تعداد واحدها و طبقات در پروژه آفتاب مهتاب به چه صورت است؟

حتماً در مورد پروژه افتاب مهتاب در منطقه ۲۲ شهرک چیتگر تهران شنیده اید و می دانید که این پروژه بسیار بزرگ و وس

توسط ABTINNEWS در 11 دی 1400

حتماً در مورد پروژه افتاب مهتاب در منطقه ۲۲ شهرک چیتگر تهران شنیده اید و می دانید که این پروژه بسیار بزرگ و وسیع است به طوری که افراد زیادی در آن سرمایه ‌گذاری کرده‌ اند. اکنون ممکن است همه شما عزیزان هم سوال پیش آمده باشد که تعداد توقف و واحدها در این پروژه به چه صورت است و چگونه می ‌توان از آن اطلاعات بدست آورد و در آن سرمایه گذاری نمود؟ ما نیز امروز این جا هستیم تا به تمام این سوالات پاسخ دهیم. شاید شما هم یکی از افرادی باشید که قصد سرمایه‌ گذاری در این پروژه را داشته باشید به همین خاطر از شما عزیزان دعوت می کنیم که تو پایان این مطلب با ما همراه باشید و به دقت این اطلاعات را مطالعه کنید تا به پاسخ تمام سوالات خود دست یابید.

پروژه آفتاب مهتاب چند طبقه است؟

پروژه آفتاب مهتاب از ۲۵ طبقه تشکیل شده است اگر بخواهیم این طبقات را از پایین ترین طبقه معرفی کنیم باید بگوییم که چهار طبقه از این پروژه منفی است یعنی چهار طبقه از سطح زمین پایین تر می باشد. طراحی طبقات به صورتی است که متراژ آن ها تقسیم شده و محیط کاملاً هوشمندانه ای را به وجود آورده است. طبقه ای که هم سطح زمین است به لابی اختصاص دارد. همان طور که می دانید باید ورودی هر مجتمع که مثل برج آفتاب مهتاب وسیع است دارای یک لابی باشد که خوشبختانه این پروژه از این امکانات برخوردار است. پس از آن ۲۰ طبقه دیگر وجود دارد که در این ۲۰ طبقه واحد های زیادی در نظر گرفته شده است که در ادامه به تعداد و متراژ آن ها نیز اشاره خواهیم نمود. پس می توان پروژه آفتاب مهتاب رو از برجهای وسیع و با امکانات کامل به حساب آورد.

تعداد واحدها و متراژ آنها در پروژه آفتاب مهتاب چگونه است؟

پس از بررسی طبقات پروژه افتاب مهتاب نوبت به تعداد واحدها و متراژ آن ها می رسد که برای افراد سرمایه گذار بسیار حائز اهمیت است. در واقع پروژه افتاب مهتاب از ۲۷۰ واحد تشکیل شده است که هر کدام از این ۲۷۰ واحد متراژ خاص و ویژه خود را دارند. اگر بخواهیم به طور دقیق تر به متراژ واحدها بپردازیم باید بدانید که این واحدها از متراژ ۹۱ متر شروع می شوند و به ترتیب به ۹۴ و ۹۸ و ۱۰۰ و ۱۰۴ و ۱۱۲ و ۱۱۷ و ۱۲۴ و ۱۴۰ و ۱۴۵ متر می رسند. البته که متراژ قابل توجهی هستند و برای سکونت افراد در جمعیت های مختلف مناسب می باشند. اکنون دیگر همه اطلاعات لازم در مورد تعداد طبقات و تعداد واحد ها و متراژ آن ها را می دانید و از وسعت چنین پروژه ‌ای باخبر هستید حال می توانید برای سرمایه گذاری متناسب با بودجه خود اقدام کنید.

همه چیز در مورد پروژه آفتاب مهتاب

بهتر است بدانید که پروژه آفتاب مهتاب از زمانی که کلید خورده تا به حال سرمایه گذاران زیادی داشته است اما را هم باید بدانید که اصلی ‌ترین و مهم ‌ترین چیزی که وجود دارد این است که این پروژه زیر نظر شرکت نفت می باشد در واقع همه تمهیدات لازم برای اجرایی کردن این پروژه زیر نظر شرکت نفت صورت می گیرد. البته که افراد زیادی در سرمایه گذاری شرکت داشتند و هنوز هم پذیرای افراد سرمایه گذار می باشد از این رو پیشنهاد ما این است که در صورت تمایل حتماً در چنین پروژه هایی سرمایه گذاری کنید زیرا پشیمان نهایی شود و قطعاً سود بسیار زیادی برای تان خواهد داشت. برای یک سرمایه گذاری خوب باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • پروژه مورد نظر امن و قابل اعتماد باشد.
  • امکان وجود نظارت و مشاهده عینی برای افراد وجود داشته باشد.
  • پروژه زیر نظر یک نهاد امن قرار داشته باشد.
  • پیشرفت و درآمد زایی و سود آوری متناسبی داشته باشد.

چه زمانی می توانیم در پروژه آفتاب مهتاب سرمایه‌ گذاری کنیم؟

اگر مایل باشید همین امروز می توانید برای مشاهده عینی برج آفتاب مهتاب مراجعه نموده و با خیال راحت برای سرمایه ‌گذاری در آن اقدام کنید. این پروژه واقع در بلوار کوهک منطقه ۲۲ تهران در حال اجرا می باشد که افراد زیادی برای هر چه بهتر شدن آن می کوشند. از مزایای فوق العاده این برج می توان به درب های ضد سرقت و پارکینگ بسیار وسیع اشاره نمود که اصل مهمی برای ساکنین آن می تواند باشد. همچنین از دیگر مزایای پروژه آفتاب مهتاب می توان به آسانسور و انباری و دوربین های مدار بسته اشاره نمود دیگر نکته ‌ای که حائز اهمیت است استفاده از سیستم اعلام و اطفاء حریق می باشد که برای این پروژه در نظر گرفته شده است. لابی مجلل این پروژه می ‌تواند مکان بسیار مناسبی برای افراد ایجاد کند. هرچند که از نگهبانی ۲۴ ساعته این برج نمی‌توان غافل شد و اصل مهمی در آن است.

انجام و اجرای پروژه آفتاب مهتاب

 

در واقع معماران و مهندسان زیادی برای ساخت این پروژه در حال تلاش و کوشش هستند تا بتوانند یکی از بهترین و موفق ترین پروژه های خود را انجام دهند. این افراد در کار خود متخصص هستند و با تجربه و تحصیلات عالی که دارند می توانند این پروژه را به بهترین نحو تحویل دهند. خوشبختانه این مژده را برای عزیزان داریم که این مجموعه یعنی پروژه آفتاب مهتاب در سال ۱۴۰۱ آماده تحویل ‏به صاحبان می باشد. هر چند که هنوز بسیاری از واحدها و طبقات این برج به فروش نرسیده است و افرادی در آن سرمایه گذاری ننموده اند از این رو شما هم یکی از افرادی هستید که می ‌توانید از صاحبان این پروژه فوق العاده باشید هست کافی است که هرچه زودتر برای سرمایه گذاری اقدام کنید. برای آشنایی با موقعیت مکانی پروژه آفتاب و مهتاب آدرس دقیق پروژه آفتاب مهتاب در بلوار علوم و فنون و کوچه تسنیم شمالی که در منطقه ۲۲ تهران یعنی شهرک چیتگر قرار دارد واقع شده است شما عزیزان نیز می توانید به این پروژه سر بزنید و از نزدیک آن را ببینید تا با اطمینان خاطر � روز شاهد پیشرفت این پروژه و سرمایه ‌گذاری خود باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن