دانشگاه فلوریدا به رهبری یک طراحی پاک اولین FDA, نقد و بررسی ارائه می دهد امید برای coronavirus بیماران

ری داگلاس خورشید گینسویلمنتشر شده 12:30 AM EDT May 10, 2020ونتیلاتور پیش بینی توسط دانشگاه فلوریدا مهندس ساخته

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399

ونتیلاتور پیش بینی توسط دانشگاه فلوریدا مهندس ساخته شده است و با انجام آن را به خودتان قطعات را به دست آورد اولین مرحله FDA مجوز این هفته ارائه امیدوارم که آن را می توان در استفاده از ظرف هفته در بیمارستان ها در سراسر جهان که در آن COVID-19 بیماران مبتلا به ضعف منابع سنتی تجهیزات پزشکی.

ونتیلاتور متشکل از قطعات به راحتی در دسترس برای کمتر از $250 می توان مونتاژ در کمتر از یک ساعت. UF ساخته شده است که برنامه ها و نرم افزار های رایگان در دسترس بر روی اینترنت است.

"تست بدیهی است که مهم است در حال حاضر به دلیل بدترین سناریو این است که بیمار نیاز به سه هفته از ونتیلاتور, پشتیبانی, بنابراین ما می خواهیم به مطمئن شوید که این را اجرا خواهد کرد بدون توقف به مدت سه ماه گفت:" سامسون Lampotang استاد بیهوشی در کالج UF از پزشکی که منجر به طراحی این دستگاه است.

"ترس ما این است که این افزایش را ما پیشی. اما در فلوریدا به نظر می رسد مانند ما قادر خواهید بود به پایان تست ما که به پایان خواهد رسید نه این جمعه اما جمعه آینده" Lampotang گفت.

غذا و داروی آمریکا جدول زمانی

"ما زمانی (تایید) شده است روز. به طور معمول آن را سال" او گفت:.

مجوز از فدرال غذا و داروی آمریکا مورد نیاز است قبل از بیمارستان ها می توانید شروع به استفاده از برنامه های خود را برای ساخت هواکش. FDA است که اجازه می دهد یک فرایند دو مرحله به صورت اضطراری با استفاده از مجوز.

گام اول — بررسی طراحی — در گذشته گرفته شده سال برای تکمیل. Lampotang خود را مشاهده کنید قبل از EUA نرم افزار در 9 p. m. روز شنبه. او موفق به دریافت کلمه قبل از نیمه شب است که او می تواند به مرحله نهایی.

توسط جمعه آینده, آزمون, مدل های خواهد شد که حدودا از 1 میلیون کمک تنفس بیش از بیش از سه هفته.

بیماران مبتلا به موارد شدید COVID-19 می تواند نیاز به فن برای کمک به آنها را تنفس می کنند. بیماران می میرند اگر این تجهیزات در دسترس نیست. "نیویورک واقعا این نیاز در حال حاضر" Lampotang گفت.

چگونه DIY ونتیلاتور با این نسخهها کار

DIY یک نگاه نمی کند قابل ملاحظه است. قطعه کوتاه از پی وی سی در حال مونتاژ در یک ثانیه-شکل کمتر از 3 فوت ، در پایان یک کمپرسور هوا تنظیم کننده دریافت اکسیژن است. جریان کنترل شده است Rainbird چمن آبیاری دریچه که توسط سیمی به آردوینو ریزپردازنده آشنا به کامپیوتر علاقمندان است. لوله در انتهای دیگر می تواند منجر به یک بیمار ریه ها.

قطعات را می توان کشیده و از هم جدا چرا که با استفاده از پی وی سی, سیمان اضافه می تواند خطرناک, دود, اما آنها بطور دنج قرار گرفتن به اندازه کافی برای نگه داشتن با وجود فشار هوا.

در یک آزمایشگاه در مدرسه پزشکی, وب کم مانیتور هر شبیه سازی شده نفس.

به عنوان یک دانشجوی مهندسی در UF, Lampotang کمک تنفسی درمانگران ساخت یک تلفن همراه ونتیلاتور شد که یک موفقیت تجاری. این موجب یک ایده زمانی که پیش بینی ها نشان داد coronavirus همه گیر ممکن است پایمال عرضه هواکش در نقاط در ایالات متحده و در سراسر جهان است.

کار با قطعات خریداری شده در انبار خانه و همکاری با همکاران در UF و در سراسر جهان آنها اختراع یک منبع باز DIY ونتيلاتور.

کانادا یک متخصص بیهوشی ساخته شده به عنوان یک پروژه خانه خود در سن مدرسه بچه ها.

استاندارد بیمارستان هواکش طراحی شده برای استفاده توسط یک بیمار اما در نیویورک و نقاط داغ در اروپا به چهار بيمار قرار داده شده بر روی یک دستگاه تنفس مصنوعی. که می تواند ایجاد آلودگی متقاطع بین بیماران است.

این طرح در حال ظهور است که کافی وجود دارد در دسترس بودن استاندارد بیمارستان ونتیلاتورهای بیهوشی ماشین آلات است که همچنین دارای توانایی برای کمک به تنفس استفاده می شود. هنگامی که این رشد کوتاه موبایل هواکش خواهد بود در آورده. پس از آن هواکش کشیده از دامپزشکی بیمارستان آورده شود و به خدمات.

گزینه پنجم خواهد بود که UF دستگاه تنفس مصنوعی. اما در کشورهای در حال توسعه که در آن گزینه های دیگر ممکن است در دسترس برای شروع آن ممکن است تنها گزینه است.

گزارش ویژه: خسته مبارزان مبارزه برای نجات زندگی

بیشتر: لباس عروس, مدل لباس مغازه ها دیدن رها کردن در کسب و کار پس از coronavirus لغو

بیشتر: اساتید کار دو وظیفه در SWFL بیمارستان را COVID-19 تجارب به کلاس های درس مجازی

UF ونتیلاتور

وجود خواهد داشت دو کلی طرح: سخت طراحی و مجموعه ای از قطعات تایید شده توسط FDA و "خاموش برچسب" نسخه ای است که ممکن است نیاز به قرعه کشی در هر چه قطعات مشابه موجود در نقاط مختلف جهان است.

"من در تلاش برای مطمئن شوید که ما نمی oversell این به این دلیل است که آسان به انجام است. من سعی می شود بسیار محافظه کار است. است که چرا ما باید چنین شفافیت. که منبع باز جنبه" Lampotang گفت.

برای مثال یک نقطه ضعف از طراحی مینیمالیستی است که آن را فاقد "خود به خود پشتیبانی می کند." آن را کنترل بیمار تنفس بدون پشتوانه زمانی که بیمار ممکن است قادر به گرفتن یک غیر مسلح نفس. هواکش با خود پشتیبانی بهتر هستند زیرا از یک دوره نقاهت بیمار می تواند آمادگی کردن آنها به تدریج.

"این بهتر از هیچ چیز" Lampotang گفت. "بقای آن را."

و او امیدوار است گام بعدی خواهد بود به استفاده از یادگیری ماشین تکنولوژی برای کمک به تنظیمات اولیه یک درمانگر تنفسی رسیدگی خواهد در مورد درمانگران در تامین کوتاه مدت هستند.

او نمی تصور این دستگاه به عنوان یک محصول تجاری اگر چه Lampotang است 43 اختراع ثبت شده متعلق به UF. در واقع پس از همه گیر به پایان می رسد FDA اضطراری با استفاده از مجوز منقضی خواهد شد.

"تصور ما این را به عنوان یک پل ونتيلاتور. این پل فاصله. امیدوارم جنرال موتورز و فورد دارای خطوط مونتاژ رفتن و ما انجام داده ایم ما" Lampotang گفت.

یادداشت سردبیر: این داستان ویرایش شده اولیه پس از انتشار به روشن شدن هدف از آینده یادگیری ماشین پیشرفت است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن