بازدید فلوریدا تصویب بودجه, اما پول بیشتر چشم

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 1:35 PM EDT Jun 24, 2020تالاهاسی --- بازدید فلوریدا هیئت مدیره در روز چها

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

تالاهاسی --- بازدید فلوریدا هیئت مدیره در روز چهارشنبه به تصویب بیش از $42 میلیون دلار برای بازاریابی گردشگری به عنوان بخشی از یک $108 میلیون بودجه عملیاتی برای سال مالی.

اما مقدار زیادی پول بیشتر ممکن است مورد نیاز برای جبران coronavirus' آسیب گسترده به صنعت گردشگری و هتلداری, صنایع, به گفته عضو هیئت مدیره کارول دوور.

دوور, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت فلوریدا رستوران و محل سکونت ارتباط گفت: او در حال حاضر ذکر شده به رژیم صهیونیستی. ران DeSantis نیاز به بازدید از فلوریدا به بازاریابی اضافی دلار اگر قانونگذاران به نام به یک جلسه ویژه برای رسیدگی به بودجه اثرات COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

"من ذکر شده به طور مستقیم به او اهمیت قرار دادن پول بیشتر در بازدید از فلوریدا خزانه" دوور گفت: در این کنفرانس هیئت مدیره تماس شنبه. "و من گفتم: $50 میلیون نیست و حتی به اندازه کافی زمانی که آن را تحت شرایط عادی اما در حال حاضر که ما COVID برای مقابله با, ما باید احتمالا دو برابر این مقدار فقط سعی کنید به دولت بازگشت تا در پاهای ما."

داور اشاره کرد که DeSantis "نوع دست هایش را" و را نمی تعهدات.

"اما من فکر می کنم اگر و زمانی که ما به عقب برویم به جلسه ویژه, حتی اگر آن را پس از انتخابات ماه نوامبر فکر من این بود که ما باید سعی کنید برای دیدن اگر ما می توانیم بودجه اضافی برای بازاریابی" دوور گفت.

بازدید فلوریدا رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت دانا جوان سابق مجلس گفت: گردشگری-بازاریابی آژانس را "بسیار درگیر است که می کنیم و با همکاری نزدیک با دفتر والی" اگر یک جلسه ویژه برگزار می شود.

هفته گذشته DeSantis گفت: او را بریده بریده به اندازه کافی صرف از دولت پیشنهادی $93.2 میلیارد بودجه برای حفظ قانونگذاران از داشتن به آدرس coronavirus سوخت از دست دادن درآمدهای مالیاتی قبل از انتخابات نوامبر.

بازدید فلوریدا است که در مواجهه سال از مخالفان از خانه رهبران زنجان به دریافت 50 میلیون دلار در بودجه است که اثر ژوئیه 1. که به همان میزان که در طول سال جاری هنگامی که آن بودجه دولت قطع شد از $76 میلیون دلار به 50 میلیون دلار است.

همانطور که از اواسط روز دوشنبه, DeSantis نیست امضا کرده بودجه و صدور رای گیری کنند. از جمله در هزینه های $8.5 میلیون دلار برای 85 موقعیت در فلوریدا همان عنوان در سال جاری است.

بازدید فلوریدا staved کردن تلاش های خانه رهبران در طول این سال به طور منظم جلسه به خصوصی آژانس است که انتظار می رود برای دریافت $59.5 میلیون نفر در بخش خصوصی مسابقات و در نوع تبلیغاتی کمک در سال مالی آینده.

منتقدان مورد نیاز برای آژانس به عنوان دولت آب و هوا در سواحل و عمده پارک در حال حاضر جلب گردشگران است. آژانس همچنین در ادامه به انتقاد گذشته قرارداد که شامل 1 میلیون دلار برای رپ Pitbull به بازار دولت و $11.6 میلیون دلار برای حمایت از یک نمایش پخت و پز توسط سرآشپز مشهور Emeril Lagasse.

اما بازدید از فلوریدا گرفته اند و ذکر اهمیت آن در کمک به بازار دولت زمانی که آن را دریافت بد توجه رسانه ها را برای چیزهایی مانند طوفان است.

Coronavirus آغاز شده را نگه دارید به عنوان نمایندگان مجلس به پایان رسید, روند بودجه در جلسه قانونی به پایان رسید که در ماه مارس است.

بخشی از تلاش های بازاریابی خواهد بود 13 میلیون دلار به طور مستقیم و متمرکز بر بهبود گردشگری پس از ویروس ناشی از جاذبه ها و هتل ها و دیگر گردشگری مرتبط با کسب و کار را تعطیل و یا به طور چشمگیری مقیاس. اولیه تاکید خواهد شد در فلوریدا برای کشف سایر نقاط کشور است.

پول حمل بیش از مبارزات انتخاباتی آگهی تعطیل در بهار به دلیل ویروس که برش گردشگری به فلوریدا 10.7 درصد در سه ماهه اول سال 2020 از مدت مشابه سال قبل است.

با توجه به فلوریدا هتل ها در دولت از دست داده و حدود 3.5 میلیارد دلار در سال درآمد بین 1 مارس و آوریل 30, نزدیک به 40 درصد از افرادی که در زمینه نرخ بیکاری در فلوریدا بین 15 مارس و آوریل 21 آمد از بخش گردشگری و هریس نظرسنجی نشان می دهد که بیش از یک سوم از فلوریدا ممکن است از ناهار خوردن دوباره تا زمانی که بحران در نظر گرفته شده است که در نهایت بیش از.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن