گنج ساحل رستوران: آنچه که به تازگی افتتاح شد با وجود COVID-19 و ترس از ناهار خوری خارج ؟

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:18 PM EDT Jun 29, 2020Rafael راسل تقریبا اوراق ایده جدید باز ا

توسط ABTINNEWS در 9 تیر 1399

Rafael راسل تقریبا اوراق ایده جدید باز اسموتی مشترک در مرکز شهر فورت پیرس به دلیل COVID-19.

خانواده متعلق به فروشگاه JR اسموتی, LLC نمی گرفتن ترافیک پا در غیر این صورت می توانست تا به حال بدون یک بیماری همه گیر راسل گفت: اما او قرار داده و او را ایمان به خدا که در رستوران می تواند آن را.

"ما دریافت کرده اند و بسیاری از vibes مثبت از اطراف کسب و کار و مردم محلی که به نظر می رسید فقط به عنوان هیجان زده به عنوان ما به یک کافه اسموتی," او گفت:.

حوب ساند جدیدترین eatery KORK نیز تا به حال عوارض. داشتن مشکل با قیمت گوشت در میان COVID-19 مدیریت است و تاخیر در افتتاح آن.

تازه انبه یک میوه جدید ایستادن در رودخانه هند بازار نیز به تعویق افتاد افتتاح آن حدود چهار ماه و پیچیده را زیر بشکهای در فورت پیرس برگزار شد به یک ماه بیش از حد.

اما حتی coronavirus همه گیر می تواند در جلوگیری از این کسب و کارهای محلی. در اینجا یک لیست از رستوران ها که به تازگی باز در امتداد ساحل گنجینه با وجود شش هفته ناهار خوری اتاق خاموش کردن و ترس در میان برخی از ساکنان در مورد غذا خوردن.

بیشتر: وجود مقدار زیادی از گوشت اما coronavirus است beefing تا قیمت

بیشتر: تاریخی گنج ساحل رستوران ها باید به طور دائم بسته میان COVID-19

Indian River County

چوب 'N قاشق

این mom-and-pop فروشگاه به تعویق افتاد شش هفته در باز دوم آن ساحل Vero نمای دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس گفت: مالک هلن چوب. پس رسما افتتاح در اواسط ماه آوریل هر چند eatery به خوبی انجام شده است.

"باز کردن یک کسب و کار جدید است که در واقع یک عامل خطر است و ترسناک برای انجام این کار در طول این زمان نامشخص" وود گفت. "تا کنون با تشکر از خداوند, جامعه شده است بسیار هیجان زده در پاسخ به پیدا کردن ما در این مکان جدید."

چوب 'N قاشق شناخته شده است خود را برای امضا ساندویچ از جمله مرغ فلورانس, مرغ, سرکه, تند باد از جنوب مرغ و بوقلمون با آووکادو و گردو پستو چوب گفت. تمام گوشت اغذیه فروشی ها رایگان گلوتن و MSG (مونوسدیم گلوتامات).

وعده غذایی کامل نخواهد بود بدون یک مخروط بستنی به بالا از آن خاموش و چوب N' قاشق حدود ده طعم.

97 رویال پالم Pointe, ساحل Vero; 772-925-1662; woodnspoon.<url>; 7 صبح تا 3 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه, بسته, روزهای شنبه و یکشنبه

بیشتر: چوب 'N قاشق در ورو بیچ در خدمت غیر منتظره طعم

انبه تازه

درست به آن نام انبه تازه است که فقط. مشتریان می توانند با مراجعه به کیوسک در رودخانه هند بازار و گرفتن یک فنجان میوه (6 دلار) را انتخاب کنید و یا از حدود 20 پر کردن مختلف است که به نوبه خود ظرف تند, مرزه و یا حتی شیرین تر است.

صاحب جسیکا Tafur یک ماشین خریداری شده در کلمبیا است که کاهش انبه در یک مارپیچ اما ساکنان همچنین می توانید انتخاب کردن به صورت منظم برش, او گفت:. نیز وجود دارد که تخصص نوشیدنی مانند Mangonada (7 دلار) شور آب میوه ($5 یا 6 بسته به اندازه) و یک انرژی زا, چای (8 دلار).

این بیماری همه گیر کوروناویروس قطعا پیچیده باز انبه تازه Tafur گفت. او در اصل برنامه ریزی شده برای باز کردن غرفه میوه در ماه فوریه یا مارس است اما تا به حال به صبر کنید تا اوایل ماه ژوئن است. اصلی انبه تازه در پالم بیچ رسانه ها در غرب پالم بیچ.

6200 20 سنت ورو بیچ در رودخانه هند Mall; 561-568-9053; 11 صبح تا 7 بعد از ظهر دوشنبه از طریق شنبه و ظهر تا 6 بعد از ظهر یکشنبه

جی پیتزا

خانواده پیتزا فروشی نیست که به تعویق انداختن افتتاح شد اما محدود به خارج و تحویل هنگامی که کسب و کار بود و در حال اجرا در تاریخ 6 آوریل گفت: شرکت صاحب شارلوت ساپلنزا.

"من فکر می کنم مردم هیجان زده بودند به سعی کنید چیزی جدید در قفل-پایین" ساپلنزا گفت. "پس از آنها آن را محاکمه آنها شد به طور منظم."

شوهر جی مشغول به کار در پیتزا فروشی خود را به کل زندگی این است که اولین رستوران خانواده و متعلق به اداره.

محبوب آیتم های منو شامل 16 اینچ پنج شکوه پیتزا ($19.95), استیک و پنیر sub ($8.95) و بادمجان parmigiana با اسپاگتی ($11.95), ساپلنزا گفت.

5675 میککو جاده سباستین; 772-228-8015; facebook.com/jayspizzamicco; 11 صبح تا 8 بعد از ظهر از دوشنبه تا شنبه و یکشنبه بسته

بیشتر: به عنوان رستوران بازگشایی چه اقدامات احتیاطی باید شام را

بیشتر: صاحبان رستوران پیش بینی جدید طبیعی است که هنوز ماه به دور

شهرستان سنت لوسی

پیچیده را زیر بشکهای

مدتها در انتظار علاوه بر این به مرکز شهر فورت پیرس در نهایت باز 25 ژوئن پس از یک ماه تاخیر, با توجه به Facebook post.

دو سال پیش این شهرستان برداشت Beachside گروه هتلداری برای باز کردن پیچیده را زیر بشکهای در سایت قبلا اشغال شده توسط اصلی Tiki Bar & Grill برای 20 سال است.

آیتم های منو شامل غذاهای دریایی ماکارونی (22 دلار) — میگو صدف و حلزون اسکالوپ سرخ کرده در روغن سیر و شراب سفید بالای لینگوئینی و خانه ساخته شده و سس قرمز — و هامور tacos ($16) — سرخ شده هامور و کلم صدر با پنیر چدار-جک پنیر تند, baja سس سالسا ورد.

بزرگسالان می تواند لذت بردن از کوکتل تخصص مانند پیچیده را رم پانچ و CrabbyRita خدمت در 14 اونس 22-اونس یا 32 اونس سطل.

2 خیابان یک فورت پیرس; 772-252-5672; crabbysdocksideftpierce.com; 4 به 10 p. m. روز شنبه از طریق شنبه و 4 تا 11 بعد از ظهر جمعه ها و شنبه ها

بیشتر: افتتاح پیچیده را زیر بشکهای در فورت پیرس به دلیل تاخیر coronavirus

بیشتر: عنوان اصلی ماورا نوار بسته پیچیده را زیر بشکهای به دنبال شروع فصل جدید

تشنه لاک پشت Seagrill

رستوران شروع به بازسازی فضا در مرکز شهر فورت پیرس در مارس 2019 به باز چهارم آن تشنه لاک پشت Seagrill در مارس 23. همه چیز را نه به عنوان انتظار می رود, اگر چه, و رستوران بود و قادر به انجام تنها را خارج و تحویل برای شش هفته اول از کسب و کار.

هنگامی که اتاق ناهار خوری باز دوباره تشنه لاک پشت Seagrill آماده بود برای رفتن. جنوب فلوریدا حق رای دادن برای آن شناخته شده است و غذاهای دریایی و بال دادن به یک نوار های ورزشی و جو با ده ها تن از تلویزیون های گچ بری در طول رستوران. وجود مکان های دیگر در پورت سنت لوسی و دیگری در مشتری است.

108 N. 2 خیابان فورت پیرس; 772-465-4696; thirstyturtlefl.com; 11:30 صبح تا 10 شب از دوشنبه تا جمعه, 11:30 صبح تا 11 شب روزهای جمعه و شنبه و ظهر تا 10 شب روزهای یکشنبه

بیشتر: دریافت پر رو! در اینجا یک لیست از بهترین بال مرغ در گنج ساحل

بیشتر: تشنه لاک پشت Seagrill ارائه می دهد ماهی تازه و فصلی ویژه در تنظیم رنگارنگ

مزه آشپزخانه و نوار

مزه آشپزخانه و نوار افتتاح 12 مه در سنت لوسی غرب با توجه به Facebook post. رستوران های مدرن ارائه می دهد غذاهای آمریکایی با آیتم های منو از جمله اردک بیکن پیچیده دریا حلزون اسکالوپ ($28) خدمت با انبه-jalapeno مربا و سالاد Ceviche ($13.50) — توده خرچنگ, میگو, آواکادو, خیار, پیاز قرمز و serrano.

1347 سنت لوسی غرب بلوار پورت سنت لوسی; 772-249-4516; zestkitchenandbar.com; 11 صبح تا 9 بعد از ظهر از دوشنبه تا پنجشنبه 11 صبح تا 10 شب روزهای جمعه و شنبه و از ساعت 10 صبح تا 9 بعد از ظهر روزهای یکشنبه

JR مخلوط LLC

این اسموتی کافه در مرکز شهر فورت پیرس به روی عموم باز است 11 مه برگزار شد و یک grand opening جشن یک هفته بعد. محبوب ترین آیتم های منو است زرد اسموتی آناناس, انبه, موز, زنجبیل, ماست و آناناس گفت: شرکت صاحب Advocate راسل. قیمت متفاوت بر اساس اندازه.

100 S. خیابان دوم پلاک 101 فورت پیرس; 772-252-9312; rsmoothiesllc.com; 10 صبح تا 7 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه از ساعت 11 صبح تا 5 بعد از ظهر روزهای شنبه و بسته, روزهای یکشنبه

کرم جمهوری

کرم جمهوری کوچک دسته ای, خانه ساخته شده بستنی و یخ ایتالیایی فروشگاه در هاچینسون جزیره است. سالن باعث می شود طعم آن در دسته های کوچک اغلب به تغییر منوی اما ویژگی های کلاسیک نوتبوک بستنی و مشروب الکلی تزریق خلاقیت.

1122 Colonnades درایو فورت پیرس; 772-801-5555; thecreamrepublic.com; 2 تا 9 بعد از ظهر چهارشنبه از طریق پنج شنبه, بسته, روزهای دوشنبه و سه شنبه

مارتین کانتی

Blu Arroz, آسیایی, اغذیه فروشی و مشروب فروشی

صاحب Prapon Teerapanichpan خدمت معتبر تایلندی و غذاهای آسیایی در جدیدترین استوارت رستوران Blu Arroz, آسیایی, اغذیه فروشی و مشروب فروشی. رستوران باز, مه 5 پس از سه ماه به تاخیر افتاد چرا که از COVID-19.

از محبوب ترین آیتم های منو شامل غذاهای دریایی پد Cha ($22.95) — مخلوط غذاهای دریایی, پیاز, پیازچه,, خسرودار, فلفل, برف, نخود فرنگی, دانه فلفل برگ ریحان و نور سس تند و دلمه بال مرغ اشتها آور ($7.95) سرخ شده ترد پای پوست شکم پر با زمین و مرغ و پیاز و سیب زمینی و پودر کاری و سس خیار.

1850 s. e. Palm Beach Road, Unit 1-4, Stuart; 772-419-7982; bluarroz.مربع است.سایت; 11 صبح تا 2:30 بعد از ظهر و 5 تا 9 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه, 5 تا 9 بعد از ظهر روزهای شنبه و بسته, روزهای یکشنبه

KORK

به عنوان "جهان الهام گرفته از منابع محلی رستوران" KORK هنوز به روی عموم باز است اما امیدوار است به انجام این کار تا پایان ماه ژوئن است. مدیریت شده و ارسال به روز رسانی به خود در Facebook صفحه و مشتریان که در حال حاضر متوقف شده به اتمام است eatery نمی توانید صبر کنید برای روز افتتاحیه گفت: مدیر کل کریس پو.

آیتم های منو شامل Tomahawk خرد — آتش-کبابی گوشت خوک صدر با ذوب بری بیش شکر قهوه ای-دودی هلو کره و قارچ پوره سیب زمینی — و تایلندی Mahi — بادام زمینی و ریحان دلمه فیله ماهی تابه بو داده و در خدمت بیش از گشنیز برنج و نارگیل و کاری قرمز و سبز پیاز. قیمت گذاری شد در دسترس نیست.

11970 s. e. دیکسی بزرگراه حوب ساند; 772-245-8182; korkhobesound.com; 11 صبح تا 10 شب از دوشنبه تا جمعه ساعت 11 تا 11 p. m. روز شنبه از طریق شنبه و از ساعت 9 صبح تا 10 شب روزهای یکشنبه

در صورتی که شما آن را از دست رفته: اتمام هشت رستوران ویژه در ماه فوریه

آن را پاک کنیم؟: جزئیات آخرین وضعیت بازرسی در هر فلوریدا رستوران

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن