معامله گر جو از آمدن به زمینه صفحه عوام مرکز خرید در فورت مایرز

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:22 PM EDT Jul 2, 2020یک معامله گر جو فروشگاه مواد غذایی است ک

توسط ABTINNEWS در 13 تیر 1399

یک معامله گر جو فروشگاه مواد غذایی است که در این نسخهها کار میکند برای صفحه زمینه عوام Lee County اجازه سوابق نشان می دهد.

پوسته از چه چیزی استفاده می شود Toys 'R' Us است که سوخته و تبدیل به دو مغازه.

که از 20 ، 000 فوت مربع قسمت سمت چپ مجاور به dick's Sporting Goods خواهد بود جدید معامله گر جو یک دوم موقعیت جنوب غربی فلوریدا و برای اولین بار Lee County است.

بیشتر از دیو دورسی: در دانند: شراب اتاق دیگر در مرکز شهر فورت مایرز گزینه های مجموعه ای برای باز کردن

به علاوه: در دانش: Scotlynn گروه ساختمان ستاد خاموش Alico, جاده, I-75

حدود 25000 متر مربع در سمت راست تنظیم شده است برای تبدیل شدن به Ross Dress for Less. اگر چه Ross هنوز به امضای اجاره نامه آن نام کسب و کار به نظر می رسد در اجازه اسناد مالکیت به عنوان به خوبی.

East Coast, اجازه, Inc. برای ثبت این معامله گر جو مجوز ساخت و ساز در اواخر ماه مارس است. شرکت رئیس جمهور کاندی خاکستری کاهش یافته است به نظر.

پوشش مرتبط: در دانش: Ross Dress For Less مستاجر بالقوه برای صفحه زمینه عوام

معامله گر جو دفتر مرکزی شرکت نمی بازگشت یک تماس را به دنبال نظر.

لیندا Costanzo که مدیریت مرکز خرید برای Winstanley شرکت نمی تواند نظر رسیده اما گفت: در ماه گذشته که سمت چپ مستاجر – معامله گر جو با توجه به مجوز نرم افزار – تا به حال امضا اجاره نامه.

"من می دانم که وجود دارد تقاضا برای آن وجود دارد" گفت: Brian میلنر یک مدیر در نزدیکترین معامله گر جو فروشگاه در 10600 تمیمی دنباله N. در ناپل. که فروشگاه باز در سال 2017.

"ما شنیدن است که وجود دارد چیزی در رفتن اما ما هیچ چیز رسمی" میلنر گفت. "چیزی که من فکر می کنم باعث می شود فروشگاه های ما خیلی باحال و منحصر به فرد است و ما سعی می کنیم به ارائه یک سالم و محله و نوع فروشگاه است. ما یک تیم سرد از مردم است. آن را واقعا فقط یک تجربه خرید منحصر به فرد. شما می توانید آیتم های منحصر به فرد است که شما را پیدا خواهد کرد در هر نقطه دیگری است."

تهدید شدن COVID-19 وادار به معامله گر جو برای تصویب پروتکل جدید.

"ما به کسی به طور مداوم تمیز کردن فروشگاه" میلنر گفت. "همه خدمه پوشیدن ماسک. ما اقدامات احتیاطی. ما دست-پاک کردن هر سبد قبل از ما آنها را به مشتریان. ما ساعت برای سالمندان از ساعت 8 صبح تا 9 صبح فقط به زمانی که وجود ندارد بسیاری از مردم در فروشگاه."

معامله گر جو تاسیس در سال 1967 در پاسادنا کالیفرنیا رشد کرده و به بیش از 500 مکان در 42 ایالت و ناحیه کلمبیا, با توجه به وب سایت خود را. زنجیره ای وارد در فلوریدا در سال 2012 و در حال حاضر دارای 19 مکان در دولت آفتاب با فورت مایرز فروشگاه آماده به پلاک 20.

این معامله گر جو باید بیشتر تقویت شده است موفق زمینه صفحه عوام مرکز خرید در حال تغییر خرده فروشی چشم انداز گفت: Gary Tasman, مدیر عامل شرکت Cushman و ویکفیلد.

"آنها به انجام یک کار بسیار خوب از پیدا کردن مستاجر جدید," Tasman گفت. "من اعتقاد دارم که شما در حال رفتن برای دیدن بیشتر از آن به عنوان زمان می رود. این فقط خیلی متفاوت در بازار در حال حاضر. معامله گر جو اگر شما فکر می کنم در مورد جمعیت, آنها نیاز به مقدار زیادی از مردم در نزدیکی. آن را جلو مردم از جنوب و شمال و شرق است."

بیشتر بدانید: بیماری همه گیر است یا نه, جدید, فروشگاه, مواد غذایی پر بونیتا اسپرینگز جای خالی

درست در جنوب استعماری بلوار و شرق میانی یادبود پل جدید فروشگاه نیز می تواند جذب کیپ کرال بازدید کنندگان در راه خانه خود را از رفت و آمد و یا در تعطیلات آخر هفته سفرهای خرید.

"سرانجام" Tasman این باورند در کیپ کرال خود معامله گر جو. کیپ کرال تقریبا 200,000 ساکنان با توجه به برآوردهای اخیر. "آن را نمی ممکن است حق دور. آنها می خواهند به بهره برداری از این بازار بیش از حد."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن