مغلوب ساختن پیشی جستن به منظور نشانه اولویت بندی مهارت های شغلی بیش از مدرک دانشگاهی در دولت استخدام

مایکل کالینز ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:29 PM EDT Jun 26, 2020واشنگتن – یک مدرک دانشگاهی دیگر نمی خو

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

واشنگتن – یک مدرک دانشگاهی دیگر نمی خواهد به آمریکایی ها یک پا تا زمانی که به دنبال برخی از مشاغل با دولت فدرال است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا روز جمعه است که تعمیرات اساسی دولت در شیوه های استخدام به طوری که یک متقاضی کار مهارت های اولویت داده خواهد شد بیش از یک مدرک دانشگاهی است.

مقامات دولت می گویند این تغییر اجازه خواهد داد که دولت برای استخدام فراگیر تر نیروی کار بر اساس مهارت به جای یک فرد در سطح آموزش و پرورش.

"این اطمینان خواهد داد که ما قادر به استخدام بر اساس استعداد و گسترش جهان ما به داوطلبان واجد شرایط و اطمینان از عادلانه تر روند استخدام," Ivanka Trump رئیس جمهور و مشاور ارشد به خبرنگاران گفت: در روز جمعه.

Ivanka Trump همکاری صندلی از نیروی کار آمریکا سیاست هیئت مشورتی ایجاد شد در سال 2018 و وظیفه با معرفی راه هایی برای بهبود کار آموزش. رئیس جمهور به منظور امضا در هیئت مدیره جلسه در روز جمعه.

"دولت فدرال را دیگر نمی توان به دقت متمرکز که در آن شما به مدرسه رفت اما مهارت و استعداد است که شما را به این کار" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

دولت فدرال این کشور بزرگترین کارفرما با 2.1 میلیون غیر نظامی کارگران است.

مزایای بیکاری: فکر می کنم که اضافی $600 در مزایای بیکاری تا پایان جولای ؟ فکر می کنم دوباره.

Ivanka Trump گفت جدید, استخدام در عمل نشان خواهد داد که دولت منجر به عنوان مثال آن را به عنوان تلاش برای جذب و حفظ بهترین و درخشان ترین کارگران است. او و دیگر مقامات دولت را تحت فشار قرار دادند به افزایش فرصت ها برای دوره های کارآموزی و ترویج از جمله آموزش و پرورش به عنوان جایگزین سنتی دو سال یا چهار سال مدرک دانشگاهی برنامه های.

تغییر در استخدام پروتکل را تشخیص ارزش یادگیری صرف نظر از اینکه آن رخ می دهد در کار و یا در کلاس درس گفت: بروک رولینز سرپرست کاخ سفید سیاست داخلی شورا که نظارت رئیس جمهور داخلی در دستور کار است.

دولت است نه از بین بردن کالج مورد نیاز به طور کامل اما به جای استرس مهارت در شغل که در آن داشتن یک درجه کمتر مهم است. دو سوم از آمریکایی ها نمی باید یک مدرک دانشگاهی است.

کالج و یا فارغ التحصیل این رشته لازم است به کار در بسیاری از مشاغل است اما نیاز به مدارک تحصیلی خاص کمتر است برای بسیاری از زمینه های دیگر گفت: Michael Rigas اقدام مدیر دفتر مدیریت پرسنل.

نرخ بیکاری soars: نرخ بیکاری در فلوریدا رکورد بازدید بالا اما قله نزدیک

مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی به منظور هدایت سازمان های فدرال به تغییر از بررسی صلاحیت نامزدهای کار تا حد زیادی بر اساس آموزشی خود اعتبار و نوشته پرسشنامه و حرکت به سوی استفاده از روش های ارزیابی است که به طور مستقیم تعیین اینکه آیا آنها دارای دانش و مهارت های لازم برای انجام این کار Rigas گفت.

دولت نیز تعمیرات اساسی کار استانداردهای صلاحیت در مواردی که آنها در حال محدود کردن فرصت برای کسانی که با متنوع, پس زمینه, Rigas گفت:

"دولت فدرال باید به استقبال جویندگان کار با مهارت های مورد نیاز بدون در نظر گرفتن چگونه آنها را به دست آورد و آنها را" او گفت:.

اداره ویلبر راس نیروی کار هیئت مشورتی دیگر co-صندلی گفت که نیاز به مهارت های آموزشی و دوره های کارآموزی است به عنوان بزرگ به عنوان آن را قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور میلیون ها نفر از مردم از کار هل دادن نرخ بیکاری در کشور بالاتر از 13 درصد در ماه مه.

"آمریکایی ها مشتاق به رفتن به کار می کنند اما آنها نیاز به کمک ما" راس گفت.

مایکل کالینز را پوشش می دهد کاخ سفید است. رسیدن به او را در توییتر @mcollinsNEWS.

کمک: آسوشیتد پرس

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن