دانشگاه کالیفرنیا نام اولین رئیس جمهور سیاه پوست در سیستم 152-سال-تاریخ: Michael V. دریک موفق جانت ناپولیتانو

الینور Aspegren ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 8:05 PM EDT Jul 8, 2020دکتر Michael V. دریک انتخاب شده است

توسط ABTINNEWS در 18 تیر 1399

دکتر Michael V. دریک انتخاب شده است به عنوان رئيس جمهور از دانشگاه کالیفرنیا برای اولین بار, سیاه, رهبر در 280,000-دانشجویی سیستم 152 سال سابقه.

دریک روز سه شنبه گفت که او آماده بود به صورت سیستم دانشگاه با چالش ها از جمله بیماری همه گیر کوروناویروس و "زخم بی عدالتی اجتماعی" در علاوه بر این به دراز مدت تهدید مانند تغییر آب و هوا.

"UC است که در میان معدود موسسات در سراسر جهان بهترین مجهز واقعا برای دیدار با این چالش ها" گفت: هیئت مدیره

دریک موفق خواهد شد جانت ناپولیتانو که اعلام کرد در پاییز گذشته که او برنامه ریزی شده برای ماه اوت. ناپولیتانو که UC سیستم اولین زن رئیس جمهور گفت: در این اطلاعیه که او به "اعتماد به نفس کامل" در دریک.

بیشتر مدارس در حال هل دادن به آدرس نژاد پرستی. آیا این کافی است ؟

"من هیجان زده برای دیدن چگونه خود را تازه تزریق ایده ها و دیدگاه های جدید را شکل خواهد داد این دانشگاه در ماه ها و سال های پیش رو," او گفت:.

UC Board of Regents به اتفاق آرا تصویب دریک ملاقات.

UC دانش آموزان تا به حال درخواست برای یک رئیس جمهور که اولویت بندی مسائل مربوط به عدالت و انصاف و "یک مدافع قدرتمند در سطح ایالتی و ملی," نایب السلطنه گرت الیوت گفت: در اعلام.

سه شنبه اطلاعیه توسط UC Board of Regents می آید فقط یک هفته پس از دریک بازنشسته به عنوان رئیس جمهور در دانشگاه ایالتی اوهایو که در آن او ساخته شده "دسترسی و قیمت" تمرکز خود را در انتخابات ریاست جمهوری با توجه به کلمبوس اعزام بخشی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه.

او اجرا جامع شهریه یخ در دولت, دانش آموزان, برای اولین بار در دهه. این دانشگاه همچنین سوابق شکست برای فارغ التحصیلی و حفظ نرخ تحقیقات هزینه سالانه جمع آوری کمک های مالی و علمی استعداد و تنوع در میان ورودی کلاس.

قبل از رفتن به ایالت اوهایو دریک خدمت به عنوان رئیس جمهور در دانشگاه UC Irvine از سال 2005 تا 2014 و قبلا معاون رئیس جمهور در امور بهداشت و درمان برای سیستم UC.

پیش از این هیئت مدیره را تایید صندلی John A. Pérez به نام دریک انتخابات ریاست جمهوری یک ال اعزام شده است.

"ما می خواستیم یک رئيس جمهور جدید است که می تواند هر دو منجر UC طریق این بی سابقه بار, و که می تواند موقعیت این دانشگاه برای گسترش برتری خود را در سال پیش رو" پرز گفت.

کمک: جنیفر Smola کلمبوس (اوهایو) اعزام; آسوشیتد پرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن