چه تصویب بودجه دولت معنی Shasta County مدارس?

ندا آتیه ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:57 PM EDT Jun 30, 2020روز دوشنبه رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom امضا بو

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1399

روز دوشنبه رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom امضا بودجه دولت حفاظت از سرمایه گذاری برای K-12 آموزش و پرورش و پیشگیری از مناطق از تخمگذار کردن معلمان و کارکنان پشتیبانی به تعادل بودجه خود را.

Newsom و مقننه شده بود مذاکره بودجه برای چندین هفته در حالی که درآمد دولت کاهش یافت و در میان رکود اقتصادی ناشی از COVID-19.

بیشتر: Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آنچه ما می دانیم شنبه در مورد COVID-19 در شمال کشور

"مدارس در حال گرفتن افزایش آنها انتظار می رود که اخبار بد است اما آنها در حال گرفتن کسری از آنها انتظار می رود هم گفت:" آدم هیلمن دانشیار سرپرست مدارس در شستا شهرستان اداره آموزش و پرورش.

مدرسه هزینه های عملیات در حال افزایش است به عنوان مناطق آماده بازگشایی در حالی که زیر COVID-19 محدودیت های او اضافه شده است. در اعطای مدرسه ابتدایی منطقه, سرپرست راب Effa گفت: او فقط خریداری 5000 $به ارزش پلکسی گلاس ورق برای ساخت سفارشی دانشجو-آموزش از راه دور کلاس های درس.

"این بود که هزینه من هرگز قبل از صرف. ما نمی توانید هزینه های زندگی افزایش می دهد و وجود خواهد داشت بیشتر پول صرف شده در این سال, اما خبر خوب این است که ما نمی شدن. آن را بهتر از من امیدوار بود," او گفت:.

بیشتر: ردینگ اخبار خلاصه: مدنی خلیج لاک پشت زمینه را با توجه به آتش بازی نشان می دهد

با توجه به بودجه خلاصه بودجه کاهش یافت و از $78.5 میلیارد دلار در 2019-20 به $70.9 میلیارد دلار در 2020-21. وجود خواهد داشت از 11 میلیارد دلار ساخته شده در اواخر پرداخت به مدارس و یا deferrals به عنوان به خوبی.

این خبر خوبی است اما خبر خوبی برای مدارس گفت: جیم Cloney, شستا اتحادیه دبیرستان سرپرست منطقه.

بیشتر: سیمپسون ورزشکار توضیح می دهد که انگیزه های شخصی خود را در اعتراض به

"از لنز مقایسه آن با آنچه فرماندار پیشنهادی در مارس تجدید نظر این بهتر است" Cloney گفت.

در حالی که بودجه نیست و افزایش درآمد آن باعث مشکلات جریان نقدی به دلیل deferrals, Cloney گفت.

فقط در مورد هر گزینه شستا اتحادیه دبیرستان منطقه است و با توجه به شامل هزینه های اضافی هنگامی که می آید برای تمیز کردن و ارائه حفاظتی تجهیزات Cloney گفت. داشتن یک بودجه نیست که افزایش درآمد می کند و باعث مشکلات جریان نقدی در این زمان است ایده آل نیست اما قابل کنترل است.

منطقه است که به دنبال به دور از ساخت کاهش به کلاس های درس و کارکنان و ارزیابی مجدد قرارداد با فروشندگان به کاهش در هزینه های. برای مثال مقدار کتاب و محصولات این منطقه اقدام به خرید و خارج از خدمات منطقه متکی خواهد بود به حداقل رسانده Cloney گفت.

"ما در حال کاهش خدمات و نه از بین بردن آنها," او گفت:. "با بسیاری از چیزهای, اگر شما آنها را از بین بردن آنها می شود سخت تر برای بازگرداندن. ما نه به دنبال به انجام هر کاری شدید. اگر کسی ترک منطقه ما خواهد سعی کنید سخت به دوباره پر کردن مواضع خود هستند."

اعطای ابتدایی منطقه آماده است برای گرفتن یک وام مدرسه و یا ترانس, اگر مدرسه نمی دریافت پول در زمان است. با که می آید علاقه "اما من می خواهم خیلی جای پول معوق نه در همه" Effa گفت. "برای من این بیشتر در مورد مردم از برنامه های. مردم ممکن است در برداشتن برخی از مسئولیت های بیشتر."

ندا آتیه یک گزارش برای امریکا سپاه عضو و خبرنگار آموزش و پرورش با تمرکز بر ترومای دوران کودکی و شکاف دستاورد برای ردینگ ضبط می شوند. او در توییتر دنبال کنید در @nada_atieh. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن