"چرا این اتفاق می افتد؟' محلی coronavirus-نهفته کارگران در تلاش برای جمع آوری بیکاری

لیندزی Leake Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:28 PM EDT May 16, 2020هفته پیش دومینیک Pianelli از ساحل Vero ا

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

هفته پیش دومینیک Pianelli از ساحل Vero انجام شد آن همه است.

این مادر تنها پژوهشگر مراقبت از او 3 ساله دختر از waitressing در ایتالیایی کوره در ساحل Vero به دنبال مدرک کارشناسی ارشد در رشته مددکاری اجتماعی آنلاین در دانشگاه ایالتی فلوریدا و کارآموزی در ترش مرکز کودکان.

در 20 مارس زمانی که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دستور بسته شدن رستوران ناهار خوری اتاق به دلیل unfurling جدید coronavirus Pianelli خود را از دست داده سرور شیفت در 58 Avenue, eatery. او بلافاصله در زمینه بیکاری. تقریبا یک ماه بعد او در عین حال برای دریافت یک سکه.

"افرادی هستند که در کشورهای دیگر که بدست خود بیکاری" Pianelli گفت. "چرا این اتفاق می افتد به ما در اینجا؟"

Pianelli است اما یک چلپ چلوپ در میان سیل از کارگران محلی به دنبال جبران بیکاری پس از از دست دادن شغل به دلیل COVID-19. بی شماری گنج ساحل ساکنان ابراز نا امیدی و یاس در مورد عدم توانایی برای بررسی وضعیت چه رسد به فایل ادعا می کند سود.

می coronavirus زنده در takeout ظروف? COVID-19 سطح زندگی توضیح داده شده

در وب سایت خود پنج شنبه در فلوریدا گروه اقتصادی فرصت عذرخواهی برای "بالاتر از میانگین زمان انتظار" در آن Reemployment کمک برنامه. که کمی تسلی برای فلوریدا با عقب افتاده اجاره یخچال خالی و هیچ جای دیگری به نوبه خود.

"من ترجیح می دهم کار از درخواست جزوه از دولت گفت:" Pianelli ذکر او مشغول به کار شده است پس از سن 15 سالگی. "وجود دارد چیزی است که باید انجام شود برای افرادی که در فلوریدا زندگی می کنند."

نگه دارید لطفا

فلوریدا گرفته اند به رسانه های اجتماعی در هفته های اخیر به محکوم به دولت در قفل مزایای فرایند نرم افزار با استناد به ساعت انتظار در انتظار نگه داشته در اغلب ازطریق اتصال وب سایت گیج کننده جهت سوالات پاسخ داده نشده و از دست رفته بودجه.

"هنوز هیچ پول" آهی کشید Pianelli توصیف تلاش بیهوده برای بررسی وضعیت درخواست خود را از طریق ایمیل و تلفن. "من تنها کسی که این اتفاق می افتد به. چند نفر که من می دانم — و در سراسر ایالت فلوریدا از میامی به بوکا (ریتون) به ورو (ساحل)."

► هیچ شانس آنلاین ؟ کتابخانه ها ارائه مقاله Reemployment برنامه کمک اشکال

TCPalm بارها و بارها به خارج از DEO در طول چند روز به پرس و جو در مورد آنچه که انجام می شود به بهبود انباشت. این گروه اذعان کرد از دریافت درخواست برای اظهار نظر اما تا به حال ارائه نشده است به عنوان بیانیه از ظهر پنج شنبه.

DeSantis هفته گذشته اعلام کرد که مراحل گرفته شده به "اطمینان از فلوریدا در حال دریافت بهترین خدمات ممکن است" با دعوت از بیش از 2 ، 000 کارکنان دولت برای کمک به DEO با نرخ بیکاری.

آنهایی که خوش شانس

در ابتدا کهربا لنکستر خواهد ورود به اتصال در وسط شب; او نمیفهمد او می خواهم سعی کنید دست خود را برای پر کردن بیکاری زمانی که ترافیک کم بود. تلاش خود را بار دیگر خنثی شده است که این سایت در حال حاضر تعطیل شبانه از 8 بعد از ظهر تا 7 صبح برای تعمیر و نگهداری.

"این دیوانه است," او گفت:.

لنکستر از ساحل Vero بود گذاشته شدن از موقعیت خود به عنوان یک دستیار دندانپزشکی در ساحل گنجینه سلامت جامعه در پایان ماه مارس. او کار پاره وقت به عنوان یک home health aide اما که چک آن را قطع نمی برای او و او 9 ساله, دختر, او گفت:.

"ما میخوایم که بسیاری از افراد بی خانمان" لنکستر گفت. "من صاحبخانه به من گفت که من باید برای پرداخت اجاره; آنها نه به من ،

با وجود شغل خود را از دست داده و فشار مالی, Lancaster و Pianelli هر یک از استفاده از کلمه "شانس" برای توصیف وضعیت اسفبار او.

"برخی از دوستان قدیمی من و افرادی که نمی صحبت می کنند انگلیسی را به خوبی دارا بودند بسیاری از مشکلات حتی در تلاش برای درک این سوال که [DEO می پرسد]," Pianelli گفت.

از دیگر گزینه های Lancaster آماده است تا به ارائه مقاله نرم افزار را امتحان کنید. او را برداشت تا یک کپی در Indian River County Library است و عبور از انگشتان دست خود را, او به شما شانس بهتری از طریق پست و از او آنلاین.

"این ناراحت کننده," لنکستر گفت. "من واقعا نمی تواند هر چیزی در مورد آن."

از کار undercounted

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از شمارش بیش از 632,500 COVID-19 نفر در ایالات متحده و سرزمین های که از روز شنبه زمانی که فلوریدا وزارت بهداشت ثبت شده حدود 23,000 مثبت در آن صبح امروز گزارش.

آمریکا نرخ بیکاری شروع به پریدن کرد از 3.5 درصد به 4.4 درصد در ماه گذشته, با توجه به U. s. اداره آمار نیروی کار. که 7.1 میلیون نفر بدون شغل. فلوریدا DEO نشده است منتشر شده خود را در ماه مارس داده; آفتاب دولت نرخ بیکاری بود 2.8% در ماه فوریه بدون تغییر از ماه ژانویه است.

► نرخ بیکاری در پادشاهی سحر و جادو: دیزنی کارگران صورت furloughs

مارک Weinstein هدایت کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی برنامه در دانشگاه کالج کسب و کار در میامی. او توضیح داد که در ماه مارس نرخ بیکاری پایین تر خواهد بود بر روی کاغذ از واقعیت به این دلیل که کسانی که قادر به فایل ادعا خواهد بود از مطالعه حذف شدند.

"نه تنها logjam با reemployment دفتر محدود کردن توانایی برای به دست آوردن پول به افرادی که به آن نیاز دارید" Weinstein گفت: "اما همچنین آن را ایجاد چالش واقعی برای کسانی از ما که علاقه مند به درک عمق دررفتگی اقتصادی."

او افزود: "این آمار و ارقام در حال رفتن به عقب مانده برای مدتی."

Weinstein گفت فلوریدا بیکاری برنامه در نظر گرفته شده است یکی از این کشور stingiest. آن را بازنگری شده در سال 2011 پس از رکود اقتصادی سال 2008.

"وجود دارد تنها دو گزینه در آن زمان است. یکی بود به افزایش حق بیمه برای بیمه اشتغال به کارفرمایان دیگر بود برای کاهش مزایای," او گفت:. "ایالت فلوریدا رفت و با دومی است."

در آن بنیاد Reemployment کمک برنامه طراحی شده است به فلوریدا بازگشت به کار عرضه آنها با درآمد Weinstein گفت.

"آمریکا" او گفت: "این سیستم است که تیره و تار است."

لیندزی Leake, TCPalm را توضیح خبرنگار دارای کارشناسی ارشد از دانشگاه آمریکایی و کارشناسی خود را از دانشگاه پرینستون. لطفا برای حمایت از کار خود را با تبدیل شدن به یک TCPalm مشترک. او در توییتر دنبال کنید (@NewsyLindsey), Facebook (@LindseyMLeake) و Instagram (@newsylindsey) او را در 772-529-5378 و ارسال اخبار راهنمایی به lindsey.leake@tcpalm.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب