آموزش خرید یوسی در بازی پابجی موبایل

شما گیمر های عزیز اگر به دنبال یافتن رقابتی بسیار جذاب و مهیج هستید و میخواهید اوج هیجان را در یک بازی ویدیویی

توسط ABTINNEWS در 21 تیر 1400

شما گیمر های عزیز اگر به دنبال یافتن رقابتی بسیار جذاب و مهیج هستید و میخواهید اوج هیجان را در یک بازی ویدیویی تجربه کنید، می توانید به سمت بازی پابجی بروید، یک بازی بسیار زیبا و با داستانی ماجراجویانه که میتواند به خوبی پاسخگوی نیاز های شما عزیزان باشد.

بازی پابجی نیز مانند بیشتر بازی های ویدیویی دارای ارز های اختصاصی می باشد که با استفاده از آنها می توانید به پیشرفت های بسیار زیادی در بازی پابجی برسید. می توانید کاراکتر خود را به پیشرفت بسیار زیادی برسانید و به رقابت با حریفان بپردازید.

یوسی پابجی را می توان به روش های مختلفی خریداری کرد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

روش های خرید یوسی

یوسی را می توان به روش های گوناگونی کسب کرد، اگر دوست ندارید پول زیادی خرج کنید، یا توان انجام این کار را ندارید می توانید از روش های رایگان کسب یوسی استفاده کنید.

برای مثال می توانید با شرکت در رقابت های رویال پس و رسیدن به مراحل پایانی به کسب یوسی رایگان بپردازید، در این رقابت ها باید ابتدا کمی یوسی نیز خرج کنید اما اصلا اهمیتی ندارد، چراکه بعد از پیروزی در این مسابقات می توانید یوسی های بسیار زیادی کسب کنید.

همچنین می توانید با دنبال کردن کانال های بازی پابجی در یوتیوب، تعدادی یوسی را به عنوان پاداش دریافت کنید و از آن استفاده کنید.

همچنین می توانید با استفاده از گیفت کارت های موجود در گوگل پلی به کسب یوسی نزدیک شوید و از آنها لذت ببرید.

اما اگر تعداد زیاد تری یوسی نیاز دارید و دوست دارید رقابتی بسیار مهیج تر و سطح بالاتر را تجربه کنید، می توانید به خرید یوسی بپردازید.

شما می توانید با استفاده از پرداخت های درون برنامه ای اقدام به خرید یوسی کنید و از آن استفاده کنید، اما در این راه مشکلاتی برای ایرانیان وجود دارد، ایرانی ها متاسفانه به دلیل مشکلات ارزی و بین المللی که وجود دارد، امکان خرید یوسی به صورت مستقیم وجود ندارد.

راهکار این مشکل این است که از سایت های واسطه ای استفاده کرد، امروزه به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که پابجی پیدا کرده است سایت های این چنینی بسیار زیاد شده اند و می توانید به راحتی اقدام به خرید پک های یوسی کنید.

منبع : https://bazarnews.ir/fa/news/94246/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA-%D8%A2%D9%86-%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%A8%D8%AC%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن