رنت خودرو در کیش

اجاره اتومبیل در کیشاجاره اتومبیل در کیش , یک قرارداد قانونی در میان کمپانی رنت فعالیت در کیش و یک اجاره کننده

توسط ABTINNEWS در 6 آبان 1399

اجاره اتومبیل در کیش

اجاره اتومبیل در کیش , یک قرارداد قانونی در میان کمپانی رنت فعالیت در کیش و یک اجاره کننده است که طی آن شخص اجاره کننده دوران مشخصی یک اتومبیل را از کمپانی اجاره می‌کند و بعد از پایان مقطع اجاره خودرو به کمپانی برگردانده میشود . مراحل اجاره خودرو در دیگر شهر های کشور ایران نیز موجود هست البته در کیش به جهت این که ناحیه آزاد است و واردات اتومبیل های فرنگی و آمریکایی و لاکچری آزاد است ( ولی خودرو های آمریکایی از سال ۲۰۱۶ و ورود کلیه ماشین ها از سال ۲۰۱۸ ممنوع شد ) و همینطور هزینه آژانس برای مراجعه به تعدادی مکان تفریحی در طول روز به صرفه نیست اکثر اوقات مسافران تصمیم به رنت اتومبیل در کیش دارا هستند . همینطور یکی لذت های جزیره کیش رانندگی در آن است . اجاره ماشین در کیش قوانینی داراست که تمام آن ها در قرارداد قانونی ذکر میشود نظیر پرداخت وجه ضمانت بابت خودرو که بعد از بازگرداندن اتومبیل به شخص عودت میشود . جزیره زیبای کیش مقررات ارشاد و رانندگی متناسب با خویش را داراست که نیاز به پیروی از آنان میباشد مانند رعایت حق تقدم در عرصه ها و زدن راهنما و رعایت حقوق و دستمزد عابر پیاده و غیره . کمپانی سام سیر دارنده بیش تر از ۲۰ گونه اتومبیل در سبک های متعدد است که به ۵ گونه با اهمیت ( اقتصادی , اسپرت , شاسی بلند , لاکچری , ون ) تقسیم میگردند . مسافران می توانند از ۱۰ صبح تا ۹ شب با اعتنا به نیاز خویش خودرو متبوع را رزرو نمایند و در محل اقامت خویش و یا این که فرودگاه تحویل بگیرند , برای تحویل اتومبیل در فرودگاه مبلغ یک روز کرایه را به کمپانی پرداخت می‌کنید و بعد از آنکه پرواز شما در کیش فرود آمد , در خارج از فرودگاه ماشین را تحویل گرفته و قرارداد به عبارتی جا تهیه و تنظیم می گردد و مابقی کرایه و همینطور ضمانت ماشین اخذ شده است.

شرکت سام سیر با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و همینطور ضد عفونی بی نقص درون و بیرون اتومبیل ضمانت کننده تندستی شماست . امید‌واریم در آتی نزدیک ویروس کرونا از فی مابین رفته و عالم به متانت قبل خویش بازگردد .

در جدول پایین ۵ مجموعه دارای اهمیت ماشین ها لیست گردیده اند برای بازدید همه اتومبیل ها هر نوع بر روی ( بازدید اتومبیل ها ( در انتهای جدول کلیک فرمائید ( ارزش ها به تومان می باشد )

اجاره خودرو ارزان در کیش

۴۵۰ . ۰۰۰

اشکال اتومبیل های اقتصادی و کم هزینه

قیمت خوب

کم مصرف

سال 2018

۴ درب

A/C

۲ چمدون

اجاره اتومبیل در کیش

بازدید خودروها


اجاره اتومبیل اسپرت در کیش

۱ . ۳۰۰ . ۰۰۰

اشکال اتومبیل های اسپرت و برنا پسند


اسپرت

شادی بخش

سال 2013 - 2016

۲ - ۴ درب

A/C

۱ - ۲ چمدون

اجاره خودرو در کیش

بازدید خودروها


اجاره خودرو شاسی در کیش

۵۰۰ . ۰۰۰

اشکال اتومبیل های شاسی بلند و ۷ نفره


قابل انعطاف و راحت

مطلوب خانواده ها

سال 2015 - 2018

۴ درب

A/C

۴ چمدون

اجاره خودرو در کیش

تماشا اتومبیل ها


اجاره خودرو گران قیمت در کیش

۴ . ۰۰۰ . ۰۰۰

اشکال خودرو های گران‌قیمت و یگانه


قابل انعطاف و راحت

مطلوب اشخاص یگانه

سال 2015 - 2018

۴ درب

A/C

۴ چمدون

اجاره اتومبیل در کیش

بازدید خودروها

اجاره ون در کیش

اجاره ون در کیش ( ساعتی )

۱۵۰ . ۰۰۰

تویوتا هایس ( با راننده و فارغ از راننده )


۱۳ نفر ظرفیت

مطلوب خانواده ها

سال 2018

درب ریلی

A/C

۱۰ چمدون

اجاره ون در کیش

تماشا ماشین

دست کم کرایه خودرو ۱ روز است و در‌صورتی‌که زمان اجاره شما بیش تر از ۳ روز باشد مشتمل بر تخفیف بیشتری می شوید . اعتنا داشته باشید که بعضی از اشخاص در خیابان ها و دیگر مکان ها مبادرت به اجاره اتومبیل فردی خویش می نمایند که‌این است

حداقل کرایه ماشین ۱ روز میباشد و اگر مدت اجاره شما بیش از ۳ روز باشد شامل تخفیف بیشتری میشوید. توجه داشته باشید که برخی از افراد در خیابان ها و دیگر مکان ها اقدام به اجاره ماشین شخصی خود میکنند که این کار بسیار خطرناک است چرا که اگر پلیس خودرو را متوقف کند و دفترچه رنت نداشته باشید خودرو را به پارکینگ منتقل میکند و همچنین مشکلات زیادی مثل برنگرداندن خلافی و یا گرفتن خسارت نا متعارف از شما را در پی خواهد داشت.

شرایط اجاره ماشین در کیش بسیار ساده است، تمامی قوانین و شرایط و مبالغ پرداختی و دریافتی در قرارداد رسمی تنظیم میگردد، برای ضمانت ماشین باید ۵ تا ۱۰ میلیون تومان نزد شرکت به امانت بگذارید و پس از بازگرداندن خودرو کل مبلغ ضمانت شما بازگردانده خواهد شد. همچنین بابت خلافی خودرو ۵۰۰.۰۰۰ تومان تا ۱ ماه نزد شرکت به امانت میماند و پس از یک ماه به حساب شما واریز میشود.

قیمت های اجاره از روزی ۴۵۰.۰۰۰ تومان شروع میشود به بالا، خودرو های کره ای جزو اقتصادی ترین خودرو ها برای رنت میباشند. گران ترین خودرو ها شامل خودرو های آلمانی و ایتالیایی مثل بنز و مازراتی هستند که باید ضمانت ۱۰ تا ۳۰ میلیونی بابت رنت این خودرو ها نزد شرکت به امانت بگذارید.

حتما به قوانین رانندگی در جزیره زیبای کیش دقت فرمایید، حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر میباشد

تمامی شرایط اجاره از سایت نوین رنت برداشته شده است.


آخرین مطالب