خواهد COVID-19 بحث بر Zorc-Earman مسابقه برای هند رودخانه کمیسیون دیگران ؟ | نظر

نظرلورنس Reisman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 1:36 PM EDT Jul 20, 2020طرفداران در هر دو طرف از ماسک قیمومی

توسط ABTINNEWS در 31 تیر 1399

نظر

طرفداران در هر دو طرف از ماسک قیمومیت موضوع تا به حال به تماشای مشتاقانه شنبه به عنوان Indian River County کمیسر پیتر o'bryan رسیده به کمیسر تیم Zorc.

O'bryan بود قصد اجرای برخی از نوع از پوشش قانون به عنوان محلی COVID-19 موارد سطح رکورد و کلینیک کلیولند رودخانه هند بيمارستان رئیس جمهور هشدار داد که ممکن است به محدود کردن خدمات هفته بعد اگر پذیرش نمی کند.

این کمیسیون نمی دیدار دوباره برای یک ماه و Zorc که عینک ماسک و پشتیبانی از پوشیدن یک, ابراز علاقه در کمتر محدود مىسازيم. O'bryan حاضر به سازش ارائه انواع ماسک-شرط معافیت از جمله به دلایل مذهبی.

Zorc نیست امکان استفاده از اهرم او با o'bryan. Zorc تصمیم گرفتند به نیاز به پوشش صورت برای مردمی بازدید از کسب و کار و یا جمع آوری در گروه های بزرگ.

دل و روده من واکنش — پشتیبانی بعد از آن توسط تعداد زیادی از ایمیل ها و پیام ها و تماس های تلفنی است — Zorc تنها کمیسر در ماه اوت, انتخابات, انتخابات به خطر افتاده است و انتخاب مجدد او شانس.

در حالی که هر کمپین منحصر به فرد است چه خواهد بود اثر عاطفی صورت-ماسک مورد نیاز موضوع در پاییز انتخابات ؟

بیشتر: موفقیت Indiantown ماسک دستور می تواند درس برای گنج ساحل

بیشتر: قانون مورد نیاز برای دریافت ماسک های فرسوده در رودخانه شهرستان ؟

این Indian River County بیمارستان منطقه رای دادند و پنج شنبه و ساحل Vero شورای شهر انتظار می رود که برای رای دادن سهشنبه.

در بیمارستان منطقه امانت باربارا Bodnar به دنبال انتخاب مجدد در ماه نوامبر یکی از دو رای مخالف قطعنامه درخواست کمیسیون شهرستان به تجدید نظر در آن رد. او حریف, دکتر جیمز, بزرگ, حمایت از قطعنامه در جلسه.

به عنوان بسیاری به عنوان سه عضو از شورای شهر می تواند در انتخابات پارلمانی در پاییز. چگونه خواهد لورا خزه تونی جوان و رابی Brackett رای دادن ؟

Zorc اتمام دور دوم خود را در حال اجرا است در برابر همکار ورو بیچ بومی جو Earman بازنشسته Indian River County آتش نجات کاپیتان.

Earman تلاش برای سرنگون Zorc چهار سال پیش به دست آورده اما تنها 39 درصد از آرا. Zorc مشبک تنها 43 درصد چاک کربی و علامت "درخواست HairGuy" Rodolico ترکیب برای 18 درصد است.

بنابراین این می تواند یک مسابقه.

به همین دلیل ممکن است پشتیبانی از چرخش به Earman? در اینجا یک مثال از ایمیل دریافت کردم.

"متاسفانه تیم تا کنون شما را از دست من رای" گلن Tremml محلی اورژانس پزشک نوشت: سه شنبه شب و اشاره کرد که چگونه سیاستمداران محلی پاسخ به COVID-19 است "که مهم برای همه ما است."

"ما نیاز به اقدامات بیشتری در حال حاضر. به یاد داشته باشید ویروسی گسترش گرایش به نمایی بدون مداخله" Tremml اضافه شده است. "کوچک تاخیر در اقدام خواهد شد و عواقب بزرگ پایین جاده. ...

"با توجه هیچ, یونیفرم, عمومی, ماسک مورد نیاز ما از دولت و یا دولت های محلی من بسیار نگران هستم که در آن ما خواهد شد در 1-2 ماه می باشد. جستجو وجدان خود به عنوان خوانده شده تا در جوامع است که موفق شده اند در کنترل گسترش ویروس و انجام کار درست است."

ضمن گمراه کننده ایمیل انبوه گزارش از Zorc کمپین شامل عناوین مانند "Zorc کست تصمیم گیری برای رای دادن ایمنی و حقوق اساسی" و "تیم Zorc پشتیبانی از ماسک, اما نه محدود کردن مهمات." (غلط املایی گنجانده شده است.)

بیشتر: سوزان Adams' نا امیدی را نشان می دهد زشت تقاطع COVID-19 سیاست

بیشتر: معاندت نیروهای Indian River County کمیسیون به دستور ماسک

در جولای 8, هیئت تحریریه, مصاحبه با نامزد Zorc حریف گفت: موضع خود را در نیاز به ماسک تکامل یافته بود.

"من به صورت اجباری ماسک و چیزهایی مانند که در ابتدا" Earman گفت. "به منظور به دست کشیدن از این منحنی پایین آن ممکن است چیزی است که ما باید انجام دهیم."

که ممکن است محبوب شده است با ده ها تن از ماسک-نیاز مخالفان در نشست روز سه شنبه. آنها نشان دادند در خارج و مخالف فرمان داخل.

به مراتب کمتر ماسک طرفداران پدیدار شد.

اما گفت: سوزان Adams کمیسیون صندلی و جیسون براون, شهرستان, مدیر, قبل از جلسه تماس و ایمیل به شهرستان دفاتر 336 به نفع یک دستور و 69 برابر.

می تواند 83 درصد Indian River County ساکنان واقعا به نفع اجباری پوشش صورت?

من نمی دانم. در سطح ایالت تمپا بی تایمز گزارش داد ژوئن 29 85 درصد از پاسخ دهندگان از جمله 78 درصد از جمهوری خواهان گفت: St. Pete سنجی آنها می پوشند ماسک زمانی که آنها رفت ،

من معتقدم اکثریت قریب به اتفاق ساکنان محلی فکر می کنم با پوشیدن ماسک بسیار مهم است برای کمک به محدود کردن گسترش COVID-19. در دو نسبتا شلوغ Publix سوپر مارکت ها من بازدید یکشنبه من دیدم فقط دو نفر در هر یک از پوشیدن چهره پوشانده اند.

پوشش خبری و علم به نظر می رسد که متقاعد مردمی به پوشیدن ماسک. چندین کسب و کار خارج شده و Publix نیاز مراجعان به پوشیدن ماسک در تلاش برای محافظت از کارگران فروشگاه.

دکتر گرگ Rosencrance کلینیک کلیولند محلی جمهور روز سه شنبه با حمایت یک ماسک حکم با استناد به داده ها نشان می دهد اگر دو نفر با ماسک صحبت می کنند و یکی از آلوده احتمال انتقال حدود 3 درصد است. احتمال افزایش به 17 درصد اگر تنها یک نفر می پوشد یک ماسک اضافه کرد شانس بدتر دیگر به مکالمه است.

بیشتر چه, او گفت: حدود 50 درصد از موارد انتقال توسط افرادی که نشان می دهد هیچ نشانه ای از COVID-19.

ماسک ها به ویژه مهم در Indian River County داده است که روز یکشنبه فلوریدا وزارت بهداشت ثبت یک رکورد جدید تعداد موارد مثبت در اینجا 81 تا از رکورد قبلی 78 گزارش روز سه شنبه. این شهرستان تا به حال 25 نفر از جمله مردمی 24, 41 و 42.

ضمن ژوئیه 14 گزارش درز کرده از کاخ سفید Coronavirus نیروی کار به نام فلوریدا به عنوان یکی از 11 متحده در "منطقه قرمز" برای درصد مثبت آزمون معنی رای دادن است بیش از 10٪.

Indian River County را به نرخ دو هفته گذشته از طریق پنج شنبه بود و 8.8%. آن 13.2% در روز یکشنبه.

در کمتر از 10 درصد قرار داده است که از آن میان 12 استان ها در "زرد منطقه." یکی از نیروی کار توصیه های برای مساحت: "پوشیدن ماسک در همه زمان ها در خارج از خانه و حفظ فاصله فیزیکی."

نمی خواهید به دست یکی دیگر از ستون مانند این? در اینجا ما آخرین عضویت معامله

Zorc شده است سیاسی دانا. او اتحادش را تغییر رای خود را بار دیگر هنگامی که لازم به او گفت: هیئت تحریریه جولای 8.

"زمانی که شواهد ارائه شده است من فکر می کنم شما باید به آن توجه جدی به انتخاب مناسب او گفت:" با استناد به دو بار او را تغییر رای خود را.

خواهد Zorc پیدا کردن یک راه برای تغییر رای خود را در این زمان ؟ و یا خواهد او زنده با عواقب ممکن است در Aug. 18 اولیه?

این ستون نشان دهنده نظر لورنس Reisman. حمایت از کار خود را با اشتراک TCPalm. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در larry.reisman@tcpalm.com تلفن در 772-978-2223, Facebook.com/larryreisman و یا در توییتر @LaurenceReisman



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن