ون خراب نمی خواهد کم کردن سرعت Indian River County مواد غذایی حیوان خانگی خیریه

Lamaur Stancil Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:41 PM EDT 21 مه سال 2020FELLSMERE — یک موسسه خیریه به خوراک

توسط ABTINNEWS در 2 خرداد 1399

FELLSMERE — یک موسسه خیریه به خوراک سگ و گربه در سراسر Indian River County اکنون می یابد خود را در نیاز به بنیانگذار آن پس از سقوط در این گروه تحویل ون چهارشنبه.

تد Pankiewicz Sr. از برای عشق پنجه گفت که او تا به برخی از درد گردن و شانه از تصادف در شمال Fellsmere اما تحت درمان قرار گرفت و منتشر شد از یک بیمارستان که در آن روز. او تاسف بیشتر را دارد که سال 2002 هوندا اودیسه ون اهدا به گروه خود را چند سال پیش بود که بالغ بر.

"ما با دریافت آن از یک خانم که در زمان مراقبت از آن زمان آن را به نمایندگی هر 3000 مایل برای سال او تا به حال آن را" Pankiewicz گفت. "آن زد مانند بالا."

و آن را زد در سراسر Indian River County, با Pankiewicz توزیع سگ و گربه غذا به حداقل نیم دوجین خانواده های روزانه است. و نیاز ramped تا با coronavirus بحران است.

"شما تا به حال شهروندان ارشد ترس به بیرون آمدن از خانه های خود را, اما ما می تواند آنها را مواد غذایی," او گفت:.

در حال حاضر Pankiewicz است که با استفاده از این گروه فورد قلمه به ارائه مواد غذایی. ون از تفاوت ساخته شده است هر چند به دلیل آن می تواند مسافت یک تریلر و تا 10000 پوند ارزش غذایی که Pankiewicz اغلب دریافت کمک های مالی از آن اندازه. به همین دلیل او به دنبال جایگزینی برای ون.

برای عشق پنجه در خدمت خانه نشین سالمندان, جانبازان, معلولان و مواد غذایی محلی pantries. این شهر همچنین دارای یک حیوان خانگی-شربت خانه مواد غذایی در جاده شهرستان 512 کنار ساحل گنجینه سلامت در Fellsmere باز ساعت 11 تا 6 بعد از ظهر چهارشنبه برای مواد غذایی وانت. شربت خانه بازگشایی برای عموم دوشنبه پس از آن بسته شد برای امن تر-در-خانه دستور برای coronavirus.

هر کسی که می خواهد برای کمک به از پنجه با عرضه مواد غذایی به سادگی می توانید محل سفارش با تراکتور عرضه یا خارج شده است که به اطلاع Pankiewicz مواد غذایی وجود دارد در حال انتظار برای او را انتخاب کنید تا در فروشگاه های محلی.

در این تصادف ون غرق شد در جاده شهرستان 507 نزدیکی 138 خیابان شمال Fellsmere با توجه به گزارش های فلوریدا بزرگراه گشت. این گزارش نشان می دهد رانندگان دیگر که سوار یک F-250 وانت آیا بیمه. FHP گفت: راننده وانت شد ذکر شده برای عدم عملکرد از راه حق.

برای عشق پنجه

چه: مواد غذایی حیوان خانگی آشپزخانه ارائه هر دو سگ و گربه غذا به خانه نشین سالمندان, جانبازان, معلولان و دیگران

که در آن: 12198 County Road 512, Fellsmere

ساعت: 11 صبح تا 6 بعد از ظهر چهارشنبه

اطلاعات تماس 772-539-2417 و یا بازدید pawspetsanctuary.org.

بیشتر: پورت سنت لوسی بازگشایی 3 پارک سگ; خواستار اجتماعی فاصله

بیشتر: اضطراب جدایی در سگ می تواند سنبله پس از امن تر-در-خانه سفارش به پایان می رسد. در اینجا چگونه برای کمک به آنها در مقابله

Stancil است اخبار خبرنگار TCPalm. تماس با Stancil در 321-987-7179

یا lamaur.stancil@tcpalm.com. توییتر: @TCPalmLStancil

برای اقامت تا تاریخ با آخرین اخبار پوشش و ما محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب