که شرکت های اعطای پاداش, استخدام در coronavirus همه گیر?

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:40 PM EDT May 7, 2020Walmart, ساعت آفتابی زندگی کمک و FoodMaxx در میان

توسط ABTINNEWS در 25 فروردین 1399

Walmart, ساعت آفتابی زندگی کمک و FoodMaxx در میان کارفرمایان با مکان در Shasta County است که باید اعطا پرداخت پاداش به کارگران در طول coronavirus بیماری همه گیر.

پرداخت در واکنش به موجی از اقامت در خانه حکم و اجتماعی فاصله اقدامات است که باید زد بسیاری از شرکت ها. بسیاری از کسب و کار باید درهای خود را بسته برش کارگران ساعت یا نهاد اخراج و یا furloughs در پاسخ. که به طور چشمگیری رانده شده تا تعدادی از بیمه بیکاری ادعای ثبت در کالیفرنیا به 878,272 تا بیش از چهار برابر از اواسط ماه مارس.

هنوز هم هزاران نفر از کارگران باقی می ماند به ارائه خدمات ضروري شرایط است که آنها را در تماس نزدیک با بسیاری از مردم به صورت روزانه. برخی از این کارمندان دست و پنجه نرم کردن با uncertaintly که آنها می تواند قرارداد coronavirus خود را در حالی که در محل کار و یا ندانسته انتقال این ویروس به خانواده های خود را در خانه.

اینجا را نگاه کنید که چگونه برخی از شرکت ها در حال دست زدن به این ویروس در بحران است.

توزیع کنندگان:

علاوه بر ضد عفونی کننده دست و دستمال مرطوب ضد عفونی کننده, مواد غذایی منجمد, منجمد توزیع کننده لذیذ, Inc. به تازگی شروع به دادن آن 30 کارکنان اضافی $125 در هفته است.

"ما در حال گسترش بیشتر پرداخت از ما به طور معمول انجام آن تماس بگیرید, خطر پرداخت آن تماس بگیرید, با تشکر از شما برای آمدن به کار در یک زمان سخت پرداخت و گفت:" یک سخنگوی شرکت.

پرداخت آغاز شده در مارس 1 و گسترش از طریق پایان ماه مه که در آن زمان مقامات شرکت را ارزیابی مجدد.

یکی نیست منجمد لذیذ کارمند ابراز نگرانی در مورد به طور منظم به عنوان مواد غذایی و دیگر مکان های خرده فروشی روزمره به restock مواد غذایی منجمد بخش است. گفت: سخنگوی: "ما باید بسیار اختصاص داده شده نیروی کار است. من فکر می کنم بسیاری از آنها بسیار خوشحال بودند به جمع آوری چک."

مراقبت ارشد:

ساعت آفتابی زندگی کمک در حال گسترش "قدردانی پاداش" به آن 32 ردینگ کارگران برای ماه مارس و قابل پرداخت خواهد بود مه 8 گفت: یک یادداشت از مرکز اورگان بر اساس مالک, قطب نما, زندگی ارشد.

پاداش پرداخت می شود چرا که "ما شرکت می داند که میزان استرس که ما هستیم و این راه خود را از گفت: با تشکر از شما" گفت: مدیر سوزانا Trompczynski.

این جایزه را برابر با 10 درصد از کارگران به دست آورده و دستمزد در مارس و پرداخت می شود به کارکنان شاغل در تمام روز از shift خود را در طول ماه بدون "تماس آف یا tardies" یک شرکت ضبط خبرنگاری گفت.

نه تنها کارکنان خواسته به رعایت اقامت در خانه قوانین زمانی که در محل کار, اما "ما را به درجه حرارت خود را قبل از آنها وارد درب. آنها باید برای پاسخ به تمام سوالات آنها را به نمایش در می آیند. آنها با پوشیدن ماسک" گفت: Trompczynski.

هیچ بازدید کنندگان اجازه داده شده در این مجموعه از مارس 11, او گفت:, و وعده های غذایی در حال حاضر در خدمت ساکنین این اتاق به جای مرکزی منطقه ناهار خوری. وجود دارد برخی از مناطق که در آن ساکنان می توانند با شرکت در فعالیت های منظم در حالی که نگه داشتن شش پا از هم جدا بال از جمله یکنوع بازی شبیه لوتو, هنر و صنایع دستی و آینده جشن تولد برای دو نفر از ساکنان که در حال تبدیل از 100 سال است.

هیچ موردی از این ویروس گزارش شده در ميان کارکنان و یا ساکنان Trompczynski گفت: در این هفته.

جایزه طراحی نشده است به عنوان یک کارمند احتباس حرکت او گفت: به عنوان ساعت آفتابی مرکز ندارد که گردش مالی بسیار. کسانی که با طولانی ترین زمان تصدی باید وارد 20 سال با متوسط کارمند کار برای این شرکت به مدت هفت سال, او گفت:.

مواد غذایی و فروشگاههای جعبه بزرگ:

چند خرده فروشان نیز اعطای کارگران پرداخت افزایش طول بیماری همه گیر از جمله Safeway که دارای چهار فروشگاه ها و 425 اتحادیه کارگران در Shasta County است.

Safeway گفته است که اعطای $2-یک-ساعت جایزه برای "خط مقدم" کارکنان.

"این یک زمان بی سابقه در صنعت مواد غذایی و قدردانی پرداخت است نشانه ای از قدردانی برای ما خط مقدم همکاران" گفت: Safeway سخنگوی وندی Gutshall یک ایمیل به در. او افزود که این شرکت مشخص نیست که آیا به گسترش پرداخت پاداش فراتر از مارس 18.

فروشگاه مواد غذایی در Raley ارائه شده کارکنان شاغل در طول همه گیر با یک بار جایزه در حدود 500 دلار بسته به ساعت کار می کرد. این شرکت گفت: در آن وب سایت است که این جوایز بودند ساخته شده در مارس 3.

همچنین در Raley گفت: این استخدام 750 مردم systemwide برای حمایت از عملیات ذخیره کنند. یک ایمیل از در Raley دفتر شرکت گفت که استخدام برای باز نقش ادامه دارد "اما این موج فروکش کرده است."

فروشگاه مواد غذایی جوانه که باز در نزدیکی شستا بازار در ردینگ در اواخر فوریه و استخدام 120 گفت: در بیانیه ای که آن را پرداخت کرده است دو پاداش به فروشگاه خود را, اعضای تیم مربوط به کروناویروس "با پاداش بیشتر برای آینده برنامه ریزی شده."

قبل از شروع شیفت خود تمام جوانه کارگران باید تکمیل سلامت غربالگری پرسشنامه و پوشیدن دستکش و ماسک در حالی که در این کار است. پلکسی گلاس موانع نصب شده در ثبت پول نقد ،

جوانه گفت: کارکنان ارائه می شوند تا 14 روز زمان پرداخت کردن همراه با "کار برای حفاظت از اعضای تیم اگر آنها نیاز به زمان دور به دلایل شخصی در طول این بحران است."

کارکنان در FoodMaxx و Save Mart مواد غذایی زنجیره ای را شروع به دریافت اضافی $2.50 هر ساعت عطف به ماسبق به 8 مارس برای همه ساعت کار کرده و تا 40 ساعت در هفته است.

مردم را کسب اضافی $3.50 در هر ساعت بیش از 40 ساعت در هفته با جوایز ادامه تا زمانی که بحران به طول می انجامد با توجه به ایالات مواد غذایی و تجاری کارگران اتحادیه بین المللی 8-طلایی دولت است.

اضافی پرداخت امر به 240 کارگران در این شرکت صرفه جویی مارت سوپر مارکت ها و FoodMaxx فروشگاه در ردینگ. آنها به طور متوسط نرخ پرداخت $17.07 در هر ساعت به علاوه یک ترکیب 9 دلار در هر ساعت در بهداشت و درمان و کمک های بازنشستگی گفت: ژاک melissa stewart, رئيس جمهور از UFCW 8-طلایی دولت از طریق ایمیل.

بیشتر COVID-19 اخبار:

  • استخدام بهداشت: صدها نفر از کارگران مراقبت های بهداشتی مورد نیاز برای ردینگ جدید در زمینه پزشکی ایستگاه
  • تست آزمون: برخی از Northern California counties تست شده اند بیشتر ساکنان بیش از دیگران — در اینجا به همین دلیل
  • کسب و کار احساس درد: 'یک بن بست جهانی:' Coronavirus, پخش كردن, مشکلات مالی

علاوه بر داشتن انعطاف پذیری بیشتر برای استفاده بیمار و ناتوانی را در ماه مارس آوریل و مه melissa stewart گفت: این شرکت اضافه شده از جنس پلکسی گلاس موانع در بررسی می ایستد و اجازه می دهد تا کارگران به پوشیدن دستکش و ماسک و یا دیگر دنده محافظ.

"ما خواسته ایم کارفرمایان برای بهبود تمیز کردن تلاش های محدود کردن ساعات کار و تعداد مشتریان در فروشگاه ها و اجازه می دهد فرصت های بیشتر در طول یک شیفت برای شستن دست. ما نیز خواسته کارفرمایان را بهتر اجرا اجتماعی فاصله درون فروشگاه ها و نگاه به راه های دیگر برای محدود کردن تماس با مشتری" گفت: melissa stewart.

غول خرده فروشی وال مارت نیز اهدا جایزه نقدی برای ساعتی کارگران در فروشگاه خود را. کامل-تایمر دریافت خواهد کرد $300 در حالی که کارگران پاره وقت را دریافت خواهد کرد $150 ، کارگران شاغل از مارس 1 برای واجد شرایط پرداخت شد که 2 آوریل.

خارج شده است استخدام بیش از حد با هدف آوردن در 150,000 جدید موقت به دائم کارکنان در پایان ممکن است. به سرعت استخدام خارج گفت: یک فرآیند جدید را متراکم معمولی دو هفته برنامه چرخه 24 ساعت.

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن