتال برای قدرتمند کردن کاراکتر و شخصیت شما در بازی پابجی استفاده می شود. در بازی پابجی یوسی کاربرد و استفاده های بسیار زیادی دارد چرا که شما برای رقابت در این بازی نیاز به یک ابرقدرت شدن دارید و بدون استفاده از یوسی امکان پیروزی و به قدرت رسیدن در این مسابقه برای شما وجود نخواهد داشت.

یوسی با روش‌های مختلفی خریداری می‌شود، برخی از آنها رایگان و برخی نیز پولی می باشند.  شما نیزمی توانید یوسی را با یکی از این روش ها خریداری و استفاده کنید.

موانع خرید یوسی برای ایرانیان

در ایران متاسفانه سال های زیادی می باشد که به دلیل مشکلات ناشی از ارز های بین المللی، ایرانیان در خریدهای درون شبکه های مستقیم دچار مشکلاتی هست. آنها نمی توانند از کارت های بانکی خود در داخل ایران اقدام به خرید یوسی بکنند و همین امر باعث تضعیف کاراکتر آنها در بازی پابجی میشود. اگر به دنبال روش هایی برای شارژ یوسی هستید به مقاله " چطور می توانیم اقدام به شارژ یوسی در بازی پابجی موبایل کنیم؟ " مراجعه کنید.

چرا که بدون داشتن یوسی نمی توان رقابت با بازیکنان خارجی پابجی پرداخت و به همین دلیل معمولا ایرانیان رتبه های خوبی در بازی پابجی کسب نمی کنند. از دیگر مشکلاتی که برای ایرانیان وجود دارد این است که آنها برای خرید یوسی باید به سراغ سایت‌های واسطه‌ای یا حساب های بین المللی بروند که علاوه بر وقت گیری زیاد ممکن است باعث هزینه‌های اضافی نیز برای آنها بشود.

همه اینها باعث می شود ایرانی ها در بازی پابجی به موفقیت های زیادی دست پیدا نکنند در حالی که گیمر های بسیار حرفه ای در ایران وجود دارد. ایرانی ها برای اینکه بتوانند در بازی پابجی به موفقیت برسند مجبور هستند که وارد سایت هایی بشوند که در ایران امکان خرید یوسی را فراهم می کند و پک کامل یوسی را خریداری کنند.

آنها باید وارد گوگل پلی شده و مراحلی که در آن وجود دارد را طی کنند تا بتوانند گیفت کارت های پابجی را دریافت کنند سپس باید وارد بازی پابجی شده و گیفت کارت ها را را ثبت کنند و با استفاده از اعتباری که گوگل پلی به آنها داده است بتوانند یوسی دریافت کنند.

 

تمام این سختی ها در ایران ناشی از مشکلات ارزی و بین المللی می باشد که به کام بسیاری از گیمر ها خوش نیامده است است. ایرانیان از خرید کردن درون برنامه به صورت مستقیم عاجز هستند و مجبور به خرید از راه‌های دیگر و گاهی اوقات صرف هزینه های زیاد هست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن