روز سه شنبه تظاهرات رتبه در میان ردینگ بزرگترین دیرین ساکنان می گویند

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنانتشار: 10:30 PM EDT Jun 3, 2020در حالی که روز سه شنبه تظاهرات در ردینگ در اعتراض

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

در حالی که روز سه شنبه تظاهرات در ردینگ در اعتراض به خشونت پلیس به خود جلب کرد صدها نفر از شرکت کنندگان در اندازه و دامنه حوادث نمی شد بی سابقه با توجه به دیرین ساکنان شمال کشور.

بیش از 400 نفر شلوغ در امتداد پیاده رو در خیابان دادگاه در مرکز شهر ردینگ در سه شنبه شب در اعتراض به مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد در حالی که در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.

در همان وقت چند صد نفر بیشتر نشان داد در ردینگ شهرستان سالن. در حالی که این دو تظاهرات بزرگ قبلی راهپیمایی و تظاهرات در ردینگ نیز کشیده جمعیت مشابه در اندازه دیرین ساکنان گفت.

سابق ردینگ رئیس پلیس لئونارد Moty که همچنین خدمت در Shasta County هیئت ناظران گفت: برخی از این اخیر من خیلی پیاده روی شده اند بسیار بزرگ و رقیب شنبه شب در اعتراض به. من بیش از حد است که یک حرکت بالا بردن سطح آگاهی از سوء استفاده جنسی قربانیان.

"من قطعا می گویند این یکی از آنهایی که بزرگتر" گفت: Moty که متولد و بزرگ شده در ردینگ.

او را به یاد یک سال 2004 مارس در اندرسون که برگزار شد در اعتراض به نژاد پرستی پس از اعضای یک خانواده در بر داشت 8-پا بلند صلیب سوختن در حیاط خود را. اخبار توصیف جمعیت در مارس شماره حدود 600 نفر است.

ادی مک آلیستر ردینگ را 2019 شهروند از سال و دیرین جامعه فعال وجود دارد گفت: بزرگ بوده است, تظاهرات در گذشته است. اما روز سه شنبه تظاهرات رتبه وجود دارد در میان بزرگترین.

"اما چیزی که بزرگ هنگامی که شما تا به حال دو نفر از آنها در همان زمان" مک آلیستر گفت.

بیشتر: "وحدت بالاتر از همه': چگونه صلح غالب در جورج فلوید اعتراض در مرکز شهر ردینگ و تالار شهر

تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید در روز یادبود گسترش در سراسر کشور است.

Moty گفت که او وحشت زده شد نه تنها در این افسر که ظاهرا به زانو در Floyd گردن به او gasped برای نفس بلکه در دیگر افسران که حاضر بودند اما دخالت ندارد.

جک پاتر جونیور رئیس ردینگ Rancheria گفت: مردم شده اند در اعتراض به بی عدالتی در ردینگ منطقه برای چند دهه.

در اوایل 1970s صدها نفر از مردم سفر به ردینگ و شستا شهرستان به مرحله اعتراضات به عنوان بخشی از جنبش سرخپوستان آمریکایی. معترضان راهپیمایی کردند به زندان شهرستان و راه اندازی اردوگاه در خم بزرگ منطقه در شرق Shasta County اعتراض به زمین گرفته شده از قبایل هند است.

"این یک بزرگ, پیر, هندی, قیام" پاتر گفت.

در حدود همان زمان وجود دارد مشاغل در Toyon است که در حال حاضر در شهرستان شاستا لیک. قبایل هند ادعا کرد آن را به عنوان زمین های خود را, اما آن را مورد استفاده برای ساخت مسکن دولت در طول ساخت و ساز از شستا سد.

"آن را به خوبی به اطلاع عموم شغل," او گفت:.

این منطقه در حال حاضر حصار خاموش و خالی باقی مانده همراه شستا سد بلوار در شاستا لیک.

بیشتر: به عنوان مطالبات در ادامه به بازگشایی Shasta County, برخی از کسب و کار سرپیچی از دستور shutdown, بازگشایی به هر حال

پاتر گفت که او بسیار جوان در طول Shasta County آمریکایی هندی شد.

"من یک کودک بود. من یک جوان کودک نو پا. من قرار بود زیر میز در تمام جلسات" او گفت:.

Fran بردی دیرین فعال مدنی توافق روز شنبه اعتراضات در میان بزرگترین او دیده می شود. او امیدوار است که اجتماعات بزرگ در سراسر کشور در نهایت به اطراف تغییر واقعی.

تصویری از جورج فلوید به آرامی در حال مرگ در حالی که در بازداشت پلیس ساخته شده است تاثیر در مکان عمومی,, او گفت:.

"من فکر می کنم آن آوردن آن را به نقطه که کسانی که در موضع قدرت نیاز به واکنش نشان می دهند و یا آن را به بدتر از دفعه بعد" او گفت:.

بیشتر: پس از جورج فلوید مرگ کالیفرنیا مدارس ارشد, فراخوان برای طرح جدید در نژادپرستی و تعصب

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن