"ما احمق هستند': فلوریدا تولید کنندگان عصبانی و نگران بیش از چین صادرات پرتقال تازه به ما

پل Ivice ویژه به TCPalmمنتشر شده 1:57 PM EDT مه 1 سال 2020پس از 15 سال مبارزه با حشرات از چین که ویران کرده فل

توسط ABTINNEWS در 13 اردیبهشت 1399

پس از 15 سال مبارزه با حشرات از چین که ویران کرده فلوریدا صنعت مرکبات با سبز و در حال حاضر این بیماری همه گیر کوروناویروس که در چین نشات گرفته Treasure Coast مرکبات تولید کنندگان نمی خواهم دیگر حمله از چین است.

اما در اینجا می آید به هر حال به طور بالقوه.

دولت فدرال در 15 آوریل مجاز واردات از پنج نوع تجاری تولید مرکبات تازه از چین به قاره آمریکا — بسیار به ازار از دن ریچی رئیس جمهور Riverfront بسته بندی شرکت. در ورو بیچ.

ریچی برجسته ترین مرکبات صادرات و واردات متخصص در ساحل گنجینه و شده است یک عضو از تجارت کشاورزی کمیته مشورتی منصوب به طور مشترک توسط آمریکا و وزیر کشاورزی و تجاری ایالات متحده نماینده پس از 2014.

ریچی به طور معمول صحبت می کند در تن اندازه گیری در مورد اغلب از روی حیله و تزویر مسائل تجارت بین المللی است. اما او بی بند و بار در ابراز خشم خود را بر تصمیم گیری اجازه می دهد تا چین به صادرات مرکبات به ایالات متحده و گفت: فلوریدا کشاورزی خواهد بود "خسارات جنبی" اگر هر گونه آفات و یا بیماری معرفی می شوند.

"ما از احمق ها — احمق — اگر ما فکر می کنم برای یک ثانیه که چین را به رعایت قوانین و مقررات ما درخواست آنها را به رعایت هر سازمان تجارت جهانی" ریچی گفت TCPalm. "آنها نمی خواهد آن را انجام دهد. آنها هرگز فراموش. آن را در طبیعت خود و ما نیاز به اعتماد که آنها در حال انجام آن است."

به عنوان مثال ریچی توضیح قوانین ایالات متحده باید به دنبال کشتی به ژاپن است.

"ما باید به پایبندی به بسیاری از نیاز به مطمئن شوید که هیچ مگس میوه در حمل و نقل. ما باید برای قرار دادن تله در بیشه و اگر یک مگس میوه است که در دام هیچ یک از میوه ها که از بیشه می تواند حمل به ژاپن," او توضیح داد. "تجارت جهانی مستلزم آن است که شما اعتماد به یکدیگر به دنبال پروتکل های امن برای حمل و نقل."

پرچم قرمز

داگ Bournique که کمک به باز کردن بازار چین نزدیک به 30 سال پیش تکرار ریچی را عواطف و گفت: "نمی شد بهترین شرکای کسب و کار."

"ما بچه ها حمل می شود و دریافت نمی پرداخت و دیگران منتظر یک زمان طولانی برای دریافت پرداخت می شود" گفت: Bournique معاون اجرایی رئیس جمهور از رودخانه هند مرکبات لیگ متشکل از 200 مایل نوار از شهر ساحلی دایتونای به وست پالم بیچ.

لیگ به تولید سه چهارم از فلوریدا گریپ فروت که اکثر حمل و تازه به بازارهای آسیا و اروپا. اکثر پرتقال فلوریدا تجاری تحت فشار برای آب و محصولات جانبی.

اجازه می دهد چین به صادرات پرتقال — ponkan, pummelo شیرین و پرتقال و نارنگی ساتسوما و ننفنگ عسل ماندارین — به آمریکا "را افزایش می دهد بسیاری از پرچم های قرمز تضمین می کنم از آن خواهد شد که تاثیر منفی بر تولید ما به دلیل آنها (چینی ها) اصلا قواعد بازی" Bournique گفت.

مرکبات سبز

فلوریدا کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده پیوست کر کشاورزی رهبران صنعت از سراسر فلوریدا که مخالف این تصمیم است.

در مارس 21, نامه ای به ایالات متحده آمریکا, کشاورزی, وزیر سانی Perdue سرخ شده به نام تصمیم یک "غلط سیاست تغییر" در طول COVID-19 همه گیر است که خطری به فلوریدا صنعت مرکبات و دیگر محصولات کشاورزی می باشد.

مرکبات سبز باعث شده است که 75 درصد افت تولید در 15 سال سرخ شده گفت: در انتشار اخبار.

"پس از همه آن فلوریدا صنعت و غلبه بر این چالش های فعلی پیش روی کشاورزان ما برای قرار دادن ما در صنعت کشاورزی در معرض خطر اجازه می دهد هر دو مقدمه اضافی گونه های مهاجم و همچنین افزایش رقابت خارجی است فراتر از غلط های سرخ" می گوید: در این نامه است. "برای ضربه کشاورزی ما جامعه در حالی که آنها هستند و زمانی که ما داخلی عرضه مواد غذایی بستگی دارد که آنها را بیش از همیشه است فقط ساده اشتباه است."

کالیفرنیا تولید کنندگان

مدت کوتاهی پس از سال 2017 شروع ایالات متحده-چین تجارت, جنگ, چین, درخواست برای به دست آوردن دسترسی به بازار ایالات متحده و شروع به افزایش تعرفه ها در ایالات متحده محصولات کشاورزی از جمله پرتقال فرستاده می شود در درجه اول از کالیفرنیا.

دادخواست ورشکستگی برای چندین سال اما چند ماه پیش در چین توافق کردند که به خرید میلیاردها دلار از ایالات متحده آمریکا محصولات کشاورزی. یکی از امتیازات چین خواست در بازگشت بود برای دسترسی به آن مرکبات.

کالیفرنیا مرکبات تولید کنندگان گفت: دولت فدرال آنها موافق اگر آنها کاهش قابل توجهی در تعرفه ها است که تا به حال به 70 درصد رسید. پس از USDA تایید چین کاهش تعرفه مرکبات در نیم.

برای کالیفرنیا پاداش هرحال این خطر وجود دارد که برخی از آفت مهاجم می تواند سوار همراه با پرتقال از چین است.

"برای ما (در فلوریدا) در خطر است راه بیش از حد بزرگ است و ما در فلوریدا معتقدند این یک اشتباه بزرگ," ریچی گفت. "ما نمی کشتی بسیار به چین, بنابراین ما نیست پاداش برای خطر است."

چین حدود 16 های مختلف آفات و یا بیماری هایی که می تواند تاثیر منفی فلوریدا کشاورزی ریچی گفت. حتی بدتر, چینی, پرتقال می تواند به طور مستقیم به فلوریدا پورت.

39 موازی

که نمی شود در این مورد. چند سال پیش دولت فدرال کاهش یافته است یک قاعده است که در این کتاب برای 50 سال محرومیت از هر گونه محصول از ورود به بنادر جنوب 39th موازی — اساسا فیلادلفیا — اگر آن را از یک کشور است که تا به حال شناخته شده تهاجمی گرمسیری یا نیمه گرمسیری, آفات یا بیماری ریچی گفت.

"این قانون تغییر کرد چند سال پیش توسط یک لابی بسیار قوی از بنادر از جنوب که احساس آنها نمی گرفتن سهم عادلانه خود را از آن کسب و کار" ریچی گفت. "من ایستاده بود روی میز و با چکش به آنها بگویید: شما دیوانه برای انجام این کار.' "

ریچی اشاره 2015 شرقی مگس میوه شیوع است که ویران جنوب فلوریدا آووکادو کسب و کار به عنوان مثال.

"ما یک پتری دیش برای این مهاجم آفات است. آنها نمی خواهد برای زنده ماندن در آب و هوای بنابراین فلوریدا است که در یک مکان آنها هرگز نباید به," ریچی گفت.

وزارت کشاورزی ایالات متحده تحقیقات کشاورزی و خدمات با اشاره به پیش بینی واردات از چین انتظار می رود که نسبتا کوچک اما ریچی گفت: این یکی دیگر از شیب لغزنده.

"است که یک نقطه شروع و یک بار آنها به دست آوردن دسترسی به این عدد تغییر خواهد کرد. آن را فقط طول می کشد یک سکسکه," ریچی گفت. "که [مرکبات سبز] یک سواری مجانی از یک psyllid که وارد سواحل ما. بسیار پرکار حشرات که بازتولید بسیار سریع است که در حال حاضر ویران کردن صنعت. که به عنوان مثال از یک اشتباه. که همه آن طول می کشد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن