جدیدا ترین اخبار هفته گذشته

کردهای سوریه به اظهارات لاوروف درباره مذاکرات دمشق پاسخ می دهند. مقامات کرد در شمال شرقی سوریه روز شنبه پاسخ

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1400

کردهای سوریه به اظهارات لاوروف درباره مذاکرات دمشق پاسخ می دهند.

مقامات کرد در شمال شرقی سوریه روز شنبه پاسخ دادند و از اظهارات سرگئی لاوروف در مورد اهمیت گفتگوی ملی استقبال کردند.

اداره خودمختار سوریه در شمال شرق گفت: “سرگئی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه با دمشق مذاکراتی انجام داد ، که ما آن را گامی مثبت به سوی راه حل می دانیم و امیدواریم که روسیه این کار را انجام دهد.” ایسنا نقش مثبت در این مذاکره

آنها ضمن استقبال از این موضوع ، دلایل توقف گفتگوها را با موضع دولت سوریه پیوند دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: “مسئله اصلی سوریه در یکی از مهمترین جنبه های آن نهفته است ، رژیم سوریه ، که واقعیت تغییر در این کشور را نمی پذیرد و ذهنیتی را که منجر به بحران و بحران شده است کنار نمی گذارد. رنج مردم سوریه. شکل جدی با هیچ یک از طرف های سوریه مذاکره نمی کند ، نه فقط با دولت خودمختار.

در این بیانیه همچنین ادعا شد آنچه منجر به شکست جلسات قبلی شد ، رژیم سوریه و اصرار آن بر بازگشت وضعیت به وضعیت قبل از بحران خود و همچنین رژیم سوریه به طور کلی ، در راستای تلاش برای گفتگو با هدف هدف قرار دادن بود. بازداشت شدگان و تحریکات در حلب و مراکز امنیتی. کانتون الجزیره دست می دهد.

معاون بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه: ما شاهد تشکیل تروریسم در سازمان ملل هستیم

 

سید مجید تفرشی عصر امروز در سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که در سالن کنفرانس پژوهشگاه علامه طباطبایی برگزار شد ، گفت: “آمریکایی ها برای رسیدن به اهداف خود از همه ابزارها ، حتی زندگی انسانها استفاده می کنند بهترین هندی ها هندی مرده هستند.

معاون بین الملل ستاد قدرت در دادگستری گفت: “ما در سازمان ملل شاهد شکل گیری پدیده ای به نام پولشویی تروریسم هستیم. امروز تروریست ها به جای اینکه مورد قضاوت قرار گیرند ، به عنوان گروه های انسانی مثبت به جهانیان معرفی می شوند.”

وی گفت: “ایالات متحده هفت تریلیون دلار در عراق خرج کرده است ، اما در مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی دیدیم که قلب مردم عراق با چه نوع دولتی است. این قراردادها با شرم

تفرشی ادامه داد: “پس از آنکه رهبر معظم انقلاب از واکسن کرونا ایرانی استفاده کردند ، رئیس جمهور ایالات متحده آمادگی خود را برای فروش واکسن به ایران اعلام کرد ، که نشان دهنده شکست شرم آور آنها است.”

محسن پاک عین ، نماینده دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری ، در این کنفرانس گفت: “امروز ، انحطاط ایالات متحده در صف اول بحث های کارشناسان جهانی است و امروز ایالات متحده نیاز به جلب افکار عمومی دارد.

وی پایان انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن جدید اسلامی خواند و گفت: “لیبرال دموکراسی ترتیبی است که مبتنی بر اومانیسم است و جوامع الحادی نامیده می شود. امروز ایالات متحده از نقض حقوق بشر حمایت می کند. جهان بنیان تعهد اسلام به کرامت انسانی را بنا نهاد.

مدیریت خواستار مواجهه رسانه ای با موارد نقض حقوق بشر در ایالات متحده در این هفته است

پاک عین بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب خواستار افشای نقض حقوق بشر در آمریکا در این هفته از سوی رسانه ها هستند ، اضافه کرد: به پیشنهاد برخی از نهادها و مقامات ، مقام معظم رهبری در مورد ۷ تا ۱۲ ژوئیه به عنوان انسان آمریکایی گفتند هفته حقوق

نماینده دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: “در افغانستان ، وقتی مردم شاهد جنایات آمریکایی ها هستند ، وابستگی آنها به کاخ سفید کاهش می یابد. در افغانستان و عراق ، سربازان آمریکایی اقدامات بی اخلاقی بی شماری انجام داده اند. “

وی ادامه داد ، “هرچه حقوق بشر آمریکایی بیشتر در معرض دید قرار گیرد ، روند نزولی ایالات متحده سریعتر خواهد بود. امروزه بسیاری از کارشناسان در ایالات متحده معتقدند که قدرت اخلاقی قابل تمرکز نیست و این عقیده ای است که امروز در کاخ سفید حاکم است و با این حساب است که رژیم آمریکا بی خانمان ها را نقض می کند.

حقوق بشر آمریکایی به معنای نابودی انسان ها ، وحشی گری ، وحشیگری و قتل منظم است

حجت الاسلام اسماعیل دانش ، استاد دانشگاه رابعه بلخی در افغانستان ، در این کنفرانس گفت: “حقوق بشر آمریکایی به معنای نابودی انسان ها ، وحشی گری ، وحشی گری و قتل منظم است.”

وی افزود: “رهبر معظم انقلاب در این زمینه به خوبی گفته اند که رژیم آمریکا حقوق بشر را تزریق می کند در حالی که زشت ترین تصاویر را نقض این مفهوم می گذارد.

وی بابیان استاد دانشگاه رابعه بلخی در افغانستان ، که خصوصیات حقوق جهانی بشر را از جمله مصونیت ناپذیری ، مسلم بودن ، برابری و انسجام توصیف کرد ، گفت: “هیچ کسی از این حقوق محروم نیست.”

وی افزود: “اسناد مختلفی برای حمایت از حقوق بشر تهیه شده است و در این میان ، ایالات متحده یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر در داخل و خارج از کشورشان است.

یک استاد از دانشگاه رابعه بلخی در افغانستان گفت: “حاکمان استعمارگر آمریکا سابقه طولانی غیرانسانی دارند و چگونه این حاکمان می توانند در اجرای حقوق بشر پیشگام باشند.

اسماعیل دانش گفت: “آمریکا از حقوق بشر به عنوان بهانه ای برای دستیابی به اهداف استعماری خود استفاده کرد. وقتی ماده ۱ حقوق بشر آمریکا را می بینیم ، برابری همه ملت های جهان قابل درک است ، در حالی که همان دولت برابری مردم را نقض می کند. از جهان. “

منبع:تکنولوژی خبر

منبع:وی ای پی خبر

منبع:وبیشو تک

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن