چطور می توانیم در بازی فورتنایت اقدام به خرید ۲۰۰ ویباکس نماییم؟

ویباکس در بازی فورتنایت حرف اول را می زند چرا که بدون وجود آن بازیکن هیچ اقدام اضافه ای در مبارزه با رقیب نمی

توسط ABTINNEWS در 21 تیر 1400

ویباکس در بازی فورتنایت حرف اول را می زند چرا که بدون وجود آن بازیکن هیچ اقدام اضافه ای در مبارزه با رقیب نمی تواند داشته باشد. بنابراین هدف اصلی بازیکن دسترسی به این ویباکس ها برای قدرت بیشتر است اما چگونه می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد؟

برخی افراد چندان حوصله انجام چالش برای رسیدن به ویباکس رایگان را ندارند و ترجیح می دهند که برای این کار هزینه کنند اما در مقابل برخی از بازیکن ها نیز حاضر نیستند برای این کار پول بپردازند و به دنبال روش های رایگان می روند؛ برای هر دو دسته راه حل وجود دارد. در ادامه روش های به دست آوردن ویباکس را بررسی خواهیم کرد.

بنابراین این طور می توان نتیجه گیری نمود که برای تهیه و خرید ویباکس فورتنایت دو راه رایگان و پولی و دریافت تعداد زیادی ارز بازی وجود دارد که در ادامه به بررسی این روش ها خواهیم پرداخت.

روزانه به بازی ورود کنید

جالب است بدانید که فورتنایت حتی در ازای ورود روزانه به بازی برای شما جوایزی در نظر گرفته است. برای دریافت این جوایز تنها کافی است که اعلام حضور کنید! تعداد سکه هایی که در این مرحله دریافت می کنید زیاد نیست اما چون هیچ کار خاصی در قبال آن انجام نمی دهید، به صرفه خواهد بود.

انجام ماموریت های روزانه برای دریافت ویباکس

چندین ماموریت مختلف در سطح آسان، متوسط و سخت پیش روی گیمر قرار داده می شود که بازیکن به صورت کاملا داوطلبانه‌ می تواند آن ها را انجام داده و جایزه دریافت کند. طبیعی است که هر اندازه سطح سختی ماموریت بالاتر باشد، تعداد ویباکس هایی که دریافت می کنید نیز بیشتر خواهد شد و بر عکس. شاید انجام این مرحله هم چندان سودآور نباشد اما در مجموع قابل قبول خواهد بود.

گذر از چالش های موجود در بازی فورتنایت

از دیگر روش های به دست آوردن ویباکس می توان به گذر از چالش ها اشاره کرد. در هر فصل از بازی چندین چالش برنامه ریزی شده که گیمر بر حسب توانایی که دارد می تواند آن ها را انجام و در صورت موفقیت جوایز خود را دریافت کند.

تعداد چالش هایی که در اختیار گیمر قرار داده می شود گاهی دارای محدودیت می شود و این محدودیت زمانی اجرا می شود که شما قصد به دست آوردن رایگان ویباکس را داشته باشید. در بخش رایگان آن تنها مجاز به دریافت ۳ چالش به صورت هفتگی هستید اما اگر بتل پس خریداری کرده باشید تعداد بسیار بیشتری چالش به شما پیشنهاد می شود.

مراحل بتل پس را تکمیل کرده و ویباکس بگیرید

در این مرحله ۱۰۰ ویباکس در انتظار شما است اما چگونه می توانیم به آن دسترسی پیدا کنیم؟ استفاده از مد بتل پس خود هزینه بردار است اما می تواند شرایطی را برای دریافت ویباکس به وجود آورد. در واقع کسانی که هنوز بتل پس را خریداری نکرده اند می توانند ضمن استفاده از جذابیت این مد، پیشنهادات ویژه ای را برای دریافت ویباکس داشته باشند.

استفاده از روش save the world

 

در این روش روزانه یک مرحله به شما پیشنهاد می شود که در صورت گذر از آن تعداد ۵۰ ویباکس به شما هدیه می شود. گاهی حتی تنها با وارد شدن به بازی به شما جایزه تعلق می گیرد. آخر هر هفته نیز در بازی، تعداد زیادی سکه برای گیمر های حاضر در این مدت در نظر گرفته شده که تعداد آن حتی می تواند به بیش از ۳۰۰ ویباکس برسد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن