دانشگاه بازگشایی برنامه های داده شده چراغ سبز

آنا کبللس سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 6:51 PM EDT Jun 23, 2020تالاهاسی --- به عنوان فرماندار تگزاس ران DeSanti

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

تالاهاسی --- به عنوان فرماندار تگزاس ران DeSantis به طور فزاینده ای نقاط به بزرگسالان جوان به عنوان منبع به صورت سنبله در coronavirus موارد در فلوریدا دانشگاه های دولتی سراسر کشور در حال حرکت به جلو با برنامه های بازگشایی دانشگاه ها در پاییز.

فلوریدا سیستم دانشگاه حکام در روز سه شنبه تایید فرد بازگشایی برنامه های با هم را توسط هر یک از دولت 12 دانشگاههای دولتی.

رئیس هیئت مدیره سید Kitson اذعان کرد این احتمال وجود دارد مدارس را ببینید موارد جدید پاپ تا به عنوان دانش آموزان و کارکنان بازگشت به دانشگاه در پاییز.

"روشن است که COVID-19 ویروس نمی خواهد ناپدید می شوند به احتمال زیاد در هر زمان به زودی مثبت و ویروس موارد در پردیس جوامع خواهد شد به احتمال زیاد رخ می دهد. اجتماعی-دورى و سیاست های دیگر برای حمایت از دانش آموزان و کارکنان را تبدیل به هنجار برای آینده قابل پیش بینی" Kitson گفت: در روز سه شنبه جلسه هیئت مدیره در اورلاندو است.

فلوریدا جراح عمومی اسکات Rivkees با حضور در این جلسه با تاکید بر اهمیت "مسئولیت شخصی" در هنگام بازگشایی دانشگاه ها. او گفت: دانشگاه رهبران و تاکید بر استفاده از facemasks و شستن دست و تشویق افراد به ماندن در خانه زمانی که آنها احساس بیمار.

"فلوریدا به ما اطلاع داده است که یک جمعیتی جوان است که در حال حاضر آزمایش مثبت برای COVID-19 نسبت به قبل. خوشبختانه اثرات جوان هستند خفیف تر ... اما ما نیاز به ادامه به حفاظت از افراد مسن و کسانی که با زمینه ای شرایط پزشکی" Rivkees است که از فلوریدا وزارت بهداشت گفت.

در دیگر اخبار: رژیم صهیونیستی است. DeSantis رد ایالت اجباری پوشش سیاست

فلوریدا دانشگاه ها مشغول به کار بر روی برنامه ای برای بازگشایی دانشگاه ها پس از coronavirus همه گیر خالی کردن دانشگاه ها در ماه مارس است.

همه دانشگاه فلوریدا رهبران و گفت: آنها نیاز به استفاده از facemasks در محوطه دانشگاه با چند مدارس گفت: آنها قصد توبیخ کارکنان و دانش آموزان که منطبق نیست.

برای مثال دانشگاه ایالتی فلوریدا رئیس جمهور جان Thrasher گفت: هیئت مدیره است که کارمندانی که استفاده نمی facemasks یا پایبند اجتماعی-فاصله دستورالعمل می تواند به حالت تعلیق درآمد.

دولت و دانشگاه ها نیز باید برنامه ای برای کاهش اندازه کلاس و کوچک شدن تعداد فرد دروس در پاییز به منظور اجازه می دهد دانش آموزان و استادان را به باقی می ماند حداقل شش فوت از هم جدا در حالی که در داخل خانه.

برخی از دانشگاهها از جمله دانشگاه جنوب فلوریدا و Florida A&M University, برنامه ریزی برای برگزاری برخی چهره به چهره در کلاس در روزهای شنبه یا بعد از آن در روز به جای دانش آموزان که می خواهید به یادگیری در فرد است.

دانشگاه بین المللی فلوریدا کشيش Kenneth Furton گفت: هیئت مدیره مدرسه خود تنها قادر خواهد بود به ارائه یک سوم از آن کلاس های چهره به چهره به دلیل طرح برخی از کلاس های درس که برخی از آنها عبارتند از: ثابت صندلی.

"اگر ما به تغییر فیزیکی-فاصله مورد نیاز ما می تواند در خود جای دهد اما در حال حاضر که بزرگترین چالش" Furton گفت و اشاره کرد که اکثر کلاس ها برگزار خواهد شد به صورت آنلاین و یا با استفاده از یک مدل ترکیبی.

دانشگاه ها نیز باید در جای خود قرار دادن برنامه های مختلف به آزمون دانشجویان و استادان برای بسیار مسری coronavirus آنها به عنوان بازگشت به دانشگاه. مدارس نیز انجام خواهد شد و غربالگری افرادی که ممکن است در سفر به مناطق هستند که شناخته شده و نقاط داغ برای COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس.

FSU نیاز کارکنان به آزمایش می شود برای این ویروس قبل از بازگشت به دانشگاه و تشویق دانش آموزان به انجام آزمایش. در سواحل خلیج فلوریدا دانشگاه اختیاری تست ارائه خواهد شد به تمام دانش آموزان و کارکنان قبل از بازگشت آنها به دانشگاه.

در دانشگاه فلوریدا تست در دسترس خواهد بود به تمام دانش آموزان, اما آن خواهد بود و اجباری برای تمام دانش آموزانی که علامتی هستند و برای کسانی که در تنظیمات بالینی در محوطه دانشگاه.

پروتکل های غربالگری استفاده می شود توسط تمام دانشگاههای اما روشها متفاوت خواهد بود.

برای مثال Florida A&M برنامه ای برای نصب متوسط کیوسک در شلوغ مکان دانشگاه مانند کتابخانه ها. کیوسک خواهد شد و سیگنال هشدار زمانی که یک فرد متوسط بالاتر از طبیعی است.

دانشگاه جنوب فلوریدا جمهور David Szymanski گفت: دانشجویان دانشگاه خواسته خواهد شد که به انجام خود به خود درجه حرارت چک و عزت گزارش خود را به خوبی به مسئولان مدرسه قبل از ورود به کلاس های درس و یا ساختمان.

"این یک وضعیت در حال تحول است اما در حال حاضر آن است که رفتن به بر اساس خود گزارش" Szymanski گفت.

اما عضو هیئت مدیره اریک Silagy خواست Szymanski به تجدید نظر و استفاده از تکنولوژی در محوطه دانشگاه به اطمینان حاصل شود که افراد در واقع مطابق با متوسط چک.

"مسئله شما در حال رفتن به چهره است که قصد دارد به دانش آموزانی که بدون علامت و آنها در حال رفتن به احساس خوب است و اگر آنها واقعا هوشیار در مورد در نظر گرفتن درجه حرارت خود را, شما در حال رفتن به یک هشدار دهنده" Silagy گفت.

عضو هیئت مدیره چارلز Lydecker نیز خواسته Szymanski به اطمینان حاصل شود که دانش آموزان پایبند اجتماعی-فاصله دستورالعمل اگر حضور آنها در کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در جکسون که در آن دانشگاه واقع شده است.

Lydecker نگران است که هزاران نفر از مردم از سراسر کشور جمع خواهد شد در این کنوانسیون در اواخر ماه اوت در اطراف این زمان است که دانش آموزان خواهد شد ورود در محوطه دانشگاه.

او گفت: "وجود دارد احتمال است که ماسک های صورت نمی توان" در این کنوانسیون به دلیل رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است آنها را در آغوش گرفت با وجود مقامات بهداشتی توصیه که پوشش صورت را کاهش می دهد گسترش COVID-19.

Lydecker خواسته Szymanski اگر جکسون دانشگاه را در نظر منع دانش آموزان از حضور در این کنوانسیون برای جلوگیری از COVID-19 شیوع در محوطه دانشگاه.

"ما نمی تواند انجام دهد. این است که هنوز هم امریکا" Szymanski پاسخ داد و اضافه کرد که مسئولان دانشگاه را استرس به دانش آموزان ارزش اجتماعی فاصله و با استفاده از facemasks.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن