لباسشویی 9کیلویی ال جی مدل F4J7VS2S

لباسشویی 9کیلویی  ال جی مدل  F4J7VS2S  با ظرفیت متوسط رو به بالای 9 کیلو گرمی که دیگ شست و شوی

توسط ABTINNEWS در 6 خرداد 1400

لباسشویی 9کیلویی  ال جی مدل  F4J7VS2S  با ظرفیت متوسط رو به بالای 9 کیلو گرمی که دیگ شست و شوی آن دارد در هر بار استفاده از آن میتواند لباس هایی با حجم زیاد را بشوید. همچنین به دلیل فناوری ها و قابلیت های پیشرفته ای که برایش در نظر گرفته شده است عملکرد بسیار عالی را در هنگام شستن لباس های مختلف ارائه می دهد و می تواند لباس هایی کاملا تمیز و بدون لکه را تحویل کاربر دهد. موتور اینورتر دایرکت درایو آن قلب تپنده ی این محصول محسوب می شود و مزایای زیادی را به همراه دارد.

توضیحات:

به گزارش تیز فروش برنامه های مختلف شست و شوی آن نیز شامل 14 برنامه می شود که هرکدام کار خاصی را انجام می دهند و فرایند شست و شو در این لباسشویی در 6 مرحله ی مختلف انجام می پذیرد. همچنین در عین اینکه امکانات فراوانی دارد طراحی آن فوق العاده انجام گرفته است و بسیار چشم نواز می باشد. از فناوری های دیگری که در پایین به توضیح آن ها می پردازیم می توان به قابلیت شست و شو با بخار True Staem، قابلیت Smart ThinQ و  سیستم عیب یابی هوشمند در کنار آن قابلیت اتصال به اینترنت و صفحه نمایش لمسی اشاره کرد.

لباسشویی 9 کیلویی  ال جی  مدل F4V5VYP2T

شش حالت مختلف شست و شو

لباسشویی 9کیلویی  ال جی مدل  F4J7VS2S شش حالت مختلف: پله ای، تاب دادن، پیچشی، غلتاندن، ساییدن و آبکشی دارد که از این حالت ها در جهت شست و شوی لباس های متفاوت با هرگونه الیاف و پارچه ای استفاده می کند. نحوه ی کار کرد این حالت ها به این صورت است که تنها کافی است لباس هایتان را درون دیگ لباسشویی قرار دهید و سپس در میان برنامه های شست و شو برنامه ی مورد نظرتان را انتخاب نمایید تا فرایند شستن شروع شود و 6 حالت که Motion DD6 نام دارد انجام شوند.

6 حالت شستشو لباسشویی 9 کیلویی  ال جی  مدل F4V5VYP2T

سیستم عیب یابی هوشمند و Smart ThinQ

در میان برنامه های کاربردی و بسیار عالی که این ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل F4J7 از آن بهره برده است فناوری Smart ThinQ  یکی از آن ها است که این فناوری با فراهم کردن امکان اتصال تلفن همراه های هوشمند به لباسشویی موجب می شود که مدیریت و کنترل و همچنین اعمال کردن تغییرات و تنظیمات مورد نظر توسط کاربر بر روی دستگاه را فراهم می کند. در کنار این فناوری یک سیستم عیب یابی هوشمند نیز طراحی گردیده است که نحوه ی یافتن عیب و مشکل به وجود آمده در لباسشویی را تسهیل خواهد بخشید و به علاوه راه کار های لازم برای برطرف کردن ان ها را نیز آموزش می دهد.

سیستم عیب یابی هوشمند لباسشویی 9 کیلویی  ال جی  مدل F4V5VYP2T

موتور اینورتر دایرکت درایو ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل F4J7

لباسشویی 9کیلویی  ال جی مدل  F4J7VS2S دارای موتور اینورتر دایرکت درایو بدون تسمه می باشد . یعنی در این موتور برخلاف موتور های قدیمی تر از تسمه استفاده نشده است که این باعث پایین آمدن سطح اصطکاک داخلی و در نتیجه کاهش سر و صدایی که تولید می کند و لرزش آن نیز پایین آمده و به علاوه در مصرف انرژی و آب بسیار صرفه جویی می شود و دیگر لازم نیست نگران هزینه های حاکی از آن باشید. البته توانایی و قدرت این موتور بسیار زیاد است که سرعت چرخش دیگ آن برابر با 1400 دور در هر دقیقه می باشد.

موتور اینورتر دایرکت درایو لباسشویی 9 کیلویی  ال جی  مدل F4V5VYP2T

فناوری True Steam 

جدا از موارد نام برده شده فنوری دیگری به نام True Steam در این ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل F4J7 مورد بهره برداری قرار گرفته است. این فناوری خارق العاده به منظور ضد عفونی کردن و میکروب زدایی لباس ها مورد استفاده قرار گرفته است که برای انجام این کار یعنی از بین بردن میکروب ها و باکتری های موجود بر روی سطح لباس های مختلف و ضد عفونی کردن آن ها از بخار استفاده می کند. توسط بخار اگر مواد شوینده و یا لکه هایی بر روی آن باقی مانده باشد را تا 99 درصد از بین خواهد برد و لباس ها را بعد از شست و شو بی نیاز از اتو کردن می کند. در نتیجه اگر جزء ان دسته افرادی هستید که حساسیت و الرژی دارید می توانید از این فناوری استفاده نمایید.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن