UCLA در اخبار مارس 20, 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط ABTINNEWS در 1 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

شرکت نوآوری در پیشرفت coronavirus مبارزه | وال استریت ژورنال

آقای راجرز و جاستین Boutilier یک استاد مهندسی; Rebecca Alcock, یک دانشجوی کارشناسی ارشد; و Auyon Siddiq استاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس ساخته شده است یک "pop-up زنجیره تامین" در اطراف طراحی شده است. بیمارستان ها که نیاز به سپر و کارخانه ها و ارائه آنها را با پر کردن فرم در وب سایت خود را و سپس همسان هستند توسط یک الگوریتم است. همچنین این وب سایت متصل می شود تولید کنندگان به عرضه کنندگان مواد لازم.

یکبار مصرف N95 ماسک می تواند decontaminated | نیویورک تایمز

وینسنت مونستر یکی از نویسندگان این کار جدید است که با همکاری دولت های دیگر از دانشمندان و محققان در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس گفت: این کار ساخته شده است در بیش از یک دهه از مطالعات زدايي.

دستورالعمل جدید برای بازگشایی, ایالات متحده آمریکا | ایسنا

"ما بسیار خوش شانس در UCLA. ما در حال انجام خود ما در خانه تست. و بنابراین ما قادر به انجام یک چرخش زمان حدود سه ساعت از گرفتن نمونه برای گرفتن نتایج" گفت: دانشگاه UCLA دکتر لیزا Dabby (approx. 0:50 علامت).

بسته کمک به رسمیت می شناسد با مهاجران به عنوان ضروری کارگران | NBC News

محرومیت از مهاجران ضربه لاتین و خانواده های آسیایی سخت است گفت: دانشگاه UCLA [Sonja] دیاز. پنجاه و شش درصد از اکثریت لاتین محله در لس آنجلس به حال یک نسبت بالا از ساکنان در معرض خطر برای واجد شرایط برای فدرال امداد با توجه به مطالعه انجام شده توسط Latino سیاست و سیاست ابتکار با دانشگاه UCLA مرکز محله دانش است.

آینده اقتصاد بستگی به آنتی بادی آزمایش | سالن

دکتر الهام Ziman, مدیر پزشکی از طب انتقال خون در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس بخش پاتولوژی و آزمایشگاه پزشکی در حال کار بر روی یک نقاهت پلاسما مطالعه کنید اگر بیمارانی که بهبود می تواند خود را اهدا پلاسما به کسانی که بیمار هستند. "پس خود آنتی بادی می تواند به ارائه درمان برای درمان پیشگیری و یا عفونت" Ziman گفت.

چگونه هواکش در واقع کار می کند ؟ | متوسط

دکتر نینا شاپیرو اطفال هوایی جراح در متل کودکان بیمارستان UCLA توضیح می دهد که چگونه متخصصان مراقبت های بهداشتی مدیریت مهارت های هواکش — و نگه داشتن بیماران زنده است.

غرب ایالات متحده ممکن است در میان یک megadrought | Weather.com

دانیل Swain یک دانشمند با دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و مرکز ملی تحقیقات جوی است تحقیق "داغ خشکسالی" پدیده در کالیفرنیا است. "من فکر می کنم این کار جالب است و در واقع سازگار با بسیار کمی از تحقیقات اخیر" نوکر گفت: مطالعه جدید در ایمیل. "آن را تبدیل شدن به طور فزاینده ای روشن است که زیادی کاهش آسمانی هستند نه نیاز به تولید بیشتر شدید خشکسالی با توجه به تغییر آب و هوا – گرم شدن درجه حرارت خود را می تواند رسیدن به این اثر خود به خود."

چرا مردان بیشتر احتمال دارد مرگ از COVID-19? | دانشمند جدید

با توجه به تجزیه و تحلیل هوآ لیندا Cai در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس این فرضیه نیست پشتیبانی شده توسط داده ها. زمان افراد سیگاری تنها حدود 12.5 درصد از مردم به شدت بیمار با covid-19 در چین او می گوید که بسیار پایین تر از تعداد افراد سیگاری در جمعیت عمومی است.

بدن COVID-19 قربانیان ممکن است مسری | علم زندگی

آن را تعجب آور نیست که بدن یک تازگی مرحوم COVID-19 بیمار ممکن است مسری گفت: دکتر اتو یانگ, یک استاد گروه پزشکی و گروه میکروبیولوژی, ایمونولوژی و ژنتیک مولکولی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA. "کاملا یک بدن مرده خواهد بود مسری حداقل برای ساعت اگر نه روز" یانگ گفت Live علم در ایمیل.

چگونه والدین و کودکان می تواند حرکت این زمان به چالش کشیدن | KABC-تلویزیون

"من نمی خواهید به درایو صفحه اصلی است که ما شاهد گسترده تاثیر روانی در حال حاضر" گفت: دانشگاه UCLA دکتر جنا لی. "اما انسان در واقع کاملا انعطاف پذیر و این پیام از انعطاف پذیری باید متعادل با همه messgaes ما قصد داریم در مورد خطر در سلامت روان."

درخواست برای قرار دادن ویروس کار فراتر از سیاست | China Daily

"ما به همکاری. من فکر نمی کنم این سوال که آیا ما می خواهیم و یا نمی خواهید به. وجود دارد برخی از چیزهایی که شما نمی توانید اجازه دهید سیاست دخالت و این است که قطعا یکی از آنها گفت:" جاناتان فیلدینگ یک استاد در دانشکده بهداشت عمومی و پزشکی در UCLA. فیلدینگ است که در میان بسیاری از دانشمندان و پزشکان در آمریکا و چین شده اند که با استفاده از سیستم عامل آنلاین به برگزاری جلسات مجازی به تازگی متصل تصویری با ژانگ Wenhong رئیس شانگهای COVID-19 بالینی تیم متخصص برای تبادل تجارب است. "نه تنها من چیزهای زیادی یاد گرفته ام من واقعا بدست یک حس از چیزهایی که ما می توانیم با هم" فیلدینگ گفت: پس از جلسه مجازی.

چرا ما قرار است برای ایستادن شش فوت از هم جدا ؟ | Daily Beast

در حالی که شش پا ممکن است استاندارد هنگامی که در شک, فاصله بیشتر بهتر است به گفته دکتر تیموتی Brewer, استاد اپیدمیولوژی در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی است که توصیه سازمان بهداشت جهانی و CDC. "بودن دورتر را کاهش می دهد شانس خود را از آینده در تماس با قطرات عفونی," او گفت: روزانه وحش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن