UCLA Anderson هوا به روز رسانی نمایش داده می شود اقتصاد را سریع میزان کاهش

با توجه به سرعت از اقتصاد آمریکا میزان کاهش در میان coronavirus همه گیر UCLA Anderson هوا تیم خود را به روز رس

توسط ABTINNEWS در 22 فروردین 1399

با توجه به سرعت از اقتصاد آمریکا میزان کاهش در میان coronavirus همه گیر UCLA Anderson هوا تیم خود را به روز رسانی انداز در حاشیه کوتاه مدت چشم انداز. به گفته اقتصاددان ارشد دیوید Shulman واقعی تولید ناخالص داخلی در حال حاضر در مسیر کاهش در سه ماهه دوم سال 2020 با 7.5 درصد از سه ماهه قبلی (نرخ سالانه از منفی 30%) و کاهش اضافی 1.25% در سه ماهه سوم (نرخ سالانه از منفی 5 درصد).

این انقباض خواهد شد درایو رسمی نرخ بیکاری به اوج حدود 13 درصد در سه ماهه چهارم سال 2020 و در کل از دست دادن شغل به حدود 17 میلیون نفر است. اقتصاد پیش بینی شده است به دوباره بجای اول برگشتن به 1 ٪ در سه ماهه چهارم (نرخ سالانه 4 درصد). نرخ رشد انتظار می رود که به سرعت در اوایل سال 2021 به عنوان اثر COVID-19 آباته; اما بهبود به سطح اشتغال معادل آخرین ماه از سال 2019 را نمی خواهد رخ می دهد تا در اواخر سال 2022.

به روز رسانی نسخه دوم توسط UCLA Anderson پیش بینی اقتصاددانان به خود را به طور منظم فصلنامه پیش بینی بهار در اصل منتشر شده در مارس 12 و تجدید نظر شده در مارس 16.

با توجه به کالیفرنیا UCLA Anderson هوا مدیر جری Nickelsburg انتظار دارد دولت را با نرخ بیکاری بالاتر از ایالات متحده پیش بینی است که آن را به اوج در بیش از 16 درصد با 2.2 میلیون شغل از دست رفته در دولت است. تیز انقباض در درآمد مشمول مالیات فروش باعث افزایش استرس برای دولت و دولت های محلی در زمانی که خواسته های آنها در حال افزایش است. به عنوان ایالات متحده, استخدام در کالیفرنیا خواهد شد بازگشت به اوج قبلی خود از سطح تا اواخر سال 2022.

پس از تجزیه و تحلیل های اخیر کاهش حقوق و دستمزد موجود در UCLA Anderson هوا, وب سایت استاد بازنشسته اد Leamer نوشت: "در حالی که ما به طور معمول با استفاده از داده های تاریخی در مورد بسط و رکود به صورت یک پیش بینی اقتصادی این shutdown ایجاد یک اقتصاد بنابراین بر خلاف ما تا کنون تجربه کرده اند که داده های تاریخی ارائه شده تقریبا بی ربط. استاد [و مشهور دانشگاه شیکاگو اقتصاددان] فرانک نایت معروف تقابل تصمیم گیری شناخته شده احتمالات (عدم قطعیت) و تصمیم گیری با ناشناخته احتمالات (خطر). وجود دارد مقدار زیادی از خطر خارج وجود دارد در حال حاضر."

ضمنی و در آخرین پیش بینی فرض یک جلو گیری از این بیماری همه گیر و همراه امن تر-در-خانه سفارشات در این تابستان. UCLA Anderson پیش بینی شده است که نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی هر دو مناسب از این فرض و منحصر به فرد رویدادهای اقتصادی که در حال حاضر اتفاق می افتند و به روز رسانی خواهد شد و تحلیل آن به عنوان حوادث دیکته کند.

قبلی پیش بینی جداول ویدئوها و مقالات توسط اقتصاددانان در دسترس هستند در UCLA Anderson هوا سایت.

UCLA Anderson هوا یکی از مهمترین و به طور گسترده ای را تماشا می کردند و اغلب ذکر شده چشم انداز اقتصادی برای کالیفرنیا و ملت و منحصر به فرد در پیش بینی هر دو جدی از اوایل 1990s رکود در کالیفرنیا و قدرت دولت ارتجاعی از سال 1993. اخیرا پیش بینی اعتبار شد به عنوان اولین عمده اقتصادی ایالات متحده پیش بینی به اعلام رکود اقتصادی در سال 2001 است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن