راه متحده کمک های مالی در نزدیکی $100K به YMCA در Marco برای بورسیه afterschool برنامه های

مارکو عقاب کارکنان منتشر شده 2:19 PM EDT Jul 22, 2020راه متحده از ذغال سنگ و کلید اعطا $98,000 به YMCA در جزیر

توسط ABTINNEWS در 1 مرداد 1399

راه متحده از ذغال سنگ و کلید اعطا $98,000 به YMCA در جزیره مارکو برای حمایت از بورس های تحصیلی برای اوایل یادگیری و خود برنامه.

"راه متحده واقعا درک و پاسخ به نیازهای جامعه ما" نوشت: سیندی عشق-Abounader مدیر عامل شرکت YMCA. "به دلیل حمایت های خود را ما می توانیم در خدمت کودکان بدون در نظر گرفتن خانواده های خود شرایط مالی.

"که هرگز با ارزش تر از این سال به عنوان بسیاری از خانواده ها در حال مبارزه هستند."

YMCA اولیه-آموزش برنامه تمرکز بر سواد ریاضی و اجتماعی-هیجانی در یادگیری برای کودکان بین 2 و 5 سال است. YMCA پیشینه 100% از دانش آموزان خود را تست به عنوان "مهد کودک-آماده" با توجه به انتشار اخبار.

YMCA K-8 برنامه afterschool آرزوی تمرکز بر سواد ریاضی, تربیت بدنی و توسعه شخصیت.

YMCA تبدیل برنامه به یک روز در اردوگاه با استفاده از ذغال سنگ مدارس عمومی کانتی مجازی برنامه درسی پس از چند مدرسه آتن با توجه به COVID-19.

آرزوی را جای خانواده هایی که انتخاب هر یک از منطقه مدرسه در فرد مجازی و یا حاوی آموزش گزینه های زمانی که سال تحصیلی جدید آغاز می شود در ماه اوت است.

وجود دارد شهریه اتهامات عنوان شده برای این برنامه است اما بورسیه ها در دسترس هستند و یک YMCA عضویت مورد نیاز نیست و با توجه به استفانی فلفل جوانان مدیر توسعه.

YMCA of South ذغال سنگ در خدمت کودکان برای بیش از 40 سال در سراسر جنوب ذغال سنگ شهرستان از جمله جوامع شرق ناپل Lely, جزایر کاپری, مارکو جزیره Goodland بندر جزایر و باتلاقی شهر.

برای اطلاعات بیشتر marcoymca.org تماس بگیرید و یا 239-394-YMCA (9622).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن