که خوانندگان رای به عنوان TCPalm را کشتی گیر از دهه?

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:00 PM EDT Jun 4, 2020از لحظه ای که پا در جنسن بیچ دبیرستان دان

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

از لحظه ای که پا در جنسن بیچ دبیرستان دانشگاه, Jared براونینگ تاسیس خود را به عنوان یکی از غالب ترین کشتی گیران در دولت است.

دولت قهرمان و دو بار دولت فینالیست, Browning انتخاب شد TCPalm همه-منطقه کشتی گیر از دهه.

TCPalm خود را اعلام کرد همه دهه تیم در ماه مه و از خوانندگان خود خواست به رای کشتی گیر از دهه.

بیشتر: دیدار با TCPalm همه دهه تیم کشتی و رای برای کشتی گیر دهه

براونینگ دریافت 47.5 درصد آرا. جنسن بیچ کریس Favoroso دو زمان دولت قهرمان و دو بار تمام منطقه کشتی گیر از سال دوم بود. جنسن بیچ را Konnor McHale که برنده دولت عنوان در 132 پوند در سال 2016 سوم قرار گرفت.

براونینگ که کشتی در کالج در غرب ویرجینیا و Chattanooga بود همه منطقه Co-کشتی گیر سال در 2009-10 با هم تیمی مایک هس و تکرار به همه-منطقه کشتی گیر سال در 2010-11. او همچنین به دست آورده تیم اول همه افتخارات منطقه در 2011-12.

قهوه خود را به پایان varsity حرفه ای با 163-13 رکورد.

او برنده کلاس 2A دولت عنوان در 119 پوند در سال 2011 به ثمر رساند قاطع با حذف تنها هشت ثانیه های باقی مانده در مسابقه قهرمانی برابر بلن یسوعیون را Esteban گومز-ریورا.

"این احساس شگفت انگیز" براونینگ گفت: در سال 2011. "آن بوده است مادام العمر هدف واقعا. من شروع به کشتی وقتی که من 4 سال است. تماشای برادران من برنده متحده تماشای آنها را به رفتن به کشورهای, من واقعا می خواستم به در آن سطح است."

براونینگ رقابت با Gomez-ریورا را به عنوان یکی از بهترین ها در منطقه -- اگر نه دولت -- تاریخ.

برای سه فصل متوالی براونینگ و گومز-ریورا ملاقات در هر دو منطقه ای و قهرمانی کشور مسابقات. هیچ کدام از این شش بازی شد و تصمیم گرفت بیش از دو نقطه است. آنها در مواجه با هر یک از دیگر و نه مجموع بار در سه فصل.

"من شده است در اطراف ورزش کشتی برای مدت زمان طولانی" جنسن بیچ مربی تام McMath گفت: در سال 2012. "من هرگز دیده می شود یک رقابت خیلی گرم می شود. آنها هر دو به یکدیگر احترام. من احترام (گومز-Rivera). مربیان خود احترام Jared."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن