خرید لوازم آرایشی بهداشتی

  نقد و بررسی: WET N WILD MEGAGLO برجسته سازی پودر گلبرگ های گرانبها و شامپاین گل رز قرمز رنگ 22 نوام

توسط ABTINNEWS در 6 اردیبهشت 1400

 

نقد و بررسی: WET N WILD MEGAGLO برجسته سازی پودر گلبرگ های گرانبها و شامپاین گل رز قرمز رنگ

22 نوامبر 2018

Wet n Wild یکی از مارک های معروف داروخانه است که محصولات خوبی را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد.  خرید لوازم آرایشی بهداشتی   من در واقع اینها را از Click2Chic برداشتم ، زیرا رژگونه Coloricon در گل شامپاین نیم بها بود. من همچنین پودر برجسته Megaglo را در گلبرگهای گرانبها برداشتم ، زیرا من شنیده ام که این یک بازی فکری برای Becca Opal است و من نمی خواستم بدون اینکه بدانم ، در آن یکی سرمایه گذاری کنم ، اگر قرار است خیلی تاریک باشد.

 

 

 

 

 

Wet n Wild Megaglo Highlighting Powder - گلبرگ های گرانبها

 

بسته بندی

 

این بسته بندی پلاستیکی پایه با درب شفاف دارد. بسته بندی کمی ضعیف به نظر می رسد. این محصول 5.4 گرم است و قیمت آن در حدود 6 یورو است.

 

 

 

فرمول

 

این فرمول مرطوب تری است که دوست داشتنی ترکیب می شود. درخشش در آن خوب است و کاملاً جلای فلزی می بخشد. رنگدانه شگفت انگیز است. شما واقعاً برای درخشش آن نیاز زیادی ندارید. اگر آنرا به آرامی بمالید ، مقدار بیشتری از آن براقیت طلایی را بدست می آورید و هرچه بیشتر آن را می سازید ، به نظر می رسد بر پایه تیره و زردآلو تیره تر است.

 

 

 

 

 

رنگها

 

من در واقع هیچ چیزی شبیه گلبرگ های گرانبها در مجموعه خود ندارم. می گویم این برجسته برجسته زردآلو با براقیت طلای شامپاین سبک است. پایه آن ترکیبی از صورتی و هلو است و درخشش آن از طلای واقعی برخوردار نیست ، بلکه از شامپاین مناسبی نیز برخوردار نیست. این به بهترین وجهی متناسب با رنگهای متوسط ​​پوست است ، اما شما می توانید با استفاده از آن به آرامی بر روی رنگ پوست روشن نیز کار کنید ، بنابراین شما فقط آن پایه و رنگ پوست را بر می دارید.

 

مقایسه

 

من فقط آن را با Balm Mary-Lou Manizer مقایسه کردم ، زیرا چیزی مشابه آن ندارم. مری لو همان براق طلای شامپاین را دارد اما پایه آن بسیار سبک تر است.

 

 

به آرامی اعمال می شود

کارایی

 

این به خوبی روی پوست باقی می ماند و در پایان روز هنوز هم وجود دارد. شدت نیز تقریباً ثابت باقی می ماند.

 

 

 

 

 

رژگونه Wet n Wild Coloricon - شامپاین گل رز

 

بسته بندی

 

این همان بسته بندی پلاستیکی ضعیف با درب شفاف است. در آن شما 5.85 گرم محصول دریافت می کنید و قیمت عادی آن حدود 4 یورو است ، اما من آن را با قیمت 2 یورو دریافت کردم (اینجا).

 

 

 

فرمول

 

رژگونه همچنین فرمول مرطوب تری دارد و به زیبایی مخلوط می شود. رنگدانه سازی خوب است ، اما سایه آن سبک است ، بنابراین اگر می خواهید بازدهی شدیدتری از رنگ داشته باشید ، باید آن را بسازید. در آن کمی براق کننده است که براق طلایی ظریف و زیبا را به وجود می آورد. براقیت در واقع یک طلای خنثی تر از آن در Apri-Cot در میانه است که رنگ آن زردتر است.

 

 

 

 

 

رنگها

 

همانطور که نام گل رز شامپاین نشان می دهد ، بنا به دلایلی ، من انتظار داشتم که چیزی گلگون تر باشد. در واقع این رنگ نارنجی مایل به زرد گرم و براق طلایی است. این نارنجی ترین رژگونه ای است که در مجموعه خود دارم. دیگران در مقایسه با این یکی بسیار صورتی تر به نظر می رسند. اما وقتی آن را با برس کرکی می مالم ، فقط براقیت طلایی را پیدا می کنم. پایه نارنجی کاملاً پوستی به نظر می رسد. در واقع رنگ آن کاملاً سبک است ، حتی روی رنگ پوست روشن من. این تقریباً به عنوان یک برجسته برای رنگ های متوسط ​​تا تیره پوست شناخته می شود. بخاطر داشته باشید که بسیار گرم است ، بنابراین در رنگ پوست های سرد عجیب به نظر می رسد.

 

مقایسه

 

رژگونه پودر پخته شده میلانی در لومینوزو با آن رنگ صورتی ملایم نسبت به آن هلویی تر و براق تر است. رژگونه Wet n Wild Coloricon در Apri-Cot در وسط نیز با رنگ صورتی مایل به قرمز بیشتر هلو است و براق طلایی آن به شدت است. H&M Pure Radiance Powder Blusher در زردآلو سایه روشن تر هلو و زردآلو است و سبک ترین آن در دسته است.

 

 

 

کارایی

 

این یکی به قدری سبک و براق روی پوست است که زودتر از بیشتر رژگونه محو می شود. در واقع بسیار براق و کم رنگ است. اما این ترکیب زیباست و به صورت تکه ای از بین نمی رود.

 

 

 

 

L to R: پزشکان فرمول کره ، برنزر ، برنزر + گلبرگ های گرانبها ، برنزر + گلبرگ های گرانبها + شامپاین گل رز

 

 

روی Pinterest پین بزنید

 

خرید آرایش بصورت آنلاین به این معنی است که فقط می توانید سایه را خیلی زیاد پیش بینی کنید. در واقع فکر می کردم هر دو اینها از آنچه متفاوت به نظر می رسند. گلبرگ های گرانبها قطعاً تاریکتر از حد انتظار من است و وقتی کمی برنزه می شوم به نظر می رسد. مطمئنم الان بکا اوپال نخواهم گرفت. این فرمول شگفت انگیز است ، اما واقعا رنگدانه است ، دوست داشتنی می پوشد و براق کننده خوبی دارد. اگر گزینه های رنگ بیشتری داشتیم ، احتمالاً برخی دیگر نیز به دستم می رسید.

 

گل سرخ شامپاین چیزی نیست که انتظار داشتم بلکه یک افزودنی بی نظیر و دوست داشتنی برای مجموعه من است. این نارنجی ترین رژگونه در مجموعه من است ، اگرچه براق تر از نارنجی روی پوست است. این نیاز به ایجاد دارد ، که من مخالف نیستم ، اما طولانی ترین رژگونه نیست.

Avtor Adjusting Beauty ob 18:39

اشتراک گذاری:

OZNAKE: AB ، BLUSH ، GOLD ، هایلایتر ، نارنجی ، بررسی

بله

 

خرید لوازم ارایشی---ok-uni

خرید لوازم آرایش-----ok uni

خرید لوازم آرایشی----ok uni

خرید لوازم آرایشی اصل-----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی بهداشتی----ok uni

 

لوازم آرایشی------ok uni

 

خرید محصولات آرایشی----ok uni

 

ارايشي---------ok umi

 

 

خریدلوازم آرایشی-----ok-uni

 

محصولات آرایشی اصلی------ok-uni

 

خرید محصولات آرایشی بهداشتی----ok uni

 

------------------------------------------------------------------------------------

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی اصل عمده-------

 

خرید لوازم آرایشی ارزان   ----ok

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

لوازم آرایشی دخترانه  ---ok

 

لوازم ارایشی مارک---ok

 

لیست لوازم آرایشی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

 

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

 

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

 

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

 

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

 

خرید لوازم آرایشی اصل----ok

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

 

خرید و فروش لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

سایت مو تن رو

 

سایت خانومی لوازم آرایشی

 

سایت زنونه لوازم آرایشی

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن