فردی به دلیل مرگ خانواده کرد ایرانی در غرق شدن کانال دستگیر شد | اخبار جهان

[ad_1] یک مرد ایرانی به علت کشته شدن چهار نفر و ناپدید شدن سه نفر دیگر که گمان می رود در اثر تلاش برای عبور

توسط ABTINNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

یک مرد ایرانی به علت کشته شدن چهار نفر و ناپدید شدن سه نفر دیگر که گمان می رود در اثر تلاش برای عبور از کانال ، مظنون به قتل بوده اند ، بازداشت شده است.

کردهای ایران رسول ایران نژاد و همسرش شیوا محمد پناهی هر دو 35 ساله و دو نفر از فرزندانشان ، آنیتا 9 ساله و آرمین شش ساله روز سه شنبه هنگام تلاش برای رسیدن به انگلیس با قایق پس از عزیمت از حوالی دانکرک غرق شدند.

فرزند سوم خانواده ، آرتین 15 ماهه و دو بزرگسال دیگر تحت عنوان مقامات مسئول مفقود شدن فرض شده فوت شده اند.

بر اساس گزارش ها ، مظنون در حال هدایت قایق نیمه صلب بود که 22 نفر را از اردوگاه مهاجرینی Grande-Synthe در نزدیکی دانکرک واژگون کرد. طبق گفته گارد ساحلی ، هوا و شرایط دریا در آن زمان "بسیار نامساعد" بود و قایق افراد زیادی را در خود حمل می کرد.

دادستان دونکرک سباستین پیوه گفت که مظنون پس از اظهارات افرادی که هنگام واژگون شدن قایق نجات داده شدند ، دستگیر شد.

پیوو به خبرنگاران گفت: "او به ما گفت كه فقط مهاجر است ، اما اطلاعاتی كه ما به خصوص از 13 نفر دیگر كه با آنها مصاحبه كرده اند علیه او جمع آوری كرده ایم نشان می دهد كه وی به قاچاقچیان نزدیك است و ادعاهایش بلند نمی شود."

مرد "من در امتحان"- به طور رسمی تحت تحقیق قرار گرفت ، نزدیک به اتهام طبق قانون فرانسه - برای قتل غیرعمد ، به خطر انداختن جان دیگران و کمک به" غیرقانونی ها "به عنوان بخشی از یک باند سازمان یافته ، و همچنین یک انجمن جنایی.

وی در بازداشت موقت قرار گرفته است. اگر مجرم شناخته شود ، 10 سال زندان و اخراج از فرانسه پس از گذراندن دوره محکومیت خود روبرو است.

تحقیقات توسط قاضی تحقیق انجام می شود. پیوو گفت که هدف از تحقیقات پلیس از بین بردن شبکه قاچاق است.

در انگلیس ، این مرگ ها منجر به درخواست های جدیدی از دولت شده است تا رویکرد سختگیرانه خود را در قبال پناهجویان کنار بگذارد و راه های امن و قانونی را برای افرادی که از شکنجه و مرگ فرار می کنند ، برای سفر به انگلیس و درخواست پناهندگی گسترش دهد.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن