Ark Invest درخواست استیکینگ ETF اسپات اتریوم خود را پس گرفت

دو شرکت Ark Invest و 21shares پیشنهاد خود را برای یک صندوق قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) تغییر داده و د

توسط مدیر سایت در 24 اردیبهشت 1403

 Ark Invest

دو شرکت Ark Invest و 21shares پیشنهاد خود را برای یک صندوق قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) تغییر داده و در خواست «استیکینگ» را حذف کردند.

Ark Invest و 21shares درخواست ETF اتریوم خود را اصلاح کردند.

مطابق در خواست اولیه Ark Invest و 21shares، ارائه دهندگان استیکینگ مورد اعتماد می‌توانستند در استیکینگ مشارکت کند، اما اکنون این بند از درخواست حذف شده است. استیکینگ، به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا در ازای اعتبارسنجی تراکنش‌ها و حمایت از امنیت شبکه، جوایزی را، معمولاً به شکل ارز دیجیتال، کسب کنند.

این تغییر استراتژیک، احتمالاً با هدف همسویی با دیدگاه‌های نظارتی صورت گرفته است. قابل ذکر است، فیدلیتی اولین کسی بود که ارائه استیکینگ را در ساختار ETH خود پیشنهاد کرد. تصمیم Ark Invest و 21shares برای حذف استیکینگ می تواند بر نحوه طراحی استراتژی های سایر صندوق ها در میان مقررات و شرایط در حال تحول بازار تأثیر بگذارد.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ می گوید:«ممکن است این گونه به نظر برسد که آنها درخواست خود را بر اساس نظرات SEC تغییر داده اند، اما SEC هیچ اظهار نظری در این باره نکرده است. بنابراین احتمال دارد این تغییر یک اقدام استراتژیک برای رد نشدن درخواست خود توسط کمیسیون بورس اوراق بهادار باشد».

منبع

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن