خرید پازل ادوکا

  مقایسه پازل های ادوکا در بازار   پازل های ادوکا پازل ادوکا از حمله معروف ترین پازل های موجود د

توسط ABTINNEWS در 28 اردیبهشت 1400

 

مقایسه پازل های ادوکا در بازار

 

پازل های ادوکا

پازل ادوکا از حمله معروف ترین پازل های موجود در سطح جهانی می باشد که هواداران بسیار زیادی از سراسر دنیا دادر این پازل ادوکا مناسب رده سنی های متفاوتی از جمله بزرگسالان نو حوانان و کودکان می باشد.

پازل های ادوکا در طرح های 100 تکه و 1000 تکه و 2000 تکه در سطح جهان موجود می باشند.

پازل های ادوکا می توانتد در طرح طبیعت ؛ طرح چهره و دیگر طرح ها باشد.

شرکت ادوکا درکشور اسپانیا مشغول به فعالیت می باشد این شرکت از بهترین تجهیزات برای ساخت پازل های خود استفاده می کند.

خوشبختانه در ایران هم پازل های مارک ادوکا وجود دارند و میتوانید آنها در وبسایت گیم هونه سفارش دهید.

نحوه ی حل پازل های ادوکا

پازل ادوکا در طرح و رنگ های متفاوت

من از کنار هم قرار دادن پازل ها متنفرم ، اما در حالی که از مادرم مراقبت می کنم ، این کار را بسیار انجام خواهم داد. من بهترین ها را پیدا می کنم که رنگ های روشن زیادی پخش شده است ، بنابراین یافتن قطعات آسان تر است. این پازل ها محکم و کاملاً دشوار بود و چند روز طول می کشد ، تعطیل کنید و ادامه دهید. مناسب برای انگشتانی که لرزش دارند و به آرامی حرکت می کنند. من در حال حاضر چندین سفارش دیگر نیز دارم.

خوب در حالی که جمع آوری این پازل  سرگرم کننده بود ، نتیجه به دو دلیل ناامید کننده بود. یکی از آنها باید فقط یک عکس را بزرگ کرده باشند زیرا در حالی که تصویر روی جعبه مشخص و واضح است ، پازل  چیزی نیست. من اغلب احساس می کنم می خواهم بعضی از پازل هایی را که من کار می کنم آویزان کنم اما این مورد را نه. واقعاً شباهت کمی به تصویر روی جعبه داشت. جذاب نیست مسئله دیگر مربوط به قطعات خم شده و بسیاری از ترکهای کوچک در قطعات پازل بود. در ابتدا فکر کردم کسی آن را برگردانده است و آنها آن را دوباره برگردانده اند و ترک ها از دست زدن به سختی بوده است اما می بینم دیگران این مسئله را ذکر کرده اند. بنابراین اگر در آینده Memory Lane زیاد خریداری نخواهم کرد. که ناراحت کننده است زیرا آنها صحنه های بسیار زیبایی دارند.

من عاشق رنگهای زنده هستم !! این یک پازل سرگرم کننده بود که کنار هم قرار می گرفت

انواع پازل های ادوکا

چیزی که من دوست داشتم: جایی که هیچ قطعه پازل آسیب دیده یا خم نشده باشد. قطعات پازل بزرگ 2-2.5 اینچ هستند. قطعات پازل به دلیل اشکال دیوانه وار به طرق عجیبی در کنار هم قرار می گیرند (که این کار را برای من بسیار سرگرم کننده و جالب کرده است). با این وجود: اگر عادت به اشکال معمایی سنتی داشته باشید و از الگوی ردیف های پازل استفاده کنید ، برخی ممکن است این الگوی تصادفی اشکال را به چالش بکشند. این الگوی پازل بدون هیچ ردیف واقعی چرخشی تر است. امیدوارم تصاویر بتوانند منظور من را روشن کنند. اگر تازه وارد معماها هستید ، این ممکن است روی حیله و تزویر باشد. من فقط آرزو می کنم این معما که در آن 500 قطعه یا بیشتر باشد ، زیرا همه چیز خیلی سریع با هم ترکیب می شد ، اما من تصویر را دوست داشتم ، بنابراین به هر حال آن را خریداری کردم.

خوب در حالی که جمع آوری این معما سرگرم کننده بود ، نتیجه به دو دلیل ناامید کننده بود. یکی از آنها باید فقط یک عکس را بزرگ کرده باشند زیرا در حالی که تصویر روی جعبه مشخص و واضح است ، معما چیزی نیست. من اغلب احساس می کنم می خواهم بعضی از پازل هایی را که من کار می کنم آویزان کنم اما این مورد را نه. واقعاً شباهت کمی به تصویر روی جعبه داشت. جذاب نیست مسئله دیگر مربوط به قطعات خم شده و بسیاری از ترکهای کوچک در قطعات پازل بود. در ابتدا فکر کردم کسی آن را برگردانده است و آنها آن را دوباره برگردانده اند و ترک ها از دست زدن به سختی بوده است اما می بینم دیگران این مسئله را ذکر کرده اند. بنابراین اگر در آینده Memory Lane زیاد خریداری نخواهم کرد. که ناراحت کننده است زیرا آنها صحنه های بسیار زیبایی دارند.

من اغلب پازل های اره منبت کاری اره مویی b / c را دوست ندارم و دوست ندارم بسیار شخصی هستند ، و معمولاً چیزی برای شکایت پیدا نمی کنیم! ما این اره های اره برقی 300 تکه پازل را دوست داریم زیرا سریع انجام می شوند و انجام آنها معمولاً سرگرم کننده است. اما من با این یک مشکل دارم. پایین سمت راست عکس جلد جعبه را بررسی کنید. این توسط تبلیغات یک برنامه پازل پوشانده شده است. بنابراین اگر دوست دارید از تصویر استفاده کنید (و هیچ تصویر بزرگی در آن وجود ندارد) ، این نوع ناامیدکننده است. در غیر این صورت ، اشکالی نداشت و ملایم لذت بخش بود.

این معما برای هدف مورد نظر در نظر گرفته شد ... که یک معمای زیبا و زیبا بود که به راحتی در عرض چند ساعت قابل جمع شدن بود. (گیج کننده های سخت ممکن است این کار را سریعتر انجام دهند.)

 تاریخچه پازل ادوکا

چند چیز باعث شد پنج ستاره ندهم. اول از همه ، چند قطعه وجود داشت (شاید حدود 5 قطعه) ، که به اندازه کافی خم شد و عکس تحت تأثیر قرار گرفت. قسمت بالای این قطعات دارای خطوط ترک قابل مشاهده است ، اگرچه رنگ هنوز سالم بود. دوم ، تصویر روی جعبه در قسمت پایین قطع شد ، بنابراین کمی گیج کننده بود. به عنوان مثال ، هنگام انجام مرز خارجی (لبه های مستقیم) ، قسمت پایین وقت اضافی گرفت زیرا عکس روی جعبه چیزهای خاصی را نشان نمی داد .... به عنوان مثال: سنگ در گوشه پایین سمت چپ نشان داده نمی شد ، و گلهای بنفش دقیقاً در سمت راست مرکز در پایین نیز کاملاً بریده شدند. من هنگام انجام پازل زیاد به تصویر روی جعبه مراجعه می کنم ، بنابراین این موضوع کمی من را انداخت. همانطور که در عکس در صفحه آمازون مشاهده می کنید ، این موارد نشان داده شده است. اگر می فهمیدم که وقتی آن را کنار هم می گذاشتم لپ تاپم را بیرون می آوردم و به عکس آنلاین نگاه می کردم! اگرچه عکس بریده برانگیز یک معامله بزرگ نبود ، اما آهی کشید و شاید دو چشم از من دور شد.

تمام آنچه گفته شد ، این اتفاق گاهی اوقات با پازل اتفاق می افتد ، فقط شاید تا این حد. اگر مسئله اضافه شده قطعات خمیده نبود ، ممکن است جلوتر بروم و پنج ستاره بدهم.

 

در مجموع ، تصویر واقعاً زیباست ، و تنوع رنگ / بافت به اندازه کافی وجود دارد که تقسیم بندی قطعات منصفانه به توده های "منطقه عمومی" نسبتاً آسان است

 

در این مقاله در مورد پازل های ادوکا صحبت کردیم و تاریخچه ی این پازل ها را مورد بررسی قرار دادیم.

گفتیم که پازل های ادوکا از کشور اسپانیا صادر می شوند..

 

آخرین مطالب