بررسی تعداد واحدهای پروژه تریتیوم 4+ متراژ آن ها

در ادامه احداث پروژه های تریتیوم 1،2و نیز 3 در منطقه 22 تهران حال نوبت به احداث پروژه تریتیوم 4 رسیده است. محل

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1400

در ادامه احداث پروژه های تریتیوم 1،2و نیز 3 در منطقه 22 تهران حال نوبت به احداث پروژه تریتیوم 4 رسیده است. محل احداث این پروژه در استان البرز واقع در شهرستان گوهر دشت در نظر گرفته شده که از لحاظ موقعیت مکانی و نیز آب و هوایی در شرایط ویژه ای قرار دارد.

مکان احداث پروژه تریتیوم 4، یکی از مرتفع ترین نقاط استان البرز است که در گذشته محلی برای زندگی اعیان نشین ها بوده است و حال با آب و هوای خنک و مطلوب خود میزبان ساکنین پروژه تریتیوم 4 خواهد بود. در ادامه تعداد واحد های احداثی و نیز متراژ واحد‌های برج را خدمت شما عزیزان بررسی خواهیم کرد.

نقشه به کار رفته در طراحی پروژه تریتیوم 4

طراحی برج تریتیوم 4 به صورت یک نمای سه بال انجام گرفته که در نوع خاص و کم نظیر است. تعداد طبقات پیش بینی شده برای این پروژه 23 طبقه خواهد بود که در هر طبقه از آن 12 واحد مسکونی قرار داده می شود. با یک حساب سر انگشتی به منظور محاسبه تعداد کل واحد‌های پروژه تریتیوم 4 به عدد 200 واحد می رسیم.

در خصوص متراژ واحد‌های احداثی در این پروژه باید بگوییم که متراژ های 125، 139 و نیز  250 متری برای واحد های آن در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید که نحوه قرار گیری واحد ها در هر بال به شیک ترین صورت ممکن انجام گرفته به گونه ای که در هر بال هر دو متراژ 125 و 139 در ابتدا و انتهای بال قرار می گیرد.

متریال به کار رفته در ساخت پروژه تریتیوم 4

مسئله ای که نوید بخش یک زندگی آرام و بدون استرس را در پروژه تریتیوم 4 می دهد این است که تمامی متریال به کار رفته در مراحل اولیه ساخت پروژه از بهترین و بالاترین کیفیت ممکن بهره مند هستند به طوری که عواملی مانند زمین لرزه نمی تواند بر آن تاثیر چندانی داشته باشد.

طراحی محل قرار گیری نور گیر و سایر مشاعات به گونه ای است که میزان پرتی فضا چندان زیاد نباشد و درصد بالایی از متراژ واحد، مفید واقع شود و این برای یک واحد مسکونی بی نظیر خواهد بود.

 

لطفاً بخوانید: شرایط پیش فروش و پرداخت پروژه تریتیوم ۴ به چه صورت است؟

 

نمای برج تریتیوم 4

 

شاید کمتر پروژه ای پیدا شود که طراحی نمای آن به اندازه طراحی نمای برج تریتیوم 4 زیبا و شیک باشد. 3 بال استوار بر برج یک نمای 3 وجهی بسیار لاکچری را برای برج به وجود می آورد تا تجربه زندگی در یک برج لوکس را به خریداران واحد ها هدیه دهد و این موضوع قطعا در نوع خود کم نظیر خواهد بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن