"ما به تنهایی نیست': سالمندان دبیرستان جشن با حیاط علائم انتخابات سال سختی'

Andrea Stetson اخبار روزانه Correpsondentمنتشر شده 2:27 PM EDT مه 6 2020ذغال سنگ و لی در مدارس شهرستان مقامات

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

ذغال سنگ و لی در مدارس شهرستان مقامات والدین و جامعه در حال تلاش برای انجام کاری خاص برای سالمندان دبیرستان. در این سال آن را به معنی خلاق شدن و انجام کارهایی که هرگز قبل از انجام شده است.

در روز دوشنبه هر ارشد در ذغال سنگ شهرستان داده شد نشانه حیاط با مدرسه خود را با نام و عبارت "کلاس ارشد از سال 2020 است."

"من فکر می کنم آن است که یک چیز شسته و رفته" گفت: Kamela پاتون ذغال سنگ در مدارس شهرستان سرپرست. "این یک سال سختی. هیچ سوال در مورد چگونه به سخت ترین سال برای سالمندان است. به اجازه دهید آنها را خاص است که واقعا منحصر به فرد است."

سنت جان نویمان کاتولیک دبیرستان در ناپل نیز نشانه ها را در مقابل متری از سالمندان است.

بیشتر: Collier لغو همه دبیرستان حافظه های فوق در میان coronavirus را فراهم می کند به روز رسانی در فارغ التحصیلی

لی در مدارس شهرستان در حال برنامه ریزی حیاط نشانه هایی برای سالمندان بیش از حد.

"ما در حال ساخت علائم و آنها توزیع خواهد شد هنگامی که دانش آموزان خود را انتخاب کنید تا کلاه و لباس در اواخر این ماه گفت:" راب Spicker منطقه می شود.

همه 3,400 ذغال سنگ سالمندان دریافت یکی از 18-توسط-24 نشانه به صورت رایگان. نشانه هایی هستند که برای پرداخت می شود با کمک های مالی.

"ما ناشناس اهدای گفت:" علامت گذاری Rosenbalm سرپرست از میان مدارس دو و میدانی که به سازماندهی ثبت نام پروژه. "ما بودجه برای کمک به دریافت این پروژه به خارج از زمین."

Presstige چاپ یک شرکت محلی است که تولید علائم.

"این برای ما مهم بود به نگه داشتن آن محلی گفت:" لیزا Morse, Collier مدارس عمومی کانتی مدیر تعامل جامعه. "من فقط فکر می کنم آن است که یک راه فوق العاده برای جشن سالمندان ما در خانه های خود که در آن آنها باید در حال حاضر. من فکر می کنم کل جامعه می خواهد برای حمایت از آنها, بنابراین در حال حاضر آنها می توانید تمام سالمندان که در حال فارغ التحصیلی فقط در یک راه متفاوت است."

دبی مور که دختر Lexi ارشد در سواحل خلیج فارس, دبیرستان, در زمان, عکس از دخترش در مقابل ثبت نام در حیاط خود را.

"من فکر می کردم این بنر یک ایده زیبا" دبی گوزن شمالی گفت:.

بیشتر: "من امیدوار هستم': کالیر سالمندان دبیرستان بریس برای آنچه که ممکن است به عنوان coronavirus بافندگی

ملیسا اسلون — که دختران دوقلو, لورن و هدر هوارد در حال سالمندان در بارون ذغال سنگ دبیرستان — به نام نشانه "بسیار خوب لمس است."

"محله فقط با آب گرفتگی علائم و آنها فقط بزرگ" اسلون گفت.

لورن و هدر نا امید که آنها از دست رفته آنقدر ارشد خود را در سال است. اما آنها درک چیزهایی که انجام می شود به آنها برخی از لحظات خاص.

"من فکر می کنم که آنها در حال انجام بهترین خود را" گفت: هدر Howard خواهد شد که حضور در دانشگاه فلوریدای جنوبی در ماه اوت است. "بدیهی است که آن سخت است برای ما. آن است که نه سنتی است. ما نمی ما prom. من می دانم که آنها در حال تلاش است. آنها انجام می دهند تا آنجا که آنها می توانید در حال حاضر.

"در واقع وجود دارد بسیاری از مردم که آنها را در محله ما پس از آن احساس می کند مانند یک جامعه چیز" او گفت:. "ما به تنهایی نیست."

لورن هوارد است که رفتن به دانشگاه فلوریدا گفت: آنها در حال گرفتن عکس های خانوادگی با ثبت نام در حیاط خود را.

"من فکر می کنم آنها واقعا سخت تلاش برای مطمئن شوید که ما به رسمیت شناختن به عنوان سالمندان و ویژه ارشد سال" لورن هوارد گفت. "بدیهی است که وجود ندارد مقدار از آنها می توانید انجام دهید. من سپاسگزار برای آنچه که ما قادر به."

نشانه ها آنقدر محبوب است که معلمان و اعضای جامعه می خواستم آنها را بیش از حد, بنابراین این منطقه به فروش می رسد آنها را برای $10. بیش از 140 دستور قرار داده شد برای اولین بار در روز. نشانه های دیگر به فروش می رسد.

"من باید به یکی" پاتون گفت. "من در یک ساختمان محل سکونت. من در حال حاضر صحبت به محل سکونت مردم برای دیدن اگر من می تواند تنظیم قوانین است. شاید من می تواند آن را در پست الکترونیکی ، من می توانید آن را در پنجره زمانی که من در اطراف درایو در ماشین. کلانتر را دارند. نمایندگان را در اطراف درایو با یک. از آن خواهد شد از نوع سرد است."

پاتون گفت که او خوشحال می شود قادر به انجام کاری برای سالمندان است که تا به حال هرگز قبل از انجام شده است.

"من فکر می کنم آن است که یکی از چیزهایی که من خوشحال هستم در مورد" او گفت:.

بیشتر: ذغال سنگ تغذیه کارگران مطمئن شوید که بچه ها غذا' در حالی که coronavirus مدرسه بسته نگه می دارد

مورس جامعه تعامل مدیر گفت: فارغ التحصیلی فقط در مورد ارشد سال اما 13 سال موفقیت.

"ما می خواهیم تا آنجا که ما می توانید آن را به عنوان مناسب به عنوان ما می توانیم" او گفت:. "این فقط یک بسیار شدنی گام."

پاتون گفت: او همچنین خوشحالم که دانش آموزان دریافت خواهد شد و فارغ التحصیلی. این طرح به صورت مجازی از فارغ التحصیلی در ژوئن 3 و زنده پیاده روی در سراسر مرحله رویداد در جولای 24, و یا گاهی اوقات در ماه دسامبر اگر اجتماعی فاصله است که هنوز هم در اثر در ماه جولای.

مجازی رویداد خواهد شد از ویژگی های عکس از سالمندان در کلاه و لباس در جبهه از حیاط خود را نشانه.

"آن است که فقط به سختی تمام راه را در اطراف" پاتون گفت. "ما همه می خواستم آنها را به یک مراسم سنتی. آن را فقط نمی تواند انجام شود. ما شنیده با صدای بلند و روشن است که چه کنیم بچه ها می خواستم یک رویداد. نه یک رویداد. آنچه من افتخار می کنم در مورد آنها در حال حاضر یک تاریخ. ما در حال تلاش برای انجام بهترین ما می توانیم."

مدارس سراسر کشور نیز فکر کردن خارج از جعبه برای جشن سالمندان است.

در صنوبر چشمه دبیرستان ساختمان در Graceville, فلوریدا, اصلی تا به حال سالمندان' عکس های بزرگ و صف هر دو طرف مدرسه جلوی خانه با آنها.

در بیلاکسی, Biloxi, دبیرستان, کلاس 2020 را سنتی مراسم فارغ التحصیلی ماه آینده انجام می شود در نه گروه های مختلف در طول سه روز.

در وایلی, تگزاس, اصلی Virdie مونتگمری صرف 12 روز رانندگی بیش از 800 مایل به بازدید خانه به 636 فارغ التحصیل از سالمندان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن