پنج شنبه, مارس 21 coronavirus به روز رسانی: Brandy نهر ساحل برای باز کردن; فواره بازگشایی تاخیر

مت Brannon, جسیکا Skropanic دیوید Benda و Alayna Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:09 AM EDT 22 مه سال 2020

توسط ABTINNEWS در 2 خرداد 1399

هویج نهر بلوط پایین باز کردن در Whiskeytown

1:45 بعد از ظهر روز شنبه, مارس 21

هویج نهر ساحل و جاذبه های دیگر که بسته شده اند پس از coronavirus همه گیر آمار در ماه مارس باز خواهد شد جمعه در Whiskeytown ملی منطقه تفریحی پارک پنج شنبه اعلام کرد بعد از ظهر.

Whiskeytown نیز خواهد شد و دوباره شروع به جمع آوری هزینه های ورودی.

اما Lassen آتشفشانی پارک ملی نخواهد بود باز آخر هفته روز یادبود.

در Whiskeytown Brandy نهر باز خواهد شد در ساعت 9 صبح ساحل فروشگاه کایاک اجاره و دستشویی نیز باز خواهد شد. هویج نهر باز خواهد شد 9 صبح تا 8 بعد از ظهر روزانه.

بلوط پایین یکی دیگر از مقصد محبوب در Whiskeytown نیز باز خواهد شد جمعه. ساحل, دستشویی, فروشگاه های محل پیک نیک و اسکله نیز باز خواهد شد. و مارینا باز خواهد شد برای قایق اجاره.

همچنین افتتاح شرق ساحل طاق توالت, ویسکی کریک راه اندازی سطح شیب دار و طاق توالت در نزدیکی خط ساحلی در سگ دره گود و باریک و سوم برکه.

باز برای استفاده در روز تنها می شود و خشک اردوگاه نهر ویسکی کریک گروه پیک نیک (قایق-دسترسی تنها) و Carr نیروگاه و Clear Creek مناطق پیک نیک.

ورودی عبور می کند تنها در دسترس خواهد بود برای خرید آنلاین در Recreation.gov.

تمام مسیرهای پیاده روی در پارک که باز شد بعد از Carr آتش باقی مانده اند باز در میان همه گیر. لیست طاق توالت که در حال حاضر باز در trailheads شامل Whiskeytown Falls, Crystal Creek Falls, اسب اردوگاه کوه شاستا معدن حلقه و دیویس دره گود و باریک.

در ضمن Lassen پارک است که هنوز هم کار بر روی گرفتن آن افتتاح طرح تایید شده است.

"ما قرار داده اند در صورت برنامه ریزی شده و مرحله به مرحله باز به زودی و آن را هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده است, بنابراین من واقعا نمی توانم به شما یک تاریخ" سرپرست جیم ریچاردسون گفت: بعد از ظهر پنجشنبه.

پارک های ملی باید با فدرال و ایالتی و مقامات محلی به باز کردن.

یک بار Lassen کند باز جاده را از طریق پارک روشن است و در دسترس خواهد بود به ترافیک خودرو ریچاردسون گفت.

جاده دسترسی به بوت-سیلور باو دریاچه و وارنر دره نیز باز خواهد شد که Lassen طرح تایید شده است. پارک اردو خواهد بود بخشی از Lassen اولین مرحله از دهانه ریچاردسون گفت.

همه پارک مسیرهای باز خواهد شد به جز Bumpass جهنم دنباله دار است که می رود از طریق یک منطقه از برف" ریچاردسون گفت.

و پارک هنوز هم مقدار زیادی از برف بر روی زمین.

"پس تنها مناطقی که واقعا رایگان از برف هستند Manzanita دریاچه و بیوت دریاچه و وارنر دره" ریچاردسون گفت.

خدمات پارک های ملی همچنان به کار فدرال و دولت های محلی و مقامات بهداشتی نزدیک به نظارت بر وضعیت و با استفاده از یک رویکرد مرحله به مرحله.

فواره پارک تاخیر باز تاریخ

7:25 صبح روز شنبه, مارس 21

برنامه ریزی برای باز کردن چهار شنبه, فواره پارک در ردینگ قرار دادند و برگشت آن فصل باز تاریخ ژوئن 5.

"با توجه به ادامه شرایط و پس از بررسی دقیق ما تصمیم گرفته اند به حرکت در روز افتتاحیه به تاریخ 5 ژوئن. ما مشتاقانه منتظر استقبال از شما همه پشت و نمی توانید صبر کنید برای دیدن شما!," پارک ارسال شده در Facebook در اوایل این هفته.

فواره پارک فراهم نیست دیگر جزئیات بر روی Facebook. پارک برنامه ای برای باز کردن در ساعت 10 صبح در ژوئن 5 در وب سایت خود را.

محلی مقامات بهداشت و اجرای قانون کار با پارک آب قبل از تصمیم گیری ساخته شده بود به تاخیر باز Shasta County Health and Human Services Agency سخنگوی Kerri Schuette گفت: در یک ایمیل.

"فواره بهداشت عمومی و RPD (ردینگ Police Department) تمام شده است در مکالمات و فواره توافق به تاخیر خود باز" Schuette گفت. "اگر ژوئن 5 روش و دستور دولت هنوز هم اجازه نمی دهد که این نوع از کسب و کار باز ما به عقب بر گردیم با هم و بحث در مورد آن."

پارک های نجومی به طور معمول اجرا می شود از آخر هفته روز یادبود از طریق کار در روز.

برای کسب اطلاعات در مورد فصل می گذرد و سوال دیگر مقامات پارک در Facebook خواسته مشتریان به تماس با دفتر در 246-9550.

در همین حال ایالات متحده آمریکا مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز چهارشنبه منتشر شده دستورالعملهای عملیاتی استخر شنا و دیگر جاذبه های آب در طول coronavirus بیماری همه گیر.

در آوریل CDC در وب سایت خود را: "هیچ شواهدی وجود ندارد که این ویروس است که باعث COVID-19 را می توان به مردم از طریق آب در استخرهای وان گرم و چشمه های معدنی و یا آب مناطق بازی. مناسب عملیات و تعمیر و نگهداری (از جمله ضد عفونی با کلر و برم) از این امکانات باید غیر فعال ویروس در آب است."

Shasta County می رود و چهار روز بدون جدید COVID-19 مورد

7 صبح روز شنبه, مارس 21

همانطور که از پنج شنبه صبح Shasta County رفته بود چهار روز بدون گزارش جدید کروناویروس مورد. پس از وقوع شروع این شهرستان را مورد کل می ایستد در 34 از جمله چهار مرگ و میر.

مورد اخیر گزارش شد در روز شنبه با توجه به بخش سلامت و خدمات انسانی سازمان است. سه آخرین موارد تمام شده است در بر داشت در افرادی که نمی نشان می دهد COVID-19 علائم.

در همین حال مقامات شهرستان در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی خطاب به ساکنان اصرار برای سریعتر بازگشایی یک روز پس از تظاهرات نشان داد تا در یک هیئت ناظران دیدار با یک تصادف تعقیب درهم bullhorn.

"این دولت است که اعمال اقدامات در ایالت کالیفرنیا گفت:" Donnell Ewert مدیر HHSA. او گفت: Shasta County است "صرفا اجرای, انجام سفارشات که توسط دولت."

همچنین روز چهارشنبه اعلام کرد مقامات وزارت کشاورزی ایالات متحده همکاری با توزیع کنندگان به خرید 3 میلیارد دلار در تولید لبنیات و گوشت است. وزارت کشاورزی ایالات متحده آغاز خواهد شد پذیرش برنامه های کاربردی برای برنامه شروع روز سه شنبه.

Coronavirus: ساکنان به دنبال خارج شدن از خانه های خود سوخت محلی دوچرخه فروش

COVID-19 در Siskiyou County

تعداد Siskiyou County coronavirus موارد می ایستد در شش بدون تغییر از دوشنبه به گفته مقامات بهداشت عمومی.

همانطور که از عصر روز چهارشنبه مقامات بهداشت برآورد از 1 ، 252 COVID-19 آزمون انجام شده است وجود دارد (و نه از جمله در انتظار آزمون). که به اندازه کافی برای حدود 2.8 درصد از ساکنان.

کوه دره مراکز بهداشتی درمانی در حال میزبانی درایو-تا تست جمعه در علف های هرز مرکز بهداشت و در 28 ماه مه در بوت-سیلور باو ولی مرکز بهداشت با توجه به آزادی مطبوعات از مقامات شهرستان.

رحمت مرکز پزشکی مونت شاستا ارائه شده است COVID-19 نمایش برای کارگران ضروری است که زندگی در Siskiyou County است. نمایش فیلم ها با تعیین وقت قبلی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در عزت و سلامت و رحمت مرکز پزشکی 902 کاج سنت در کوه شاستا. تماس 926-7132.

بازگشایی: Siskiyou County revs تا COVID-19 تست تلاش preps برای مرحله 2

سایر استان ها در شمال کالیفرنیا

Butte County خود را اعلام کرد 31st تایید coronavirus مورد در روز پنج شنبه. که در گزارش آمد در چهار مورد جدید اعلام کرد در روز سه شنبه و چهارشنبه.

همچنین در روز چهارشنبه Colusa شهرستان گزارش یک مورد جدید خود را برای اولین بار مورد جدید از آوریل 6. در ساحل شهرستان هومبولت گزارش دو مورد و Del Norte شهرستان گزارش یک مورد جدید.

در اینجا که در آن صورت مجموع ایستاده برای دور شمال کالیفرنیا که از روز شنبه بعد از ظهر:

  • Shasta County, 34 مورد
  • Butte County, 31 مورد
  • Glenn County 12 مورد
  • Siskiyou County, 6 مورد
  • Plumas County 4 مورد
  • Colusa شهرستان در 4 مورد
  • Tehama County 2 مورد
  • تثلیث County, 1 مورد
  • Lassen, شهرستان, موارد
  • Modoc شهرستان هیچ مورد

شهرستان ساحلی:

  • Humboldt County 88 موارد
  • Mendocino County 15 مورد
  • Del Norte شهرستان 15 مورد

COVID-19: ردینگ بدنسازی مالک می گوید: عدم وجود ویروس سرکوب ایجاد unlevel زمین بازی

COVID-19 موارد ایالت

تعداد کل تایید COVID-19 نفر در کالیفرنیا در روز چهارشنبه بود 86,197, the California Department of Public Health گزارش روز شنبه بعد از ظهر.

کالیفرنیا مرگ و میر می ایستد در 3,542 از COVID-19 شیوع آغاز شد.

در اینجا این است که چگونه کالیفرنیا coronavirus موارد شکستن اساس سن:

  • سن 0-17: 3,855 موارد
  • سنی 18-49: 43,749 موارد
  • سن 50-64: 20,967 موارد
  • سن 65+: 17,513 موارد
  • Unknown/گم: 113 موارد

مراقبت های بهداشتی کارگران ساخته شده 8,793 کالیفرنیا تایید COVID-19 موارد به گفته مقامات وزارت امور خارجه ، از این تعداد 47 فوت کرده اند.

کالیفرنیا coronavirus موارد توسط شهرستان

ما اطلاعات مرکزی صفحه: شامل نقشه های تعاملی است که آهنگ تایید COVID-19 موارد بهبود و مرگ و میر ناشی از اطراف دولت, ملت و جهان است.

نقشه به طور خودکار به روز را نشان می دهد و نزدیک از هر California county است.

و یا زوم کردن برای دیدن شماره از سراسر کشور و جهان است.

ایالات متحده و جهانی موارد

همانطور که از 3 p. m. روز شنبه تعداد تایید coronavirus موارد در ایالات متحده بیش از 1.57 میلیون, با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. این تعداد شامل تقریبا 95,000 به مردم به عنوان یک نتیجه از ویروس و بیش از 298,000 افرادی که از بهبود آن است.

در سراسر جهان تعداد موارد تایید شده بود در نزدیک به 5 میلیون نفر است. که در مجموع بیش از 331,000 نفر کشته و بیش از 1.9 میلیون نفر بهبود یافته اند.

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن