'ورساچه من sneaks' و COVID-19 در زندان: Gifford, rap star YNW Melly زندگی پشت میله های زندان

کوری Arwood Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 14, 2020قبل از Jamell شیاطین YNW M

توسط ABTINNEWS در 26 فروردین 1399

قبل از Jamell شیاطین YNW Melly قرارداد COVID-19 زندان سوابق خود را حبس در Broward شهرستان نشان از یک طرف خود را حبس مشهور رپ نمی, به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی.

اسناد پوشا شیاطین زمان در زندان از فوریه 2019 از طریق مارس سال 2020 دقیق یک در زمان آشفته سال برای 21 سال در انتظار محاکمه است.

دولت دادستان در مارس 2019 ظ قصد به دنبال مجازات اعدام اگر شیاطین است که مجرم در دو درجه اول قتل عمد اتهامات در Oct. 26, 2018 تیراندازی مرگ و میر ناشی از موسیقی خود را با همکاران و دوستان Anthony Williams — YNW Sakchaser — و کریستوفر توماس جونیور — YNW Juvy.

در اوایل ماه آوریل این سال او آزمایش مثبت برای COVID-19 و پس از آن وکلای مدافع در مورد مبارزه بیش اضطراری حرکت برای آزادی او از زندان برای دریافت مراقبت های پزشکی.

بیشتر: YNW MELLY: J. شیاطین در میان اولین Broward زندانیان به تست مثبت برای COVID-19

قبل از آن در زندان انضباطی گزارش ها نشان می دهد او دستور داده شد به صرف ماه در سلول انفرادی در چندین زندان سیاست نقض.

عمدا سرشار توالت, تهدید, گارد, مبارزه با زندانیان و ساخت سه راه تماس میان قوانین کارکنان زندان گفت: او را شکست.

فرضا سوابق نشان داد هزاران دلار صرف تنقلات و هفتگی خرید از فروشگاه زندان در طول سال اول خود را در Broward County Jail.

بیشتر: YNW MELLY: J. شیاطین در میان اولین Broward زندانیان به تست مثبت برای COVID-19

مالی خود را تایید اظهارات منعکس شده از یک استخر به طور منظم همکاران و حامیان تامین و او را با نزدیک هفتگی پولی سپرده است.

سیاهههای مربوط به بازدید کننده های دقیق روال جلسات با تیم حقوقی خود را در حالی که نمرات از تماس از دوستان و خانواده خود را به نظر می رسد برای نشان دادن شبکه ای از حامیان پر کردن روز خود را با تماس های تلفنی و تصویری بازدیدکننده داشته است.

کسانی که سیاهههای مربوط نیز مستند شیاطین' دو جلسه با وزیر با گذشته روابط به Trafficante خانواده جرم و جنایت شناخته شده به عنوان تمپا مافیا.

نظم و انضباط گزارش

شیاطین به تصویر می کشد سرد سیما در رسانه های اجتماعی و ادعای شکوه زندگی در حبس خود را در طبقه ششم شهرستان Broward زندان است.

در پس از حذف Instagram پست او مطرح grinning با یک ورساچه واکنش زنجیره ای کفش کتانی است که قیمت دلار در 1,075 در versace.com. به عنوان خوانده شده "ورساچه من sneaks در زندان است."

اما او در زندان انضباطی گزارش نمایندگان و مستند به موارد مختلفی که در آن شیاطین درگیری با نگهبانان و زندانیان و نقض سیاست و در نتیجه مجازات اعم از سلول انفرادی به از دست دادن امتیازات.

زندان کارکنان گزارش شده در فوریه شیاطین و پنج زندانی در یک مبارزه در cell block روز اتاق اخلال ششم-طبقه زندان نمایندگان که تا به حال به آنها شکستن.

او متهم شده بود با نقض: مبارزه با دیگر اهل بیت و مخل انجام.

در طول یک Feb. 23 جلسه در اتهامات این گزارش اظهار داشت: شیاطین گفت: نمایندگان به "نقد و بررسی دوربین."

او را به جرم نقض و دستور داد به صرف 30 روز در سلول انفرادی و یا قفل کردن با از دست دادن امتیازات.

با توجه به Broward شهرستان کلانتر دفتر اهل بیت Handbook, امتیازات همه فعالیت های "خارج از چیزهایی که (هستند) یک زندانی حق" مانند غذا و پوشاک و سرپناه و دارو و توانایی به صحبت با یک وکیل.

ملاقات تفریحی و هنر خرید شد و نمونه های ارائه شده توسط این زندان از امتیازات از دست شیاطین زمان او قرار داده شده بود در سلول انفرادی.

پنج ماه زودتر از زندان گفت: کارکنان شیاطین "قرار داده و حوله خود را داخل توالت و به طور مداوم سرخ توالت خود را تا (ی) ردیف بالا و ردیف پایین از دو واحد آب گرفتگی شد."

معاون که گزارش این حادثه گفت: شیاطین بستری به عمد جاری شدن سیل در سلول ها و تهدید او.

"آره من آب گرفتگی آن در حال حاضر خود را دریافت نخواهند کرد. من به شما ضرب و شتم همه میشم ... و من واقعی وکلا به من از آن" شیاطین بیان شد که در رشته گزارش.

شیاطین بود دست به دستبند و معین به نام برای بازگشت به تعطیل واحد مسکن شیاطین' همراه است.

بر اساس این گزارش شیاطین بستری برای جاری شدن سیل در سلولهای اما نه تهدید معاون. او دستور داده شد تا صرف 20 روز در سلول انفرادی از دست رفته و امتیازات کردم و 10 روز از مشروط شدن.

دو ماه قبل از شیاطین متهم شد با تهدید و یا بی احترامی به یک افسر و دستور داد تا 20 روز سلول انفرادی و از دست دادن تمام امتیازات.

حدود یک ماه پس از او برای اولین بار بود که آمریکا در سال گذشته مقامات زندان گفت: ضبط شیاطین' تماس تلفنی در تاریخ 13 مارس نشان داد او ساخته شده ممنوع سه راه تماس تلفنی.

چنین تماس ها تلقی یک "غیر مجاز و استفاده از تلفن و عمل" در نظر گرفته و مخل انجام. او در تخلف از سه زندان سیاست و منظم با 30 روز در سلول انفرادی و از دست دادن تمام امتیازات.

تا کنون در زندان او را محکوم به 70 روز در سلول انفرادی اگر چه مشخص نیست که چگونه بسیاری از کسانی که روز به او خدمت کرده است و یا زمانی که او در خدمت آنها اگر در همه.

مقامات زندان گفت: یک فرد است که "محدود به همراه خود برای چند ساعت در یک روز از کل جمعیت" در سلول انفرادی.

زندان بازديد

زندان تنها اجازه می دهد تا در فرد ملاقات با وکلای مدافع اجرای قانون و مذهبی وزیران.

در میان شیاطین' نزدیک به 170 بازدید در سال گذشته دو شامل برخورد با زندان و وزیر دیوید مورگنسترن که در سال گذشته تا به حال روابط به Trafficante خانواده جرم و جنایت شناخته شده به عنوان تمپا مافیا.

محبوبیت در سال 1997 فیلم Donnie Brasco, بازیگران, جانی دپ و, Al Pacino, the Trafficante خانواده جرم و جنایت در دهه های اصلی بود اراذل و اوباش خانواده عامل در فلوریدا و کوبا. اعضای موسس آن اخراج شدند و به طور دائم پس از انقلاب کوبا فیدل کاسترو که در پایین ترک خورده جزیره کازینو-محور جنایی کوچک است.

دادستان فدرال متهم مورگنسترن و برادر دوقلوی او فرد مورگنسترن به عنوان اعضای Trafficante خانواده شبکه ادعا آنها تا حد زیادی درگیر در آن پول شویی و طرح های سرمایه گذاری که قریب ده ها میلیون ها دلار به بانک های خارج از کشور در باهاما و اروپا است.

هر دو صرف زمان در زندان است.

"من pled به جرم پول شویی" مورگنسترن گفت. "من درگیر شد در یک طرح را در اینجا که در آن قمار غیر قانونی حاصل شد متمرکز از طریق بررسی تجاری فروشگاه ها و متمرکز از طریق کارولینای جنوبی است."

او گفت که او می خواهم "پرداخت می شود (خود) بدهی به جامعه" و گفت: بدون گناه او را به احتمال زیاد صرف 50 تا 60 سال پشت میله های زندان.

مورگنسترن و 71 اعتراف کرد او هرگز شنیده شیاطین' موسیقی. شیاطین ملاقات دو بار با Morgenstern, پس از سپتامبر. 25, 2019 و دوباره Oct. 3, 2019.

"او به نظر می رسید بسیار با اعتماد به نفس مرد" مورگنسترن گفت. "او بسیار متعهد و صحبت می کند بسیار کمی در مورد موسیقی خود را. نمی توانم بگویم من تا کنون واقعا ملاقات هر کسی در گروه سنی خود است."

"ایمان خود را قوی است که آنچه که او می گوید: — من دعا با او," او گفت:.

او نمی خواهد صحبت در مورد جزئیات صحبت های او با شیاطین.

مورگنسترن گفت: داوطلبان در حدود 50 ساعت در هفته با Calvary Chapel of Fort Lauderdale.

او گفت: شیاطین منتقل شد به بخش های مختلف این زندان پس از او نه دیدار با او شخصا بعد از اکتبر 2019.

"من او را زمانی که من دیدن غلاف وجود دارد هر پنج شنبه شب" مورگنسترن گفت.

او عمل غیر انتفاعی, آخرین درب, Inc., با هدف "را به قدرت عیسی مسیح به این مردان در اینجا."

او گفت: او را خدمت به هزاران نفر از مردان پس از آزادی او از کارولینای شمالی بوتنر فدرال تادیبی مجتمع در سال 2018 است.

"او کاملا یک حرف مفت زن" مورگنسترن گفت: از شیاطین است. "او به نظر می رسد تشویق همه در آن وجود دارد -- او بسیار مشتاق است."

هنر

بین فوریه 2019 و مارس سال 2020 شیاطین به صرف حدود 4,050 در هنر خرید. او به طور معمول صرف $100 به 130 دلار در هفته هنر بازديد مجاز زندان است.

برخی از مورد علاقه خود را خرید عبارتند از:

  • مگا عسل نان
  • رول دارچین
  • Oreo را
  • مادر بزرگ و کوکی ها
  • دلمه فلفل هالوپینو تراشه
  • فلفل هالوپینو چوب شور
  • Doritos
  • Cheetos شعله داغ و ترد
  • لیموناد و چای لیمو
  • کاکائو داغ و گاهی قهوه

او همچنین اقدام به خرید متعدد با تشکر از شما و دست شما کارت قلم, مداد, مقاله, خواندن, عینک, بسته, بعد از بسته از کارت های بازی, هدفون, اسپانیایی به فارسی دیکشنری و ایبوپروفن.

حساب خود فعالیت نیز نشان می دهد که چندین خرید و سپرده های ساخته شده توسط دیگران در شیاطین نمایندگی و فاش کردن کادر از همکاران وفادار نگه داشتن او را راحت در میان بردهاند.

حدود 2000 دلار پولی سپرده و نزدیک به $1,000 ارزش مراقبت های بسته بندی ساخته شده بودند به شیاطین. ترین مکرر و مداوم همکاران خود بودند مادر جیمی کینگ و مدیر جیمسون فرانسوا.

نه می توان پس از چندین تلاش برای نظر.

آماده شدن برای محاکمه

شیاطین است فهرستی از مشخصات بالا وکلای ایم که به نمایندگی از تعدادی از هموطنان فلوریدا رپرهای.

ابتدا در سپتامبر سال 2019 شیاطین ملاقات برای اولین بار با مجازات اعدام وکیل سینتیا Coyle اوشی سرمایه کاهش مشاوران در Murdock.

اوشی گفت: به عنوان یک کاهش متخصص او می خواست به "یادگیری همه چیز در مورد او به عنوان یک انسان." هدف او این است که برای جلوگیری از مجازات اعدام برای مشتری خود را.

او گفت: او در دیدار با شیاطین "چند بار در ماه" و توصیف او به عنوان "همیشه بسیار مثبت" و "خوش بینانه در مورد آینده است."

"او یک اعتقاد قوی به خدا" اوشی گفت.

در ماه ژانویه شیاطین' ملاقات با دکتر جفری Colino که متخصص مغز و اعصاب و روانپزشکی از بوکا ریتون و دکتر استیون نیل طلا, یک روانشناس در کشت و زرع.

مشخصات طلا در روانشناسی امروز اعلام کرد که او "از 30 سال تجربه در درمان مشتریان مبتلا به تروما مربوط به مشکلات از جمله اختلال استرس پس از سانحه پیچیده PTSD و تفکیک و همچنین تروما مربوط به اعتیاد, رفتارهای وسواسی و اضطراب و خشم و افسردگی است."

Demons دهکدهای اعلام شده او تا مخلوط "شخصیت" است که تم ها در خیلی از موسیقی خود را از جمله ضربه خود را تنها با Kanye West "مخلوط شخصیت" و 2019 آلبوم منتشر شده از پشت میله های زندان "Melly در مقابل ملوین."

بیشتر: YNW Melly پرونده قتل: آن است که یک سال پس از او به اتهام قتل 2 دوستان او همچنان در زندان

وکیل برادفورد کوهن برادفورد M کوهن & همکاران در فورت لادردیل در زمان به Instagram در فوریه بیان اعتقاد خود را دولت ضعيف در مورد در برابر شیاطین.

آن سوخت حدس و گمان اطراف دولت را مورد گردش در رسانه های اجتماعی و تکرار شد آنلاین موسیقی پاپ و رپ رسانه ها.

برای ماه منتهی به شیاطین' مارس 12 وضعیت شنوایی, شایعه, شد شناور در رسانه های اجتماعی توسط کسانی که به شیاطین از جمله مادر خود را که برخی از عمده دادگاه وحی بود و در انتظار است که می تواند او را آزاد کند.

هر دو شیاطین و مادر خود را حساب باید پس از پاک شده از سابق محتوا اما یک وکیل به نمایندگی املاک و یکی از مردان مرده کریستوفر توماس در زمان به Instagram برای رسیدگی به شایعات.

جان فیلیپس اظهار داشت: "او در خارج از زندان تا زمانی که او می ایستد محاکمه برای قتل است."

این تلاش ممکن است یک استراتژیک تلاش برای تولید وزوز به صورت یک واحد است که منتشر شد مارس 13 شامل شیاطین و رپر آب Wrld یا Jarad Anthony Higgins که در 21 در سال 2019.

دادگاه اقدام

شیاطین گذشته به نظر می رسد در دادگاه برای یک وضعیت شنوایی مارس 12. این معلوم نیست با ظهور رمان coronavirus و پیشنهاد اضطراری حرکت برای حذف او پس از آزمایش مثبت زمانی که او دوباره ظاهر خواهد شد در دادگاه.

فیلیپس است پس از ثبت اعتراض یک حرکت مخالف شیاطین' آزادی در زمینه پزشکی.

در مارس 6 پر کوهن اظهار داشت: شیاطین گفت که او تا به حال قرار داده شده در یک سلول با یکی دیگر از COVID-19 مثبت زندانی شد و دریافت کافی برای مراقبت از ویروس.

Broward کلانتر مقامات اعلام کرده بودند جنبش محدود از هر کسی با این ویروس هستند و مطابق با اصول بهداشتی شناخته شده مناطقی که مشکوک به COVID-19 مثبت زندانیان محکوم آباد. `

کوری Arwood است اخبار خبرنگار TCPalm. دنبال کوری در توییتر @coreyarwood یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-978-2246.

لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب