نحوه انتخاب و خرید حوله تن پوش با کیفیت بالا

چقدر احساس لذت می کند که بلافاصله بعد از بیرون آمدن از دوش ، خود را در یک حوله تن پوش نرم قابل جذب قرار دهید!

توسط ABTINNEWS در 16 دی 1399

چقدر احساس لذت می کند که بلافاصله بعد از بیرون آمدن از دوش ، خود را در یک حوله تن پوش نرم قابل جذب قرار دهید! اما همه حوله ها برابر نیستند. حتی یک حوله در فروشگاه بسیار نرم به نظر می رسد ، ممکن است فقط پس از دو یا سه بار شستشو از بین برود. با این حال ، با دیدن یک آموزش برگرفته از سایت های evarya  و wikihow ، قادر خواهید بود یک حوله تن پوش با کیفیت را در کمترین زمان تشخیص دهید.

مرحله 1

درک کنید که چه چیزی حوله را به یک حوله خوب تبدیل می کند. برای مبتدیان ، حوله ها برای اهداف مختلف از پارچه های مختلف بهره مند می شوند. مواردی که باید به خاطر داشته باشید عبارتند از:

حداکثر رساندن جذب با سطح ایجاد می شود. حوله های نخی برای دست و بدن بهترین است ، در حالی که حوله های کتانی برای ظروف شیشه ای مناسب هستند.

حوله تن پوش اواریا جاذب ترین نوع بافت است. این یک حوله ایده آل برای خشک کردن دست و بدن است زیرا هر دو طرف آن را حلقه می کند ، بنابراین سطح آن را افزایش می دهد.


مرحله 2

پارچه حوله را در نظر بگیرید. حوله های با کیفیت بالا معمولاً از الیاف پنبه ظریف و بلند ساخته می شوند. برخی از حوله های گران قیمت از پنبه مصری یا برزیلی تهیه می شوند. پنبه سوپیما اگرچه یافتن آن ، گزینه عالی دیگری برای پنبه الیاف بلند است که در ایالات متحده کاشته می شود.


مرحله 3

تست خود را انجام دهید. در فروشگاه سعی کنید حوله ها را حس کنید و ببینید که آیا مطابق با نیازها و خواسته های شما است. از نزدیک نگاه کنید که آیا الیاف مانند چمن های باغ بلند هستند؟ این نشانه خوبی است! اگر آنها به صورت تخت صاف باشند ، احساس خوبی نخواهند داشت یا به این خوبی کار نمی کنند.

آنها را احساس کنید. آیا آنها نرم هستند؟ یا خشن هستند؟ اگر حوله نرم ، مخملی و کمی وزن دارد ، کیفیت خوبی دارد. اگر حوله خراشیده باشد ، یا احساس بوم داشته باشید ، کیفیت پایینی دارد (یعنی حوله ها را از فروشگاههای نامعتبر خریداری نکنید!).

اندازه را بررسی کنید. اگر قد بلندی دارید ، به دنبال ملحفه های حمام بزرگتر از اندازه حوله متوسط باشید و خشک شدن سریع خود را بسیار راحت تر کنید.


مرحله 4  

به دنبال بهترین معامله باشید. تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید پرداخت کنید. اگر بهترین کیفیت را می خواهید ، هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. از طرف مثبت ، حوله های گران قیمت نیز ماندگاری بیشتری خواهند داشت ، بنابراین در دراز مدت در هزینه صرفه جویی می کنید و مجبور نیستید آنها را مرتباً تعویض کنید.

حوله هایی پیدا کنید که همرنگ تزئینات شما باشند. به خاطر داشته باشید که حوله های رنگی در نهایت کم رنگ می شوند. حوله های سفید را همیشه می توان در صورت نیاز سفید کرد تا پشت سر آنها سفید شود.

منبع :  اواریا

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن