دو ادیسون صفحه اصلی کارکنان است که تا به حال COVID-19 در کار; نه خیلی تماس با بازدید کنندگان مدیر می گوید

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:36 PM EDT Jul 24, 2020دو نفر از حدود 75 کارکنان در ادیسون

توسط ABTINNEWS در 3 مرداد 1399

دو نفر از حدود 75 کارکنان در ادیسون و فورد زمستان شهرکهای یکی از جنوب غربی فلوریدا محبوب ترین جاذبه های بهبود از COVID-19 و در کار باشد.

پس از اخبار مطبوعات دریافت اطلاعات کارگران بیمار بوده است شهرکهای رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت مایک فلاندر تایید کرد درست شد اما گفت که او می خواهم تصمیم به عمومی چون نه خیلی تماس با بازدید کنندگان.

"آنها نمی راهنماهای تور و یا هر چیزی شبیه به آن که در واقع مطابق با بازدید کننده زمانی که آنها می آیند در سایت" فلاندر گفت.

مورد اول در خصوصی غیر انتفاعی سایت تاریخی بود که در اوایل ماه ژوئن است.

"که یک کار بیشتر بودن خارج بر اساس" فلاندر گفت. "البته هنگامی که آنها (تست) نتایج آن شخص بلافاصله به خانه فرستاد و قرنطینه در علاوه بر این به یک زن و شوهر از کارکنان که فرد کار می کند نزدیک است که به خانه فرستاده شدند."

هنگامی که فرد بیمار بهبود بود و تمام آزمایش منفی آنها اجازه بازگشت.

مورد دوم نیز کسی بود که تا به حال حداقل تماس با مردم فلاندر گفت. پس از این فرد به نام بیمار: "ما توصیه می شود آنها آزمایش می شود و آنها مثبت است."

دوباره آن شخص و در نزدیکی همکاران بودند قرنطینه و مجاز به بازگشت تا آنها پاکسازی شده بود و در اوایل این ماه.

از آن شده اند وجود دارد هیچ دیگر موارد فلاندر گفت. "ما احساس می کنیم بسیار خوب است که تا کنون بوده ایم پیروی از دستورالعمل. ما صرف مقدار زیادی از زمان تمیز کردن. ما اجباری با ماسک در هر فضای داخلی ساختمان و خارج همچنین اگر شما در شش پا فاصله (از دیگران)."

آیا می دانید؟: یاد ادیسون & فورد زمستان شهرکهای باز می ماند

بیشتر: ادیسون به خانه را مستقل از درختان همیشه نیست آشکار آنهایی که

پس از مه 15, ملک تا به حال سلامتی, ایستگاه های که در آن همه کارکنان باید به نمایش در آمد و متوسط-بررسی قبل از شروع کار.

به همین دلیل آمریکا نمی اطلاع عموم "ما در حال آموزش برای مقابله با این عنوان هفته رفتن" فلاندر گفت. "ما رفت و برگشت به جلو و عقب در این ایده از آزادی مطبوعات (اما) ما فقط احساس می کرد که یک جدا شده از نوع مورد است."

این ویروس شده است سخت در محترم سایت تاریخی که شاهد آن حضور سقوط به حدود یک چهارم از آنچه در آن به طور معمول خواهد بود این زمان از سال است.

معمولا بین 300 تا 400 بازدید کنندگان نشان می دهد تا در تابستان روز; در هفته های اخیر که به شدت کاهش یافته است Flanders گفت. "ما به طور متوسط در حال حاضر شاید 75 تا 85 بازدید کنندگان ، خرده فروشی و عضویت خود را در حال برگزاری است اما پذیرش بلیط ها راه را به پایین. البته که یک لطمه می زند که حدود 65 درصد از کل درآمد بلیط پذیرش."

املاک را دریافت کنید $609,000 در پول فدرال برای پوشش مه و ممکن است حقوق و دستمزد هزینه اما "از اواسط ماه ژوئن و یا پس ما شده است بر خود ما" فلاندر گفت.

اگر وجود دارد یک طرف به این Flanders گفت: این که این اتفاق افتاد در تابستان. املاک باعث می شود بسیاری از پول خود را در طول زمستان فصل توریستی.

تا کنون وجود داشته است هیچ اخراج فلاندر گفت: اما در اواسط ماه ژوئن تا به حال شهرکهای کردند به برخی از زمان کارکنان است. "من اعتقاد دارم وجود دارد هفت یا هشت نفر از آنها که furloughed برای 90 روز," او گفت:.

فلوریدا PPP وام گیرندگان: دیدن کامل فهرست قابل جستجو از کسانی که موفق به دریافت آنها

بیشتر: PPP داده ها نشان می دهد نادرست تعدادی از مشاغل حفظ' در طول COVID-19 pandemic برای SWFL کسب و کار

او انتظار دارد که جاذبه می توانید نگه دارید خود را تا قبل از آغاز آن در سال مالی (Oct. 1) "اما اگر ملاقات همچنان مانند آن است که در حال حاضر," او گفت: "ما قطعا کاهش کارکنان ما و یا کاهش حوادث و چیزهایی که ما ارائه به جامعه است."

به تلاش برای تقویت حضور و غیاب چندین برنامه های ویژه برنامه ریزی شده: یک بوته فروش Aug. 1 به عنوان به خوبی به عنوان برخی از شب آبجو و شراب-مراسم تست در زیر نور مهتاب در باغ.

"هنگامی که این اتفاقات خواهد شد اتفاق می افتد" فلاندر گفت: "ما قصد داریم به دستور ماسک این که آیا شما در خارج یا نه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب