کار در خانه تا به حال یک اثر مثبت بر بهره وری در طول همه گیر نظرسنجی می گوید

برنت Schrotenboer ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:12 PM EDT آوریل 4 سال 2020تقریبا همه به نظر می رسد به ن

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

تقریبا همه به نظر می رسد به نفرت گیر کرده در یک اطاقک بعدی به یک همکار who won't shut up.

کارفرمایان که تماس بیش از حد بسیاری از جلسات می تواند حتی بیشتر آزار دهنده است.

و ترافیک در راه خانه از محل کار ممکن است بدترین راه برای کلاه روز پس از آن.

بنابراین شاید این دقیقا تکان دهنده و به یاد بگیرند که کار از خانه در طول COVID-19 همه گیر شده اثر مثبت بر بهره وری کارگران را با توجه به 54 درصد از پاسخ دهندگان در یک بررسی اخیر متخصصان سنین 18-74.

دلایل این آنها گفته شد زمان ذخیره شده از رفت و آمد (71 درصد) کمتر از حواس او را پرت از همکاران (61%) و کمتر در جلسات (39%).

اما در حالی که کار از خانه خود مزایای آن را نیز همراه با وحشتناک, تنهایی, با توجه به بررسی های که انجام شد توسط YouGov در همکاری با ایالات متحده آمریکا امروز و LinkedIn. که و دیگر مشکلات به احتمال زیاد نیاز به خطاب توسط کارفرمایان به عنوان آنها را در نظر بگیرید که در آن کارگران باید کار و نحوه بازگشایی دفاتر پس از برخی از ایالت ها شروع به بلند کردن سفارشات به ماندن در خانه.

"به عنوان مردمی انجام شروع به بازگشت به کار در ادارات و رزومه خود را به رفت و آمد من فکر می کنم افراد در حال رفتن به تفکر از طریق چه بخش هایی از این COVID مرحله از زندگی آنها می رویم به خواهید به نگه داشتن" گفت: ماریا فلین مدیر عامل شرکت شغل برای آینده غیر انتفاعی در بوستون است که به دنبال ایجاد تغییر در نیروی کار و سیستم آموزش و پرورش به منظور بهبود دسترسی اقتصادی به پیشرفت است. "در آن است رفتن به مردمی تجدید نظر در چقدر زمان آنها می خواهند به صرف رفت و آمد و یا داشتن انعطاف پذیری بیشتر برای کار از خانه ؟ آن را به تغییر طرز فکر برای این نسخهها کار به عنوان به خوبی به عنوان کارفرمایان."

آمریکا محل کار ممکن است برای همیشه لطفا برای تغییر این.

نه تنها کار از خانه کمک کند گسترش بیماری اما برخی از کارفرمایان ممکن است متوجه شده اند که آنها می توانید صرفه جویی در پول در املاک و مستغلات و آب و برق نیاز نیست به همان اندازه به اشتراک گذاشته شده ، این که آیا آن را می شود بیشتر موثر و کارآمد جدید عادی ممکن است بستگی به صاف کردن زیر چین و چروک برجسته در نظرسنجی آنلاین از 2,001 فتح کرد گرفته شد بزرگسالان از مارس 6-9:

►25 ٪ از پاسخ دهندگان می گویند که کار از خانه تا به حال تاثیر منفی بر بهره وری خود را. دلیل اصلی ذکر شده بود که آن طول می کشد برای دریافت پاسخ و اطلاعات از همکاران.

►43 درصد از کسانی که مشغول به کار از خانه می گویند آنها در برقراری ارتباط با همکاران خود کمتر از آنها قبل از.

►31 درصد می گویند حجم کار خود را کاهش یافته است پس از آنها شروع به کار از خانه در حالی که یکی دیگر از 43 درصد می گویند حجم کار خود را بدون تغییر است. بقیه (26 درصد) می گویند حجم کار خود را در واقع افزایش یافته است با عدم جدایی بین خانه و کار ذکر شده توسط 31 درصد از این گروه.

کار آن: بالا 13 نکته برای کار در خانه در میان coronavirus نگرانی

"بزرگترین مشکل این است که بسیاری از مردم هرگز از خانه کار می کرد قبل از, و یا تنها از خانه کار می کرد بر اساس گاه به گاه," آنیتا Kamouri از بنیانگذاران lometrics یک محل کار خدمات شرکت در ارواین کالیفرنیا. "تحت این شرایط مردم نمی باید برای ساخت کنترل از راه دور محل کار مهارت ها و توانایی های مورد نیاز در زمانی که شما در حال کار از خانه به طور منظم تر مثل ما مجبور به انجام در طول این بیماری همه گیر. حتی کسانی که تا به حال مشغول به کار از خانه به طور منظم قبل از COVID شد در درجه اول آن را در انجام به صورت پاره وقت و آماده برای این کار عظیم را یک شبه تغییر است. "

نزدیک به سه چهارم از پاسخ دهندگان از خانه کار می کرد در طول همه گیر اما تنها 31% از خانه کار می کرد بیش از دو روز در هفته قبل از شیوع کروناویروس با توجه به بررسی.

برای newbies به صفحه اصلی مبتنی بر محیط کار تجربه در ابتدا ممکن است به نظر می رسد مانند یک ایده سرد کامل با مکرر unmonitored سفر به یخچال و فریزر. اما پس از آن انزوا در مجموعه و شروع به خورش.

کروناویروس در محل کار: بازرسان ایمنی بررسی نمرات کارمند بستری شدن در بیمارستان, مرگ و میر,

که در آن برای پیدا کردن کار: چگونه برای پیدا کردن یک کار, بیمه بیکاری در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

اکثر پاسخ دهندگان به نظرسنجی (51 درصد) احساس تنهایی کار از خانه با 20% احساس تنهایی و یا بیشتر از زمان. تقریبا دو سوم می گویند منبع اولیه خود را از تعامل انسان حاضر است خود و خانواده.

برای مبارزه با این برخی از اقدامات است که می تواند در نظر گرفته معکوس در طول روز کاری. آنها در حال رسیدن به دوستان و خانواده بیشتر از طریق تلفن و یا تماس های ویدئویی در طول روز (49%). و یا آنها صرف زمان بیشتری را در Facebook, Twitter و یا دیگر رسانه های اجتماعی (37%).

شرکت هایی که تجربه بیشتری با کارگران از راه دور تشخیص این مشکل گفت: کیت لیستر جمهور, جهانی, محل کار, تجزیه و تحلیل ترافیک که انجام تحقیقات اولیه و ثانویه در چه راه های جدید کار می تواند تاثیر افراد, سیاره و سود.

برای کاهش آن, آنها "ساخت اجتماعی زمان خود را به ارتباطات مجازی" او گفت: در یک e-mail. "برخی از بازی ها با همکاران است. برخی از صرف بخش اول از هر جلسه غیر کار. برخی از مجازی مبارک ساعت, جشن تولد و غیره."

لیستر می بیند همه گیر به عنوان یک "تغییر بازی" برای کار از راه دور به دلایل مختلف از جمله افزایش تقاضا از کارکنان کاهش مقاومت از مدیران و کاهش هزینه های املاک و مستغلات. شرکت او را برآورد معمولی کارفرما می تواند صرفه جویی به طور متوسط $11,000 هر نیم-زمان telecommuter در هر سال صرفه جویی بالقوه است که بیشتر شرکت ها ممکن است در حال حاضر به بررسی که آنها تا به حال این اجرای آزمون با کنترل از راه دور کار می کند.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به یک خرید اینترنتی که بیش از شش تا نه ماه به عنوان مردمی هستند دوباره خود را اجاره و چگونه بسیاری از متر مربع آنها نیاز دارند و در مرکز شهر و دفاتر و چرا" فلین از شغل برای آینده است.

ساخت خانه و محل کار بهتر است پس از آن دیگر تمام است موضوع به خصوص وقتی که می آید به figuring چگونه به توازن منزل و محل کار در هنگام کار ناگهان در خانه می شود. این به اندازه کافی بد به طور قطع در یک تماس کار با حلقه مفت از تحویل راننده. مراقبت از کودک و خانواده روابط اضافه کردن سطح دیگری از پیچیدگی به معادله.

در میان کسانی که کار از خانه در طول همه گیر 23 درصد های فضای کار با یک همسر یا شریک زندگی و 14 درصد اشتراک گذاری آن را با کودکان درگیر در آموزش آنلاین, با توجه به بررسی. وجود برداشت های مختلف در مورد به اشتراک گذاری مسئولیت مراقبت از کودکان در طول روز کاری.

►57 درصد مردان می گویند که آنها آن را تقسیم به همان اندازه در مقایسه با 45% از زنان است.

►66 درصد از زنان گفت: آنها در درجه اول مسئول برای کمک به کودکان با آموزش از راه دور در طول روز کاری در مقایسه با 41 درصد از مردان است.

در عین حال هنوز هم بسیاری ترجیح می دهند این چالش ها برای آنهایی که می آیند با روزانه رفت و آمد و مشکلات ناسازگار بودن به یک دفتر. قبل از همه گیر محل کار بودند به آرامی تغییر دور از دفاتر با حدود 3 درصد از کارگران تمام وقت کار از خانه در سال 2017 0.7% در سال 1980 و نه از جمله خود اشتغالی, بر اساس داده های منتشر شده توسط بانک فدرال رزرو سنت لوئیس. در حال حاضر که تغییر ممکن است به طرز چشمگیری سرعت بخشیدن به.

"این بیماری همه گیر است و یا حداقل باید باز چشمان بسیاری را دوباره کشف برخی از محدودیت های که آنها بر این باور بودند که یک بار تا به حال," LinkedIn کاربر شناسایی شده به عنوان پاتریک مورتون نوشت: در LinkedIn بحث پنج شنبه. "برخی از شرکت ها/مدیران در زمان و موقعیت به عنوان اگر کار از خانه امکان پذیر نخواهد بود و ضد تولیدی. همانطور که ما حرکت رو به جلو از طریق درک جدید ما عادی خواهد بود و کارفرمایان در همه جا خواهد بود مجبور به حداقل سرگرم ایده کار از خانه در برخی از ظرفیت. بهانه ای از آن نمی شود ممکن است و یا آن را نمی شود یک مولد روش این است که از پنجره در این نقطه است."

در این بررسی با استفاده از یک مصاحبه آنلاین اداره به اعضای YouGov پنل از افراد که توافق کرده اند که برای شرکت در نظرسنجی. ایمیل فرستاده شده به اعضا انتخاب شده به طور تصادفی از پایگاه نمونه. YouGov گفت: این اعداد و ارقام وزن و نماینده همه بزرگسالان ایالات متحده.

E-mail خبرنگار برنت Schrotenboer: bschrotenb@usatoday.com. Follow @Schrotenboer.

ایالات متحده آمریکا امروز و لینکداین را به همکاری در یک نظرسنجی که کشف روندها و چالش ها در کار میان آمریکا کارکنان در میان coronavirus بیماری همه گیر. این داستان برای اولین بار در یک سری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن