ببر در مقابل فیل دوم با تام بردی و Peyton Manning مجموعه برای مدال در مارس 24

آدم Schupak Golfweekمنتشر شده 3:33 PM EDT مه 7 سال 2020این رسمی: ببر-Phil دوم برگزار خواهد شد یکشنبه, مارس 24

توسط ABTINNEWS در 18 اردیبهشت 1399

این رسمی: ببر-Phil دوم برگزار خواهد شد یکشنبه, مارس 24 مدال در باشگاه گلف.

ترنر ورزشی خواهد شد و در حال حاضر سرمایه در یک بازی: قهرمانان برای خیریه زنده مسابقه گلف با عنوان توسط جنگل و مایکلسون بازگشت برای یک مسابقه برگشت و این بار با تام بردی و Peyton منینگ دو NFL بزرگترین quarterbacks از همه زمان.

بیشتر: تایگر وودز و فیل مایکلسون تام بردی و Peyton Manning می تواند بازی خیریه گلف بازی در مدال

پخش خواهد شد پخش می به طور انحصاری بر روی مخفف کلمه تری نیتروتولوئن, TBS, truTV و HLN در 3 p. m. با pre-match پوشش موجود در Bleacher Report برنامه.

این رقابت ها خواهد شد از ویژگی های جنگل یک مشتری جزیره ساکن و منینگ در مقابل مایکلسون و بردی رو در بازی تیم بازی با چهار توپ (توپ) فرمت در جلو و نه یک تغییر متناوب شات فرمت در پشت نه که در آن هر یک از شرکت کنندگان را شروع کردن و پس از آن تیم بازی خواهد کرد متناوب شات از انتخاب درایو.

ترکیب منحصر به فرد از فرمت های است که با هدف ارائه سرگرم کننده ترکیبی از استراتژی تیم همکاری و در نتیجه برای تقریبا هر شات. به عنوان بخشی از بازی های رقابتی وجود دارد همچنین یک مجموعه در دوره چالش ها به منظور بالا بردن اضافی خیریه بودجه.

WarnerMedia و گلف بازان خواهد شد و در مجموع یک خیریه کمک مالی 10 میلیون دلار به نفع COVID-19 امداد. به عنوان بخشی از تلاش های جمع آوری اعانه رقابت را نیز شامل همکاری با این همه در چالش همراه اضافی در دوره چالش های رقابتی برای امور خیریه.

در همکاری با همه چالش های شرکت کنندگان را اهدا سفارشی تجربه خواهد کرد که جمع آوری میلیون ها نسبت به علت, با بینندگان داشتن توانایی برای ورود به یک زندگی بخت ازمایی برای آنهایی که شامل جنگل و مایکلسون در طول برنامه تلویزیونی نیز هست.

"این COVID-19 همه گیر شده و باعث فاجعه غیر قابل تصور و دل شکستگی" گفت: Jeff Zucker رئیس WarnerMedia اخبار و ورزش. "ما امیدواریم این رویداد و پلت فرم کمک خواهد کرد که افزایش معنی دار بودجه برای COVID-19 امداد, در حالی که همچنین ارائه یک منبع مختصر حواس پرتی و سرگرمی برای تمام طرفداران ورزش است."

مسابقه برگزار خواهد شد در مدال باشگاه گلف در حوب ساند. مشهور دوره به عنوان دوره خانه را به بسیاری از PGA Tour بازیکنان از جمله تایگر وودز. در آماده سازی برای این رویداد برگزارکنندگان مسابقات در حال کار با دولت و دولت های محلی و مقامات بهداشت عمومی در رقابت تولید و تدارکات برای اطمینان از این رویداد عبارتند از ایمنی و بهداشت پروتکل های.

پوشش زنده پخش مخفف کلمه تری نیتروتولوئن, TBS, truTV و HLN خواهد شد از ویژگی های بی نظیر با داشتن همه بازیکنان باز کردن میکروفون در طول کل مسابقه از جمله قابلیت برقراری ارتباط مستقیم با دیگر گلف بازان و پخش مفسران. اطلاعات بیشتر در مورد تولید زندگی می کنند از جمله مفسر تیم اعلام خواهد شد منجر به این رویداد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن