گنج ساحل ارشد تور سرگیری بازی پس از 10 هفته با توجه به کروناویروس

کریگ Dolch ویژه به TCPalmمنتشر شده 12:55 PM EDT مه 5 سال 2020 Mini-تورهای – جزئی لیگ حرفه ای گلف – شده اند در

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

Mini-تورهای – جزئی لیگ حرفه ای گلف – شده اند در سراسر جنوب فلوریدا پس از iguanas.

این غیر ممکن است به یاد داشته باشید تمام mini-تور که آمده اند و رفته اند – برخی از ترک ها قبل از آنها برگزار شد همه مسابقات خود را گرفتن پول با آنها.

اما یک تور است که در اطراف برای یک نسل برای نسل بازده در هفته آینده پس از تعطیل برای 10 هفته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. گنج ساحل تور ارشد رزومه خود 18 فصل May 13 در لیگ قهرمانان باشگاه استوارت.

بیشتر: سمینول میزبانی ستاره نکردم خیریه پوسته بازی های McIlroy جانسون و فاولر

بیشتر: تایگر وودز و فیل مایکلسون تام بردی و Peyton Manning می تواند بازی خیریه گلف بازی در مدال

آغاز شده توسط دیرین PGA حرفه ای و استوارت همسایگان جری تاکر و راجر کندی Sr. این TCST ساخته شده است شهرت برای برگزاری top-notch حوادث با به جلو فکر کردن قوانین است.

باید آن را به انجام کاری درست به اطراف این طولانی ،

"من نمی توانم باور کنم که ما آغاز شده و این در سال 2003 گفت:" تاکر رئیس سابق حرفه ای در Bellerive باشگاه های کشور در نزدیکی سنت لوئیس. "راجر و من فقط به دنبال ارائه برخی از رقابت و انجام آن لذت ببرید. ما به آن افتخار می کنم."

این TCST تکامل یافته در هر سال از نظر قوانین و راه آن عمل وجود خواهد داشت و تغییرات بیشتر به دلیل COVID-19.

بازیکنان نمی خواهد دست کندی ورود چک در برای اولین بار توپ را روی گوه. نمرات نمی شود ارسال شده در محل (برای جلوگیری مردم از جمع آوری) و در دسترس خواهد بود آنلاین. و همه را در یک سبد خرید خود را در آن پنهان است بهره مند شوند.

"اگر همه در یک سبد تنهایی است که باید با سرعت بالا بازی توسط 10-15 دقیقه یک دور به خاطر بچه ها نمی نشستن در اطراف در حالی که شریک زندگی خود را در حال پخش است گفت:" تاکر است تا با تمرکز بر سرعت-از-بازی بازی های او همیشه در گروه اول.

همانطور که از نام پیداست, تور باز است برای مردان 50 ساله و مسن تر و زنان 45-و-قدیمی تر است. سابق PGA تور و تور PGA قهرمانان برندگان کن سبز بروس Fleisher و پیت Oakley در میان نامها تشخیص که بازی در اوایل این سال است.

سابق تور LPGA برندگان میشل McGann و جودی دیکینسون بازی کرده اند TCST. تاکر امید به روزی یکی از محبوب ترین گلف بازان در این زمینه است.

"ما دوست داریم به نانسی لوپز بازی با ما" تاکر گفت. "من می دانم که او زندگی می کند به صورت محلی. ما می خواهم اجازه دهید او بازی هر توپ را روی گوه او می خواهد."

تاکر شد شوخی با آخرین سخن گفتن. او در تحصیلات تکمیلی در امریکا قوانین کمیته برای سال. اما تور با بهره گیری از چند كم در تلاش خود را برای عدالت.

نمی خواهد آن را نیز شسته و رفته اگر برخی از گنج ساحل مبتنی بر بازیکنان در تور PGA قهرمانان – کن دوک علامت Calcavecchia, Olin براون, Jesper Parnevik ژن Sauers Russ کوکران, et al ساخته شده به ظاهر cameo در TCST?

تور خود را نمی دوباره شروع حداقل تا اولین تعطیلات آخر هفته در ماه اوت به طوری که آنها می تواند با استفاده از رقابت.

آماتور خوش آمدید, بیش از حد, اما آنها باید قادر به شلیک در 70s و یا پایین-80s به طور مداوم. وجود دارد یک جداگانه تقسیم و تاکر تخمین می زند حدود نیمی از بازیکنان برخی از آنها 150 دلار هزینه ورود در جوایز.

این TCST بدست متوجه آن نوآوری است. بازیکنان اجازه داده شد برای رفع سنبله علامت دو سال قبل از USGA آن تغییر حکومت. آنها همچنین حذف دو ضربه پنالتی برای خارج از مرزهای عکس (بازیکن قطره از نقطه ای که در آن توپ رفت OB و طول می کشد یک ضربه پنالتی) برای سرعت بخشیدن به بازی.

"ما در حال تلاش نیست که به ضرب و شتم همه تا" تاکر گفت.

وجود دارد خطر در مردان مسن بازگشت به گلف, در طول یک بیماری همه گیر? آیا خطر انجام هر کاری در این روز ؟

70 سال تاکر می گوید او را "ترس" به سر بازی گلف رقابتی.

"شما به من بگویید یک ورزش است که امن تر به بازی از گلف" تاکر گفت. "ما باید Purell بر روی چرخ دستی و ما همه تمرین های اجتماعی فاصله. من می دانم که شانس کم از ابتلا به آن, اما ما در حال بدست گرفتن تمام اقدامات احتیاطی."

که بهتر از گرفتن پول است.

   عکس های تراشه: PGA Golf Club در پورت سنت لوسی است و بازگشایی آن سه دوره اما در حال حاضر فقط به اعضای. Sandridge باشگاه گلف در ساحل Vero نیز بازگشایی شد ... رودخانه هند گلف پایه دوم سالانه موسس جام برنامه ریزی شده روز پنج شنبه در جزیره جان در ساحل Vero به تعویق افتاد تا سال آینده به دلیل COVID-19 ... جزئی لیگ گلف تور را لغو کرده است حوادث آن را از طریق مه 15. مدیر تور اسکات ترنر گفت که او امیدوار به بازگشت مارس 19 در PGA ملی, اما این فقط اتفاق می افتد اگر پالم بیچ شهرستان می رود به فاز 2 از بازگشایی اقتصاد است. "همه شهرستانهای اطراف در اینجا باید معیارهای مختلف به طوری که ما ممکن است مجبور به رفتن به دوره های دیگر," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب