خارج hub قربانی ممکن است فکر مسلح مورد نیاز خود کمک کند; در عوض, او به ضرب گلوله کشته شد

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:51 PM EDT Jun 29, 2020مرد را کشته و پنج شنبه در جریان یک تیراندازی در

توسط ABTINNEWS در 10 تیر 1399

مرد را کشته و پنج شنبه در جریان یک تیراندازی در خارج مرکز توزیع در رد بلاف ممکن است تلاش کرده اند به کمک تیرانداز به دلیل ماشین خود را تا به حال سقوط به لابی مقامات گفت.

مارتین Haro-Lozano, 45, از اورلند فوت و چهار نفر مجروح شدند در این حمله آغاز شده است که حدود 3:30 p. m. در توزیع hub.

محققان گفت: Louis Wesley لین, 31, از ردینگ سقوط به لابی تسهیلات و شروع "تیراندازی تصادفی" به ساختمان و پارکینگ منطقه با یک تفنگ نیمه اتوماتیک قبل از او کشته شد و کشته شدن توسط پلیس.

Tehama County دستیار کلانتر Phil Johnston گفت: بعد از ظهر دوشنبه که Haro-Lozano در مجاورت مستقیم از خط زمانی که او سقوط کرد SUV خود را.

"من فرض (Haro-Lozano) فکر کردم این یک تصادف و رفت و به کمک راننده" جانستون گفت. "راننده رو با تفنگ و شروع به تیراندازی. این چیزی است که گزارش شده است به من (بازرسان) و این چیزی است که ما باور داریم."

اما جانستون گفت: تحقیقات همچنان ادامه دارد و او تا به حال نه یک فرصت برای دیدن این ویدئو.

جانستون گفت: هنوز شواهد نشان می دهد که خط به تنهایی عمل کرده. لین پزشکی تحت درمان قرار گرفته و به یک بیمارستان محلی که در آن او مرده یک کلانتر, گزارش است.

قبلی: Shingletown تیراندازی مشکوک صاحبخانه صحبت می کند به عنوان فرد مسلح باقی مانده در بزرگ

لین تا به حال از کار اخراج شده در فوریه 2019 برای "عدم نمایش خود را برای تغییر" با توجه به کلانتر ، محققان هنوز مشخص نیست انگیزه برای حمله است.

در ضمن یک GoFundMe حساب آغاز شده است برای Haro-Lozano که برای کار خارج شده و برای 12 سال است.

حساب می گوید Haro-Lozano را نیز با این نسخهها کار در مرکز توزیع و که او در خارج از انتظار تسهیلات برای او هنگامی که تیراندازی اتفاق افتاده است.

"شگفت انگیز ترین پدر 2 از دست داده و زندگی خود را در گذشته خود عمل بشریت تلاش برای نجات مردی که منفجر به درب جلو و به ضرب گلوله او را در Wal-Mart DC در رد بلاف کالیفرنیا" به GoFundMe حساب متحده است.

حساب کرده بود پیشی گرفته و هدف خود را از $20,000 بالا بردن بیش از $30,000 همانطور که از اوایل بعد از ظهر دوشنبه.

نمایندگان در بر داشت Haro-Lozano مجروح در صحنه و او را به بیمارستان که در آن او از جراحات درگذشت, با توجه به دفتر کلانتر به گزارش.

کالبد شکافی شد, برنامه ریزی برای دوشنبه.

پس از کلانتر, می شود نتایج کالبد شکافی این گروه امیدوار به انتشار اطلاعات بیشتر جانستون گفت.

اخبار بیشتر: طلایی دولت قاتل پنجه نرم می کند گناه به قتل

این چهار نفر که مجروح شدند و در این حمله آزاد شده اند از یک بیمارستان محلی است.

جانستون گفت: محققان بر این باورند یکی از این قربانیان تلاش برای متوقف کردن خط.

"ما اطلاعاتی داریم که خودرو ما فکر می کنم (مجروح) و رانندگی در تلاش بود تا به اجرای بیش از تیرانداز و او به پایان رسید تا بودن قربانی" جانستون گفت. "مردم سعی کنید برای انجام کار درست و در کارهای بد. دل ما به کسانی که قربانیان و خانواده آقای Haro-Lozano."

مرکز توزیع بسته است و خارج شده است اعلام کرد که بازگشایی, تاریخ, سخنگوی شرکت اسکات پاپ روز دوشنبه گفت:.

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن