جنایات امریکا را باید جوانان بدانند

جوانان باید از جنایات آمریکا در سراسر جهان آگاه شوند   قم معاون اول دادستان کل کشور بر لزوم آموزش

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1400

جوانان باید از جنایات آمریکا در سراسر جهان آگاه شوند

 

قم معاون اول دادستان کل کشور بر لزوم آموزش جوانان در مورد جنایات آمریکا تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی ، معاون اول دادستان کل کشور ، در سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب که امروز در پژوهشگاه علامه طباطبایی حرم مطهر قم برگزار شد ، اظهار داشت: یکی از ادیانی که ادعای جهانی بودن دارند ، اسلام است ، دینی که برای تمام لحظات بشریت در زندگی فردی و اجتماعی برنامه دارد.
وی ادامه داد: “اسلام ، به ویژه مکتب تشیع که یکی از مظلوم ترین مکتب ها است ، تأکید ویژه ای بر جامعه دارد که نمونه بارز اهل بیت است ، در حالی که جامعه خفقان و مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده بود. اما آنها زندگی فردی را انتخاب نکردند و به زندگی اجتماعی اعتقاد داشتند و افراد زیادی را به رهبری امام صادق (ع) و امام باقر (ع) تشکیل دادند.
وی افزود: در زمان غیبت کبری علما مسئولیت آموزش را نیز بر عهده داشتند و آنها همیشه تحت ستم بودند و شهید اول و شهید دوم شاهد آن بودند.
وی با اشاره به اینکه علما در هر کجا که می توانستند تدریس می کردند که نمونه بارز آن سمینارهای شیخ طوسی و سید رضی است ، افزود: اما در عین حال آنها نتوانستند این را بپذیرند و از همان ابتدا وی متعهد شد – منجر به جنایاتی علیه ایران مانند حمله نظامی به طبس ، ترور رهبر ، ترور شهید بهشتی و غیره شد. در
معاون اول دادستان کل کشور بابیان اینکه وی باید از افرادی که چنین جلساتی را برای افشای جنایات ایالات متحده ترتیب می دهند تشکر کند. “جوانان باید نسلی به نسل دیگر بدانند که ایالات متحده در جهان چه جنایاتی مرتکب شده است و در آن حوادث ناگوار رخ داده است. زیرا بدون ایالات متحده ، عربستان سعودی جرات حمله به مردم یمن را نداشت.
وی با تأکید بر اینکه طبق گفته امام خمینی (ره) ، تا آنجا که می توانیم باید سر آمریکا فریاد بزنیم ، گفت: مردم یمن و لبنان با پرتاب چنین بمب هایی بر روی آنها چه گناهی انجام داده اند؟ آنها ناراضی هستند که همه جهان از انقلاب و رهبری ما می آموزند و به اوج خود می رسند.
وی گفت: “اگر ما تاریخ را مطالعه کنیم ، از کشتاری که آنها علیه سرخپوستان انجام دادند شرمسار خواهیم شد.”
وی گفت: “بسیاری از مردم پیشرفت مواد مخدر آمریکا را تحسین می کنند زیرا مواد مخدر خود را به جای حیوانات روی سرخپوستان امتحان می کنند.”
“جای تأسف است که کسی مرتکب این جنایات شده است که ادعا می شود حقوق بشر است. آینده متعلق به مظلوم است و در آینده تحقیر می شوند.”
“من می بینم که تکاوران آنها در مقابل بسیجیان زانو زده اند و به همین دلیل آنها از سپاه می ترسند. اکنون آنها از ما تشکر می کنند تا بتوانیم هواپیمای هواپیمای بدون سرنشین آنها را سرنگون کنیم.” محل اقامت آنها
“ما باید به داشتن افرادی که همیشه به حضور و دفاع از انقلاب نیاز داشته اند ، افتخار کنیم. اگر مردم در جایی شکایت می کنند به این دلیل است که افرادی مانند ما نمی توانند عظمت و خوبی این سیستم را نشان دهند.” ؛ زیرا اگر مردم بدانند که آنها نمونه بارزی از حدیث امام رضا (ع) هستند ، اگر خوب بودن سخنان ما را بدانند ، پیروی می کنند.
وی بابیان اینکه ایران ، لبنان ، یمن و … با ایالات متحده مخالفت کرد و جنایتکاران را تحقیر کرد: آمریکا بزرگ نیست و فقط یک جنایتکار است و روز تحقیر ایالات متحده فرا می رسد و ما هر روز پیشرفت اسلام را خواهیم دید.

منبع: رد خبر

منبع:رض خبر

منبع:دریای خبر

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن