مزایا ی طراحی اپلیکشن رستوران

    قصد دارید برای رستوران خود یک اپلیکیشن رستوران طراحی کنید؟ پس بیایید نگاهی به اجرای روند کار ب

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1400

 

 

قصد دارید برای رستوران خود یک اپلیکیشن رستوران طراحی کنید؟ پس بیایید نگاهی به اجرای روند کار بیاندازیم و با مزایای طراحی اپلیکشن رستوران آشنا بشویم.

کاربر می تواند در وب سایت و اپلیکیشن رستوران با پنج حالت جستجو
(موقعیت، آدرس، اسم رستوران، نام غذا و دسته بندی غذا) رستوران مورد نظر خود را پیدا کند؛ که این کار در اپلیکیشن با سرعت بیشتری انجام می شود.
بعد از یافتن رستوران، کاربر منوی غذاها یا محصول را برای انتخاب غذای مورد علاقه خود بررسی می کند و سفارش می دهد؛ در ادامه سفارش وارد مرحله اطلاعات و پرداخت هزینه می شود.

در این مرحله رستوران دار سفارش را قبول می کند و بعد از آماده سازی محصول را پیک ارسال می کند. بهترین مزیت و ویژگی اپلیکیشن در این قسمت نشان دادن زمان آماده سازی و ارسال محصول با پیک به کاربر می باشد. در این مرحله رستوران دار می تواند از پیک های رستوران خودش یا از پیک های آزاد که برای رستوران دار در اپلیکشن تعریف  شده است و حق دسترسی دارد؛ استفاده کند.

چرا باید رستوران از اپلیکیشن رستوران برای گسترش کسب و کار خود استفاده کند؟

باعث افزایش میزان فروش و کاهش اتلاف زمان و ارائه خدماتی رستوران آنلاین برای تمامی مشتریان ودر نتیجه افزایش رضایت کاربران می شود.  افراد می‌توانند غذای مورد نظر خود را در کمال آرامش و در محیط دلخواه خود انتخاب نمایند.

خدمات ارسال غذا با استفاده از اپلیکیشن رستوران در کوتاه‌ترین زمان با ثبت در خواست و ارسال پیک انجام می شود. صاحبین رستوران‌ها نیز می توانند تبلیغات خود را بدون پرداخت هزینه مازاد به صورت آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

 

اثرات یک اپلیکیشن رستوران سودمند برای کسب و کار

مشتری محوری

ارتباط سریع و مستقیم با مشتریان

تأثیر مستقیم بر تصمیم خرید مشتری با ارائه نامه های تبلیغاتی هدفمند

دیسکاوری مشتریان توسط رستوران

 تاریخچه سفارشات مشتریان ثبت شده در اپلیکیشن رستوران

شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، اینستاگرام و تویتر از این قبیل هستند. رستوران ها حتی می توانند کاربران خود را تشویق به تبلیغ کنند.
و برای آن ها امتیاز وفاداری بدهند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن