UCLA در اخبار, مارس 16 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

کمک به کودک شما رشد اجتماعی در مدرسه | واشنگتن پست

Jaana انجام یک روانشناس تکاملی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس نشان داد که یک کودک که نمی باید دوستان در کلاس ششم در حال رفتن به احساس تهدید در کلاس هفتم است و بیشتر احتمال دارد به تجربه افسردگی و اضطراب در کلاس هشتم.

آیا مردم فداکارانه تر آنها به عنوان سن? | گفتگو

حتی پاملا Hieronymi یک دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس فیلسوف غیررسمی که در خدمت به عنوان مشاور [برای تلویزیون نشان می دهد "جای خوب"], ابراز شک و تردید جدی در مورد این که آیا هر کسی می تواند به نوبه خود از خودخواه به فداکارانه.

چین نمی هشدار می دهند به احتمال زیاد همه گیر برای شش کلید روز | آسوشیتد پرس

"این فوق العاده است" گفت: زو-فنگ ژانگ متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "اگر آنها در زمان عمل شش روز قبل از آن وجود خواهد شده اند بسیار کمتر از بیماران و تجهیزات پزشکی شده اند کافی است. ما ممکن است اجتناب از سقوط ووهان پزشکی سیستم."

چه کالیفرنیا بعدی حرکت می کند ؟ | نیویورک تایمز

"زندگی در کالیفرنیا است که بیشتر گسترش" گفت: الیزار Eskin صندلی وزارت محاسباتی پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "خانه های تک خانواری در مقایسه با ساختمان های آپارتمانی فضاهای کار که کمتر بسته بندی شده و حتی صندلی در رستوران ها که بزرگ تر."

هنگامی که محرک پرداخت می رسد ؟ | Los Angeles Times

"ایده این است که اگر اقتصاد پایین است مردم ندارد و به عنوان مقدار پول در جیب خود. آنها به احتمال بسیار زیاد به صرف آن [محرک چک کنید] پول به جای صرفه جویی در آن را به طوری که می گذرد پول برای کمک به اقتصاد" گفت: تا Von Wachter, یک استاد اقتصاد و دانشکده مدیر کالیفرنیا, سیاست آزمایشگاه در UCLA. "امید است که این نه تنها خوب برای کارگران و خانواده های که ممکن است هزینه های اضافی در طول این بحران اما آن را نیز ممکن است کمک به تحریک اقتصاد از طریق افزایش تقاضا است."

بیماری همه گیر است که تهدید به از بین بردن سلامت جامعه کلینیک | LAist

Ninez پنک استاد در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت فکر می کند دولت باید به بودجه اضافی برای جلوگیری از از دست دادن حیاتی منابع مراقبت های بهداشتی برای افراد کم درآمد است. "فاجعه بار از دست دادن بودجه برای درمانگاه ها در نهایت امر به این معنی است که میلیون ها نفر از بیماران در خالص ایمنی را به طور بالقوه در صورت موانع اضافی برای دسترسی به کیفیت مراقبت جامع," پونس گفت.

اجتماعی فاصله در یک کلاس است ؟ | Los Angeles Times

در حال انجام اقدامات ایمنی می تواند احساس ترسناک قرار دادن یا تهدید به دانش آموزان گفت: UCLA آموزش استاد جان راجرز. "آن ضروری خواهد بود برای بزرگسالان به صحبت با مردم در مورد اینکه چرا برخی اقدامات گرفته شده و برای انجام این کار در یک شیوه ای است که بیانگر دقت و مراقبت — به جای ترس" راجرز گفت.

UCLA شرکت در مطالعه به درمان COVID-19 با استفاده از بهبود بيماران پلاسما | KCBS-تلویزیون

"بیماران گرفته شده اند تهویه مکانیکی و حتی از بيمارستان مرخص شده" پس از درمان با استفاده از پلاسما گفت: UCLA آسیب شناس دکتر الهام Ziman. "ما هیجان زده هستیم." وجود ندارد و ثابت شده برای درمان COVID-19 نشده است. "اگر ما می تواند جمع آوری پلاسما از کسانی که بهبود یافته اند و استفاده از آن برای درمان بیماران است که می تواند یک دستاورد فوق العاده" Ziman گفت. (همچنین: KNBC-تلویزیون KTTV-تلویزیون)

پست-coronavirus کالیفرنیا خواهد بود کاملا متفاوت | Los Angeles Times

دکتر رابرت Kim-Farley یک UCLA پزشکی اپیدمیولوژی و بیماری های عفونی متخصص گفت: در آن زمان و مکان است که به طور موثر حفظ فاصله فیزیکی اقدامات را ببینید کاهش قابل توجهی در تعداد موارد است. در این کشور بدترین ضربه مناطق بیمارستان ممکن است شروع به دیدن امداد.

Coronavirus قرار می دهد حمل و نقل عمومی سواران در معرض خطر | ایالات متحده آمریکا امروز

"مثل همیشه عالی-درآمد خانوار باید بیشتر از انتخاب" گفت: ساناز Blumenberg, مدیر لوئیس مرکز سیاست منطقه ای مطالعات و برنامه ریزی شهری استاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس' Luskin دانشکده امور عمومی است که به مطالعه چگونگی سازه های شهری را تحت تاثیر قرار دستمزد پایین کارگران است. "برای کارگران کم درآمد است که باید برای حمل و نقل آنها در یک محدود محل در مجاورت نزدیک به افراد دیگر. مشکلات خود را مرکب هستند. آنها هیچ گزینه ای دیگر است."

پوتین جنگ طولانی در برابر علوم آمریکا | نیویورک تایمز

شش محققان محور در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس نشان داد که بیش از چند دهه نادرست روایات در اطراف ایدز تا به حال پرورش یک "عدم اعتماد" در میان آفریقایی-آمریکایی است که نگهداری بسیاری از به دنبال مراقبت های پزشکی. خود را تا سال 2018 مطالعه صدها نفر از مردان سیاه و سفید در لس آنجلس که با مردان دیگر رابطه گزارش داد که نزدیک به نیمی از مصاحبه شوندگان فکر ویروس مسئول ایدز تا به حال تولید شده است.

زندانی منتشر خار بحث بر سلامت در مقابل ایمنی | وال استریت ژورنال

بیش از 16,000 زندانیان منتشر شده و یا منحرف از زندان های محلی و ایالتی و فدرال زندانها با توجه به دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس قانون Covid-19 پشت میله های زندان اطلاعات پروژه است. که به مقدار کمتر از 1% از 2.2 میلیون نفر در پشت میله های زندان در آمریکا

چگونه به زودی می تواند اقتصاد ایالات متحده بازگشایی? | MSNBC

"ما در حال رفتن به نیاز به تکمیل reimagining از ما چگونه کار, چگونه زندگی کنیم, چگونه تعامل ما" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin نیز در مصاحبه MSNBC را "11 ساعت با برایان ویلیامز".)

"نادرست منفی" در COVID-19 تست | Healthline

دکتر لی هارولد Hilborne استاد پاتولوژی و آزمایشگاه پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. او می گوید بدون آزمون بی عیب و نرخ بالای منفی کاذب است و به احتمال زیاد با توجه به مجموعه به جای آزمایش در یک آزمایشگاه. "آزمون های مختلف حساسيت و ويژگی. این مهم است به رسمیت شناختن است که هیچ کدام کامل هستند. 30 درصد نرخ بر اساس مجموعه نه تحلیلی عملکرد آزمون" Hilborne گفت: Healthline.

مکزیک آمریکا زندگی مذهبی حفظ خواهد شد در UCLA مجموعه | دین سرویس خبری

UCLA Chicano مطالعات مرکز تحقیقات archives مکزیک زندگی آمریکایی قبل و بعد از Chicano جنبش است. این مجموعه بینش به مکزیک رهبران آمریکایی در 1940s و '50s و کسانی که در جنبش حقوق مدنی است که حمایت برای رای دادن و حقوق سیاسی در دهه 60. (UCLA چون نوریگا و رابرت چائو رومرو به نقل از.)

UCLA گراد دانشجو باعث می شود یک امید به آن را دریافت در بازار | طیف اخبار 1

حل عملی مشکلات همواره خود را چیزی است که چرا گلن Meyerowitz, می خواستم برای تبدیل شدن به یک مهندس. "در اینجا شما می توانید نمونه مجموعه ای از دستگاه تهويه مکانيکی" گفت: Meyerowitz,. پس هنگامی که او را دیدم وجود دارد کمبود هواکش در طول شیوع کروناویروس و پزشکان بودند که انتخاب می شود به استفاده از آنها او می دانست که او تا به حال به انجام کاری.

چگونه به نگه داشتن آشپزخانه خود را امن در طول همه گیر | خوار

دانا Hunnes کمکی دستیار استاد در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت نشان می دهد دقیق تر نظام. او با این نسخهها کار با بیماران پیوند زیر USDA دقیقترین اقدامات ایمنی مواد غذایی به منظور حفاظت از افراد با سیستم ایمنی بدن. Hunnes نشان می دهد شستشو و قابل استفاده مجدد از کیسه های پارچه ای در لباس های شسته شده در آب گرم پس از باز کردن. کیسه های یکبار مصرف, او می گوید: باید دور انداخته شود و یا پاک کردن با دستمال مرطوب الکل. "این کیسه ها امن نیست به چشم پوشی به عنوان ویروس می تواند احتمال زنده ماندن آنها را برای چند روز" او می افزاید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن